Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
Uživatelský avatar
By Speedy985
#119360
Super a ještě jednou super! Díky, maximálně jsem si to užil.

Hold over ERASU a pak nr. 3 for landing...

PO na radaru super, hezky nás rozmotala. Ještě, že jsem vzal dnes palivo nad rámec plánu (ten hold jsem čekal). To palivo navíc si u nás obhájím a když ne, tak může vACC - CZ očekávat složenku od vRYR.  :D
Uživatelský avatar
By ToSvo
#119361
Mno tak vám nevim, nejdřív jsem myslel, že se na to dnes vyprdnu, ale když jsem se nahoře dočetl, že chcete na zkoušku nějaký obyčejný vrtulový letadlo, řekl jsem si "To je tvoje příležitost". Vzal svýho Beeche, postavil se do Varů, připravil let a pak to začalo. To že jsem čekal cca 20min na povolení jsem ještě chápal, oblastník toho měl fakt dost a moc se neodmlčel (věžka by se hodila), když jsem pak ale 30min kroužil na RAKovníkem a předlétaly mě letadla, která odstartovala z Varů až hluboko za mnou (asi měly to štěstí, že měly volačku CSA a byly velký a proudový), už mě trochu tekly nervy a když mě pak slečna v klidu v 15NM ve FL70 povolila na ils a předala na věžníka a já to pak musel dohánět rukama, věděl jsem, že dnes jsem si to měl odpustit. No nic, jdu uklidnit nasraný pasažéry a šetřit na propálené palivo. Holt mám smůlu, že lítam pomalu a nemám volačku CSA.
Uživatelský avatar
By dubajss
#119365




Bylo to dnes divoké. Trochu pukulhával voice. Petra bojovala statečně, oceňuji její snahu a nasazení. Nicméně pár konfliktů znemožnilo ocenění nejvyšší. (Přeci jen srazit samotného ředitele... :D )


Obrázek

Děkuji všem za účast. Další zkouška možná proběhne v simulovaném prostředí Euroscope. Budeme Vás informovat.

A Petro, hlavu vzůru!

JD
VACC CZ




Naposledy upravil(a) dubajss dne 08 led 2015, 22:30, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
By dubajss
#119368
Jakub Kolář píše:
Další zkouška možná proběhne v simulovaném prostředí Euroscope
Smím se zeptat na důvod?
Je to jen možná a cílem je nasimulování konkrétní problémové situace, která dneska nastala, tak aby PO ukázala, že se poučila. Stejný provoz jako dnesk už online těžko zopakujeme.
Uživatelský avatar
By Pavel
#119371
[quote="Tomáš Svoboda OK-TOM"]
...
[/quote]

:o

Za mě ostatním díky za provoz a za spolupráci při vyčkávání před vstupem do TMA na frekvenci ACC, bylo to moc pěkné. Petra řídila, podle mě, dobře do té chvíle s nestandartní situací od které se to zamotalo, rozbor dané situace si provedeme a vymyslíme nějakou nápravu. Tak dobrou.

PB
Naposledy upravil(a) Pavel dne 08 led 2015, 22:59, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
By ToSvo
#119373
[quote="Pavel Brodský"]
[quote="Tomáš Svoboda OK-TOM"]
...
[/quote]

Čéče na člověka, který neustále honem honem chce do ATC výcviku a když ho vezmeme tak nevyplní ani první teoretický test a vykašle se na to se nechováš zrovna uctivě, navíc ke služebně starší kolegyni...

PB
[/quote]

POZOR, POZOR - s tím už jsem se tu setkal. Já nejsem ten Tomáš Svoboda, za kterého mě považuješ. Nikdy jsem na Vatsimu o ATC nežádal. Řídil jsem a hlavně lítal jsem kdysi na Ivau a po změně počítače jsem přešel na Vatsim velmi nedávno. Matěj Q mě zná a potvrdí to. A volačku OK-TOM jsem používal už na Ivau, tak jsem myslel, že to tu bude každému jasný.
Uživatelský avatar
By Pavel
#119374
[quote="Tomáš Svoboda OK-TOM"]
[quote="Pavel Brodský"]
[quote="Tomáš Svoboda OK-TOM"]
...
[/quote]

Čéče na člověka, který neustále honem honem chce do ATC výcviku a když ho vezmeme tak nevyplní ani první teoretický test a vykašle se na to se nechováš zrovna uctivě, navíc ke služebně starší kolegyni...

PB
[/quote]

POZOR, POZOR - s tím už jsem se tu setkal. Já nejsem ten Tomáš Svoboda, za kterého mě považuješ. Nikdy jsem na Vatsimu o ATC nežádal. Řídil jsem a hlavně lítal jsem kdysi na Ivau a po změně počítače jsem přešel na Vatsim velmi nedávno. Matěj Q mě zná a potvrdí to. A volačku OK-TOM jsem používal už na Ivau, tak jsem myslel, že to tu bude každému jasný.
[/quote]

Tak to sorry za mystifikaci, v tom případě jste mě naštvali oba :)

