Stránka 1 z 4

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:03 úno 2010, 11:40
od rc_czech
[img=Europe VAncouver Tour]http://new.csav.cz/images/stories/event ... r_big4.jpg[/img]

Czech Airlines Virtual a Olympic Air Virtual zvou všechny piloty na společnou cestu do Vancouveru, do dějiště zimních olympijských her 2010.

Let je rozdělen na 4 úseky. Odlitame v sobotu v 1800z z Prahy . Poslední, čtvrtý, nás pak přivede do Vancouveru v utery vecer. Postupně budeme nocovat na letištích v Prestwicku [EGPK], Quebecu [CYQB] a v Chicagu [KORD]. Jednotlivé odlety jsou plánovány kolem 18:00UTC, vyjma letu EGPK-CYQB, kdy je nutné zdolat vzdálenost cca 2500NM)

Kolegove z Olympic Air Virtual prileti do Prahy jiz v patek vecer a v sobotu budou pokracovat s nama.

Trate a linky na mapy a scenerky jiz brzy.

Jednotlive legy:
LEG 1 - SAT 6th base -> EGPK arr. 20:00 UTC
LEG 2 - SUN 7th EGPK -> CYQB dep. 16:00 UTC
LEG 3 - MON 8th CYQB -> KORD dep. 18:00 UTC
LEG 4 - TUE 9th KORD -> CYVR dep. 18:00 UTC

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:03 úno 2010, 20:14
od tmx
Pro info. Doporučuji nebrat úplně obří letadla, naopak je možné to celé absolvovat i třeba s A320 (A319) či B737-700. I ten přelet oceánu zvládnou bez problémů (kdysi jsem letěl bez problémů s B737-700 EDDF-KJFK). Letiště na trase totiž nejsou úplně největší, na obry jako A340-600 rovnou zapomeňte, ta je prostě moc velká! :D B757/767 nebo A330 je maximum, jinak budete mít opravdu problém s parkováním. :)

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:03 úno 2010, 21:48
od rc_czech
Casovy harmonogram, trate a linky na mapy a scenerky: www.csav.cz

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:03 úno 2010, 23:54
od Jindřich
[quote="tmx"]Letiště na trase totiž nejsou úplně největší...[/quote]
Aby byla trocha legrace, tak se na tohle chystám s IL-62 :)

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:04 úno 2010, 07:31
od tmx
Ještě pro info, KORD má update dráhového systému jak pro FS9 tak pro FSX, i řídící to mají v popisu, že je nezbytný!! ;)

http://www.zauartcc.org/index.php?op=pdwn

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:04 úno 2010, 10:03
od Ico
Jindra> Montreal se kdysi litaval, ze jo? :)

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:04 úno 2010, 11:32
od Jindřich
Jop, bez mezipřistání.

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:04 úno 2010, 12:38
od oupa
Jeden IL62 s hokejovým týmem, to se zvládne. Zbytek výpravy prosíme rozházet po menších letadlech.

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:04 úno 2010, 20:39
od Fabo
Co teda planujete krom Il-62? Premejslim ze bych se zapojil, tak at nejsem moc pomalej nebo moc rychlej...

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:04 úno 2010, 20:56
od oupa
Zatím váhám mezi A320 a B763.

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:05 úno 2010, 20:05
od tmx
Tak 6 kousků míří z Řecka. :) A... Nebrali zrovna nejmenší letadla... :D

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:05 úno 2010, 20:10
od rc_czech
[quote="tmx"]Nebrali zrovna nejmenší letadla... :D[/quote]
Ja bych rekl, ze vzali to nejvetsi, co se v Athenach naslo :D

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 01:54
od rc_czech
ATC v EGPK zajisteno jak na sobotu, tak na nedeli.
Shanwick Oceanic Control Area - pokusi se byt.

