- 12 říj 2009, 11:36
#56986
[quote="DngrsKuzle"]Ja byl ta kolizni ATRa .Dostal jsem immediate take off z 31, hodil plnej knedlik a upaloval pryc. Soubezne s mym povolenim jsem zaslechl expect late landing clearance. Pilot pak oznamil, ze je na minimech a jde go around. V tu chvili jsem se odlepoval nekde v polovine drahy, tak jsem civel na TCAS a sel co nejkolmeji nahoru. Napadlo me, ze vzhledem k postaveni drah by bylo asi lepsi letet spis dopredu nez nahoru. To by asi ale nikdo necekal, normalni je po startu stoupat.[/quote]
Letěl jsem za tím ATR72 a v okamžiku ohlášení jeho go-around jsem jen koukal co se bude dít.
Jinak akce samozřejmě good. Sice mě mé EDGE sem tam odpojilo od VATSIMu, ale vždy jsem se poměrně rychle dostal zpátky na UK server.
Děkuji organizátorům a ATC i pilotům za povedenou akci!
Letěl jsem za tím ATR72 a v okamžiku ohlášení jeho go-around jsem jen koukal co se bude dít.
Jinak akce samozřejmě good. Sice mě mé EDGE sem tam odpojilo od VATSIMu, ale vždy jsem se poměrně rychle dostal zpátky na UK server.
Děkuji organizátorům a ATC i pilotům za povedenou akci!
