VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#104383
Taaak... na zemi, hotovo :)
Jeste za mnou seda DS, ten ale dostal trestne kolecko navic :)
Cisty cas brzda-brzda = 4:09, z toho 55 minut holdu - ale pouze na 1 miste, pak uz to slo jako po masle... teda temer, ten 2. approach co radil na finale to nejak nedaval, pak se tam objevil dalsi... a to jsem mel na TCASu kolizi v primem prenosu, ale nejak me na zem dostali, takze hura! :)
...jsem si zaletel po faaakt hodne dlouhe dobe... tak priste zase neco kratsiho...
Jinak ale dobra akce!

Rada
By dan542
#104384
No, zajímavé věci se mnou prováděli:

Obrázek

Jednou mě řídící usadil do ILSu, ale asi zapomněl, že tam přede mnou je letadlo, TCAS začal řvát, tak jsem na začal rychle klesat, chvíli i na sink rate. Po několika go aroundech jsem se chvílemi cítil jako pilot Ryanairu a doufal, jsem, že nebudu muset klouzat... Nakonec jsem konečně přistál a na standu jsem měl jenom 1.2 tun paliva.
#104404
Tak ja jsem si tam take uzil. Byl jsem jizne od letiste, EFRO radar me dal heading 210. Tak jsem se zeptal, jestli si je jisty (pricemz jsem mu udal polohu). Odpovedel striktne, ze ano (mimochodem proti provozu naletavajicimu z jihu). Takze smer Svedsko -:) Kdyz jsem byl nejakych 40 nm od EFRO, durazne jsem se zeptal, jestli trva na heading 210. Znovu ano, tak jsem trval na potvrzeni. Po nejake dobe prisel na to, ze mam stejny squawk jako jine letadlo. Dal mi sqauwk novy a heading 010. Zkratim to - severne od letiste se vse opakovalo. Nakonec byl radar tak nestastny, ze me predal na approach (prestoze jsem jeste nebyl v jeho dosahu). Ten uz to zvladal vcelku OK. Cas LKPR - EFRO 4 hodiny 8 minut!