VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#55910
Obrázek

Nejočekávanější VATSIM akce vůbec : přes velkou louži.

Tentokrát se letí východně, což je pro nás zajímavější.
Od 1.10. bude k dispozici booking pro 360 letů z (viz Níže 1.) do (viz. Níže 2.).

Níže 1.:
1.Toronto Pearson (CYYZ)
2. Boston Logan (KBOS)
3. Chicago O’Hare (KORD)
4. Philadelphia International (KPHL)

Níže 2.:
1. Frankfurt (EDDF)
2. Munich (EDDM)

Kdo netrefí do Mnichova či Frankurtu, může pochopitelně i do Prahy.

Reservujte si domácí strojový čas, vyleštěte dráty či antény pro připojení a vpřed.
#56278
Tak jsem si říkal, že bych si to dal s A319kou přes BIKF. Zadal jsem obě letiště do rfinderu a světe div se, BIKF je o 100nm dál, než LKPR. Dokáže mi někdo vysvětlit, jak to ten rfinder spočítal? A podle čeho mám případně plánovat? Pozn: KJFK-LKPR je 4082nm a KJFK-BIKF 2593nm vzdušnou čarou (zdroj gc.kls2.com)
#56282
[quote="A319CJ"]Tak jsem si říkal, že bych si to dal s A319kou přes BIKF. Zadal jsem obě letiště do rfinderu a světe div se, BIKF je o 100nm dál, než LKPR. Dokáže mi někdo vysvětlit, jak to ten rfinder spočítal?[/quote]

Když letěl v létě George Lambert z CYYC do BIKF, vedlo ho to někam nad Anglii (kde končila trať NAT) a pak zpátky na severozápad do BIKF, to by mohl být ten problém.
#56283
[quote="roadmonster"][quote="A319CJ"]Tak jsem si říkal, že bych si to dal s A319kou přes BIKF. Zadal jsem obě letiště do rfinderu a světe div se, BIKF je o 100nm dál, než LKPR. Dokáže mi někdo vysvětlit, jak to ten rfinder spočítal?[/quote]

Když letěl v létě George Lambert z CYYC do BIKF, vedlo ho to někam nad Anglii (kde končila trať NAT) a pak zpátky na severozápad do BIKF, to by mohl být ten problém.[/quote]

Přesně tak, štreka navíc a od AIR PRAGUE žádné proplacení alespoň paliva.
#56285
Od 1.10.09 bude bookovací stránka (book od 0000Z) a tam předpokládám budou vyčerpávajícící informace o plánování. Tam uváděné Tratě povedou do EDDF a EDDM - s trochou improvizace a vhodnou mapou (účastníci uterní hospody vědí) by mělo lze jít naplánovat via eurocontrol deviantní trať do LKPR (LKMT, LKTB,....).
#57522
Po 48minutách čekání ve PHL na odlet a osmi a něco hodinách ve vzduchu jsem zaparkoval na EDDM. Super akce, snad jen škoda výpadků serverů nad oceánem. Na druhou stranu byl let okořeněn jedním mamlasem, který si nevypnul mikrofon a šel naklepávat řízky, takže nebylo možné používat voice.
#57533
No to je dobrej guláš.. Akce byla na VACC-CZ prezentována na neděli (24.10.09). Za ty, kteří zatím jestě tuší, který den v týdnu je, nicméně kolikátého je, už nemají šanci usledovat, mi nezbývá konstatovat: sorry, ale očekávali jsme tuto akci opravdu v NEDĚLI.