Takže secvičnou hodnotím povedeně, navigace i počasí vyšlo, řídící v říši si určitě zaslouží za jedna za snahu, byť samotné provedení bylo slabší. Nicméně ani my se nenechali zahanbit a hlášky jako piste 22, landung frei (readback povolení ke vzletu) nebo (
sem příjde co prohlásil velitel výpravy, byla to tak kvalitní hláška že si na ni teď nemohu vzpomenout 
) nelze zapomenout dlouho. Dalším zpestřením byly neustálé požáry motoru obou Z-43, avšak po požáru v Drážďanech oba piloti na hasení rezignovali a pokračovali s hořícími letadly až do Magdeburgu. Předpokládám, že si SAGové na seznamu účastníků přihlášených na úterní masakr, udělali po našem dnešním antré několik vykřičníků.
Níže něco málo obrazové dokumentace, obrázky jsou klikací.:



- po příletu do Prahy z Benešova, hořící OK-FOG, v pozadí L-29
- detail L-29
- hořící OM-ICO
- TV a vyhlídková věž (1592 ft), za ní vstupní bod TANGO (most přes Labe), vlevo Drážďany, vpravo na horizontu letiště



- na finále dráhy 22 v Drážďanech
- po uvolnění pohled na přeplněné finále
- L-29 touching down
- a L-29 po uvolnění



- N345PC jako Piper Archer (maskovaný Cirrus 22, který se k nám přidal již v Praze)
- větrníky
- Labe (OK-JAV se Labe neustále dožadoval a nebyl schopen jej najít)
- OK-AIR (v pozadí opět hořící OK-FOG)




























V úterý tedy výpravu čeká účast na zmíněné akci, která bude jistě také povedenou taškařicí. Pokusím se připravit nějaký briefing.