VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#91285
[quote="amalka"][quote="Čondra87"]To by mělo platit jen pro ILS. Při nepřesných přiblíženích bys měl mít landing speed na FAFu...

OK[/quote]

Co to je landing speed?[/quote]

Jestli máš něco navíc, nebo chceš něco opravit, tak to udělej. V jiným případě se zdrž komentářů....
Nebo to dejte dohromady s Šilinkem [tu odpověď]


Dík

OK
#91286
[quote="Čondra87"]To by mělo platit jen pro ILS. Při nepřesných přiblíženích bys měl mít landing speed na FAFu...

OK[/quote]

Dneska uz to tak pry neni. Nedavno to tu bylo v souvislosti s nácvikem VOR a NDB přiblížení. Tuším, že se to řeší v těch odkazech v tomhle příspěvku: http://www.vacc-cz.org/forum/viewtopic. ... 452#p90452
#91287
[quote="mipeba"]No speed rest na odletu znamená, že třeba už ve 2000ft můžu přejít do vodorovného letu abych získal rychlost a zatáhl mechanizaci nabral 250 a takto stoupal do FL100 kde budu dále zrychlovat?[/quote]

Ano, ale neměl bys přejít do uplně "vodorovného" letu, aby jsi jaksi nenarušil plynulý průběh odletů. Definoval bych to analogicky jako "gradually increase speed up to 250kts".

Možná je to blbě, ale já s tim aspoň počítam, že toto pilot provede, když instrukci dávám.


OT: Jinak, nechcete těch osobních narážek nechat aspoň na Vánoce? a ještě ke všemu ve dnech státního smutku...

Buďme na sebe v pohodě :) OK určitě myslel Final Approach Speed..
#91295
[quote="mipeba"]No speed rest na odletu znamená, že třeba už ve 2000ft můžu přejít do vodorovného letu abych získal rychlost a zatáhl mechanizaci nabral 250 a takto stoupal do FL100 kde budu dále zrychlovat?[/quote]

Odlety se obvykle rychlostmi neřídí, takže slyšet tuto frázi na odletu není asi příliš obvyklé.
#91296
Jestli mohu, tak \"No Speed\" u odletu potesi napr. nalozenou 747, CONC a vsechny rychle armadni vehikly, ktere by rady stoupaly vyssi rychlosti nez 250. U tech Concorde to, zda se, bylo docela zvykem. (A ne jako posledne na LKPR_APP! :-)
#91299
Tak jsem myslel že to vyjde, ale bohužel směšovač, kterej je potřeba pro nahrávání si nerozuměl s mikrofonem, tedy inputem od kterýho bere fraps zvuk( pouštělo to tam i motory a vše..)..tak jsem si dal aspoň jeden pěknej do Brna...jeden z posledních před prvním letem do EDDF.... Bylo to pěkný...Dík
#91311
[quote="Radizz"][quote="torpy68"]A sorry,že som prinutil SWR na G/A,ale to ATRko nechcelo uvolniť...[/quote]

Toto byla moje chyba a já se za ni omlouvám.[/quote]
No nic v poho, ale ty kluci fakt neplanujou kde tu rwy opusti a pak se vali pri 5 uzlech k dalsi twy. ja uz nemel moc paliva a musel jsem jit stejne na GA, protoze kdyz jsem byl 2 nm pred rwy, tak teprve se rozjizdel dalsi manik. kdyz jsem mel nasledovne uz 2000ft tak jsi mi dal povoleni pristat a v tu chvily byli uz 2 letadla nad sebou a nad rwy. na druhy pokus jsem uz musel pristat, jelikoz jsem byl vycuclel ale bez povoleni k pristani. vy jste si to tam chtely zrejme nahustit letadly na co najmensi rozestupy ale pak uz si zapomel se starat. ale neva . bylo to ok. diky cago
#91312
To, že nemáš povolení přistání při přeletu DH neznamená, že musíš dělat průlet..
Při minutí DH musíš mít vizuální referenci s RWY.. Nikoliv povolení přistání..
Nicméně, že jednalo o chybu TWR je fakt.