Stránka 1 z 1
[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:09 led 2010, 01:35
od rc_czech
[img=Stansted Overload 2010]
http://rts.vatsim-uk.org/upload/events/289.jpg[/img]
On
Sunday 24th January from
17:00Z \'til 22:00Z, London\'s Stansted Airport (EGSS) will be fully staffed from Delivery (DEL) to Control (CTR) for the Stansted Overload 2010. This is going to be VATSIM-UK\'s biggest event yet. We are expecting as much traffic as possible!
Stansted Airport is the UK’s third busiest airport and is the largest hub for Europe\'s biggest low-cost airline - Ryanair. It is also a major hub for EasyJet and many other charter airlines. The airport also prides itself in handling the most VFR aircraft out of all the London Airports.
Typical flights from EGSS can last from around an hour for a short Ryanair hop to Dublin, Ireland, a few hours for a trip across Europe, or up to 9 hours for an an Asiana Cargo delivery to Seoul, Korea.
MAPY: All the required charts for the event can be found by
clicking here.
SOP:The Pilot Briefing Document can be found by
clicking here. (PDF File, 633 Kb)
Scenerka: UK2000 EGSS
Come join Essex RTS and VATSIM-UK to help kick-start the new year. We\'ll be waiting...
[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:09 led 2010, 11:18
od lzap
Kdybych se chtěl připojit a stoupnout někam na stojánek a poslouchat, jak to mám provést ve FS2004? Vždy když zadám lokaci, tak mě to mrskne na dráhu...
[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:09 led 2010, 11:34
od George_L
[quote="lzap"]Kdybych se chtěl připojit a stoupnout někam na stojánek a poslouchat, jak to mám provést ve FS2004? Vždy když zadám lokaci, tak mě to mrskne na dráhu...[/quote]
Nahoře volíš letiště, dole rozbalovací volba - GATE/PARKING --- defaultně je tam ACTIV RUNWAY tuším.
Jinak můžeš FS2004 normálně spustit, zobrazit se na RWY, přes SLEW se šoupnout bokem a TEPRVE PAK připojit na VATSIM
[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:19 led 2010, 01:40
od rc_czech
Pro piloty ČSAv jsou připraveny zvlastni event linky:
LKPR-EGSS OK-7412
EGSS-LKPR OK-7413
EDDM-EGSS OK-7426
EGSS-EDDM OK-7427.
Platnost linek:
Linky OK-7412, 7426 a 7427 v provozu pouze 24. 01. 2010
Linka OK-7413 v provozu 24. a 25. 01. 2010
[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:24 led 2010, 17:40
od Michal Z.
tak co kdo letí a v kolik vyrazíme z ruzyně ? ve 20:00 Loc odlet ? takže aspon 19:30 na letišti

[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:24 led 2010, 18:37
od rc_czech
Ja to psal ve vedlejsim (Mnichovskem) vlakne.
Davam LKPR-EDDM-EGSS-LKPR, odlet ted

[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:25 led 2010, 08:34
od mipeba
A jak se vám to líbilo? Mě moc ne.
[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:25 led 2010, 11:21
od tmx
No... Provoz pěkný, ale ATC nic moc... Jak jsem vždycky nadšený z Britských ATC, tak teď jedním slovem zklamání... Sice první London CTR si mě převzal ještě před Bruselem, protože Belgie byla offline, ale měl problémy se zvukem a vypadával. Následující LON_CTR mě už nad kanálem poslal do vektoru kamsi na sever a pak dalším vektorem holdovat nad ABBOT. Protože jsem letěl už později (ETA 22:30), měl jsem jen necelé 3 holdy a ESSEX_APP, kterému bylo neskutečně blbě rozumnět, protože mluvil jak robot ze sci-fi z 50. let, mě navektoroval do ILS. Jako ok, ještě asi 5 minut přede mnou byla i věžka i ground (EGSS_APP tak o 10 minut dřív), ale ti se odpojili, ve 21:45 local, když nahoře holdovalo ještě asi 15 letadel! To se na mě nezlobte no ale co to je?! Kdyby měli půl jedné, neřeknu, že to vzdají, ale oni neměli ještě ani 10 večer! Čili celou tu smečku dostal komplet na starosti ESSEX_APP, kterému skoro nebylo rozumnět. Čili jsem i přeslechl, nebo spíš mi vůbec nedal, pokyny pro pojíždění a až když za mnou přistávající BAW si to okolo prohnal a frčel přímo na stojánku, jsem tedy bez jakékoliv komunikace, protože tato zbylá frekvence byla totálně přecpaná, odjel na slavném obřím britském letišti Stansted na stojánku vedle Romana... Příště radši Barcelona, kde approačník neumí moc dobře anglicky a má děsivý přízvuk, ale aspoň se tam o člověka postarají.

[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:25 led 2010, 13:02
od mipeba
Bál jsem se to tak napsat, ale musím souhlasit.
Mě nechal přeletět letiště ve FL320 a i přez neustálé \"bombardování\" voice i text si mě všiml asi 60 nm za letištěm.
Následovalo vektorování zleva doprava a nohoru a dolů, evidentně nevěděl....
Sice jsem počítal benzín na nějaký ten hold, ale toto jsem nečekal a začal jsem se dostávat na kritickou hranici.
Na PAN PAN PAN low fuel on board zareagoval až na potřetí na rozdíl od všech pilotů, kteří okamžitě stichli a přestali se něčeho domáhat.
Potom už to celkem šlo.
Mám dojem, že ATC je zvyklý mít pár letadel a na ostatní nemá \"kapacitu\" tak je nechá být.
[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:25 led 2010, 14:36
od rc_czech
[quote="tmx"]... ESSEX_APP, kterému bylo neskutečně blbě rozumnět, protože mluvil jak robot ze sci-fi z 50. let, [/quote]
hehe, tomu ja docela rozumel, asi to byl skot

Ja mel problem porozumet Maastricht radar - to mi pripadalo jako soustvy huceni prolozeny sem tam nejakym cislem, ktere bylo zachytnym bodem

[EGSS] Stansted Overload 2010, Nedele, 24.01.10, 1700-2200Z
PříspěvekNapsal:25 led 2010, 15:03
od tmx
Jako nešlo o divnou angličtinu ale právě o podání toho zvuku.
