VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#101373
[quote="ThomassoCZ"]Já bych dal Toronto - Londýn klidně, musel bych napřed dát Praha - Toronto ale, z principu lítám jen z letiště posledního přistání :-D[/quote]

Omlouvám se za nabourání tématu, ale tomuto principu moc nerozumím. Prosím nekamenovat ;)
By ThomassoCZ
#101377
No, v rámci zachování reality se snažím vždy letět z toho letiště, na kterém jsem posledně přistál. Např. když letím Praha - Gatwick, tak u dalšího letu neletím opět z Prahy, ale prvně se vrátím z Gatwicku :)
#102268
[quote="Čondra87"]A teď přijde ta otázka :)

OK[/quote]

Jaká, totéž co ses ptal před chvílí výše?

MAX. FL. je o nějaké 4 hladiny výše než OPTIMAL, takže je dost prostoru na zvolení hladiny, kterou bych měl být schopen udržet (ať letí parta tlouštíků či nikoliv). Navíc, abych si toto vše ověřil, letím právě nyní z KCVG a FL370 hned od začátku bez problémů.
#102270
[quote="Čondra87"][quote="George_L"][quote="Čondra87"]A teď přijde ta otázka :)

OK[/quote]

Jaká, totéž co ses ptal před chvílí výše?

Jak můžeš letět na východ sudou hladinu.. Tohle jsem myslel :).

[/quote][/quote]


Aha, taky jsem na to koukal, ale pochopil jsem to jako hladinu pro NAT. Uvidíme co z toho nakonec bude.
#102271
061259 CZQXZQZX
(NAT-1/2 TRACKS FLS 320/400 INCLUSIVE
OCT 07/0100Z TO OCT 07/0800Z
PART ONE OF TWO PARTS-
V FOXXE LOACH 57/50 58/40 58/30 57/20 SUNOT KESIX
EAST LVLS 320 330 340 350 360 370 380 390 400
WEST LVLS NIL
EUR RTS EAST NIL
NAR N179C-
W VALIE SCROD 56/50 57/40 57/30 56/20 PIKIL SOVED
EAST LVLS 320 330 340 350 360 370 380 390 400
WEST LVLS NIL
EUR RTS EAST NIL
NAR N165E N169A-
X STEAM OYSTR 55/50 56/40 56/30 55/20 RESNO NETKI
EAST LVLS 320 330 340 350 360 370 380 390 400
WEST LVLS NIL
EUR RTS EAST NIL
NAR N149B N155A-
Y REDBY CARPE 54/50 55/40 55/30 54/20 DOGAL BEXET
EAST LVLS 320 330 340 350 360 370 380 390 400
WEST LVLS NIL
EUR RTS EAST NIL
NAR N135B N141B-
END OF PART ONE OF TWO PARTS)
#102697
Hoši, přeju vám pěknou cestu, vítr do zad a prostor k hlášení na frekvenci :)

Já si to zaletím snad příště. Ještě jsem po přeinstalaci počítače nenainstaloval něco většího než 737, takže jsem to pro tento rok zabalil a ani jsem neměl volný slot :(

Jirko, pak mi řekni, jak to vypadalo oproti minulému CtP, jestli tam zase byl chaos nebo už si to dobře uspořádali.

Letu zdar!