Pro lety pres ocean z letist lezicich zapadne od 03°W se zada o vstup na NAT jeste pred odletem viz Shanwick Oceanic Control Area - Pilot Procedures

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 12:50
od tmx
Dnešní první leg by měl mít snad opravdu korektní trať:

LKPR-EGPK
BALTU L984 DONAD UL602 NALAX UL46 HALIF UN590 MARGO

783 nm
Dostupná od FL320 až někam hóóódně vysoko. :)



Zítra ráno dodám trať s aktuálním NAT pro druhý leg. Snad už je kanadská část správně, strávil jsem nad tím skoro 2 hodiny! :D



EDIT: Tady - http://www.simroutes.com/fb2/ParseRoute.aspx si můžete vygenerovat navigační log včetně metarů, časů na jednotlivých waypointech, mapy v googlemaps a navíc si i předvyplnit letový plán a exportovat do formátu SB3/FSinn, FS fpl a mnoha addonů.
To pro ty, co by tuto stránku neznali! :)

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 15:39
od Fabo
Hele ten simroutes.com je skvela vec! Dik za tip :)

Jinac teda ja pudu ruzne legy asi ruznyma letadlama, ted vemu MD82, a pres ocean vemu asi neco s INSou, at to je zajimavy :)

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 17:26
od Pavel
Fabo? Co ty na vatsimu? Jeslti teda seš ten Fabo z jiného fóra (já = Pája). Jo hoď si jméno do profilu, tady si na to hrajem.

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 18:39
od Fabo
Jak co ja na Vatsimu? Litam ne? :D Moc tech hodin na Vatsimu sic nemam, ale cas od casu si na nem zaletim. Hlavne kdyz se mi chce letet v Americe. A taky sem na nem mel muj prvni on-line let vubec, VFR s Mooneym LHDC-LZKZ :)

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 22:01
od ihrdlicka
Myslím že good :-)

DVA FOTO
www.ivoftpivo.ic.cz/EGPK1.JPG
www.ivoftpivo.ic.cz/EGPK2.JPG

(PGU750 trochen zmodifikováno, nicméně pořád ruský letadlo)

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 22:05
od tmx
22 kusů startovalo, před půl hodinou padlo veškeré info o traffiku jak na vataware tak na vroute, takže nemůžu říct, kolik z toho zůstalo. :)

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 22:08
od Pavel
No, 2 Olypmpici se asi 2 hodiny po odletu zhmotnili v LKPR. Jinak skvělej vláček.

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 22:59
od PavelS
No bylo tam cca 35 letů z Praha, provoz nonstop od 18:30 do 21:50, tak akorát.
Skutečně velmi kvalitní akce.

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 23:46
od tmx
LEG 2

EGPK-CYQB
TRN N562 MAC UN552 NIBOG ODLUM RESNO NAT_A HO J563 YRI V316 SIMTO

2581 nm
TMI 038; NAT_A (RESNO 56/20 58/30 59/40 58/50 PORGY HO)

Obrázek


Počasí nám asi moc nepřeje, nepoletíme zrovna nejpřímější trasou, ale snad bude dobře foukat! :)

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:06 úno 2010, 23:54
od PavelS
[quote="ihrdlicka"]DVA FOTO
www.ivoftpivo.ic.cz/EGPK1.JPG
www.ivoftpivo.ic.cz/EGPK2.JPG

(PGU750 trochen zmodifikováno, nicméně pořád ruský letadlo)[/quote]

PGU vyměnilo mechanický P-RNAV za něco novějšího ?

Obrázek

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:07 úno 2010, 12:35
od SenorAmigo
[quote="tmx"]
Počasí nám asi moc nepřeje, nepoletíme zrovna nejpřímější trasou, ale snad bude dobře foukat! :)[/quote]
Alespoň si prohlídneme Grónsko :).

[LKPR>EGPK>CYQB>KORD>CYVR] Europe VAncouver Tour, 6. - 9. 02. 2010

PříspěvekNapsal:07 úno 2010, 14:23
od tmx
A pro info. A320 (A319) to zvládnou, Boeingy 737 NG by měly taky. Ale opravdu berte jen to nejnutnější, žádné zbytečné tuny carga a vemte paliva až po víčka! :) A320 s rezervou cca 3 tuny, optimální cost index by měl být u A320 cca 30 a hladiny FL340, před RESNO vystoupat FL360 a v ní letět celý NAT a pak v Kanadě, až budeme lehcí, teoreticky vystoupat do FL380, ale aktuálně tam není výhodný vítr oproti FL360.

V případě problémů první letiště na kanadské půdě:

CYYR - Goose Bay
53°19\'N 60°24\'W
Od HO NDB (378 KHz) 128 nm na jih, letištní VOR YYR - 117.30 MHz.

Pokud by to nešlo ani na záložní letiště do Montrealu (Pierre Elliott nabo Mirabel), je třeba vnutit se na vojenskou základnu Bagotville severně od Quebeku, NDB YBG 356, kde sice je i osobní terminál, ale přistání možné jen na zvláštní povolení!