PB
Uživatelský avatar
By ToSvo
#119375
Omluva se přijímá :) A Petra to jistě skousne. ;)
Uživatelský avatar
By Jindřich
#119382
Ufff.. Za mě sorry za občasné nedodržení výšek/kursů/rychlostí, ale ta DC-9 se v jednom fakt spolehlivě pilotovat nedá. Sice je hezká menší nutnost používat myš/klávesnici, ale hlídat výšku, rychlost, kurs, do toho koukat do checklistu a kontrolovat správné nastavení je multitasking, který zvládne snad je PB. A fakt mě bolí (nejen) za krkem. :)

No a pak jsem si jist, že Petra frčku dostane, jak vidím posty PB a JD jde o nějaké opomenutí. Vzhledem k tomu v jakém stavu (jiném) Petra je a jak hezky umí Jirka mhouřit oči, nebude to dlouho trvat.
Uživatelský avatar
By Pavel
#119383
Joo s těma DC-9 JM a BP letící každý svou to bylo dobrý - BP po vzletu očividně nemůže akcelerovat, FL90^ a v protivětru mi to dává GS131, za ním JM ve 4500+ s GS260+, tak vektoruju JM zkratkou před BP protože je jasné pořadí 1, nicméně BP se po prostoupání FL200 rozhoduje dohnat co ztratil a akceleruje na GS450kt, zatímco JM drží ve FL200-240 cca GS340 a tak JM zastavuju ve stoupání a ještě před opuštěním republiky znovu měním pořadí, prostě komédie...

PB
Uživatelský avatar
By Jindřich
#119384
[quote="Pavel Brodský"]
Joo s těma DC-9 JM a BP letící každý svou to bylo dobrý - BP po vzletu očividně nemůže akcelerovat, FL90^ a v protivětru mi to dává GS131, za ním JM ve 4500+ s GS260+, tak vektoruju JM zkratkou před BP protože je jasné pořadí 1, nicméně BP se po prostoupání FL200 rozhoduje dohnat co ztratil a akceleruje na GS450kt, zatímco JM drží ve FL200-240 cca GS340 a tak JM zastavuju ve stoupání a ještě před opuštěním republiky znovu měním pořadí, prostě komédie...

PB
[/quote]
Nj, Petr s tim ještě neumí :)
Uživatelský avatar
By Petricius
#119385
No, já jsem na ONOM snímku, ale fakt jsem se snažil, navíc to sblížení bylo zcela nevinné a úplně v klídku vyhnuté. Lidi alespoň měli vyhlídku na CEF. Pak jsem to obešel a od kaštanů vybral do čepice za vyhlídkový let, zbytek letu byl již zcela OK (ne OK jako OK, ale OK jako OK).
By PBily
#119386
Pravdu?

Nejprve jsem zapomněl zatáhnout klapky. Pak jsem si hned zapnul na ias hold, abych stoupal a zapomněl jsem jaksi přidat. Pak jsem si omylem odpojil autopilota a šel na padovku. Potom jsem zrychlil na max a dal hold ias. Pak jsem se tam motal v kurzech. Prostě tragédie, ale doletel jsem do LOWI. Přistání šlo.

Petr
[quote="Pavel Brodský"]
Joo s těma DC-9 JM a BP letící každý svou to bylo dobrý - BP po vzletu očividně nemůže akcelerovat, FL90^ a v protivětru mi to dává GS131, za ním JM ve 4500+ s GS260+, tak vektoruju JM zkratkou před BP protože je jasné pořadí 1, nicméně BP se po prostoupání FL200 rozhoduje dohnat co ztratil a akceleruje na GS450kt, zatímco JM drží ve FL200-240 cca GS340 a tak JM zastavuju ve stoupání a ještě před opuštěním republiky znovu měním pořadí, prostě komédie...

PB
[/quote]
By PBily
#119387
Peťo, já ten můj let nechápu. Letím si Z142 a ve stoupání mi to zheblo. Vůbec nevím proč. Tak jsem si dal ten nuzak do pole, který se povedl. Tam to zkusím nastartovat a letí. Po dohodě s twr jsem to odlepil z pole a po dvou minutách letu to samé. Podruhé jsem to nepřežil.  Proč mi to ale zhasla nevím. Má to nějakou simulaci zamrznutí karburátoru? Musím se podívat, zda to má vůbec vyhřívání karburátoru. Prostě záhada.... Ale aspoň to bylo zajímavé...  ;-)
#119398
[quote="Petr Bílý"]
Peťo, já ten můj let nechápu. Letím si Z142 a ve stoupání mi to zheblo. Vůbec nevím proč. Tak jsem si dal ten nuzak do pole, který se povedl. Tam to zkusím nastartovat a letí. Po dohodě s twr jsem to odlepil z pole a po dvou minutách letu to samé. Podruhé jsem to nepřežil.  Proč mi to ale zhasla nevím. Má to nějakou simulaci zamrznutí karburátoru? Musím se podívat, zda to má vůbec vyhřívání karburátoru. Prostě záhada.... Ale aspoň to bylo zajímavé...  ;-)
[/quote]

...to máš z toho, že po nouzáku do pole to nahodíš letíš dál :P To tě sakra učil instruktor? :D

Jinak Petře thumbs up za bojovnost! Čekal jsem, že mě srazí s Ryanem, ale zastavila to pěkně :) Pak jsem zase pro změnu čekal, že mě Béda posadí do LKPR na HIRO a on ne, počkal si až budu mít hlášku one hundred a ještě nezapomněl říct nějdřív jaký má větry :D