Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#87359
Pánové, jen připomínám, že se dá v FSX lítat i ve skutečných letadlech jako je F16, Rhino nebo Albatros. Mám napsaný první krátký text na military komunikaci, ale obávám se, jestli to vůbec někdo bude chtít využít :-/
#87369
[quote="śumys"]Pánové, jen připomínám, že se dá v FSX lítat i ve skutečných letadlech jako je F16, Rhino nebo Albatros. Mám napsaný první krátký text na military komunikaci, ale obávám se, jestli to vůbec někdo bude chtít využít :-/[/quote]

Co tim myslíš " ve skutečných letadlech " ? Nepochopil jsem tu pointu.
S tim textem se pochlub :)
#87377
**) VFR of the Czech Republic 4m/pix for FS2004 and/or FSX can be download under these links:


Obrázek
Kód: Vybrat vše
VFR_CR_1 - http://www.edisk.cz/stahni/08078/VFR_CR_1.rar_35.76MB.html
VFR_CR_2 - http://www.edisk.cz/stahni/19262/VFR_CR_2.rar_98.22MB.html
VFR_CR_3 - http://www.edisk.cz/stahni/00019/VFR_CR_3.rar_56.54MB.html
VFR_CR_4 - http://www.edisk.cz/stahni/37120/VFR_CR_4.rar_114.25MB.html
VFR_CR_5 - http://www.edisk.cz/stahni/08958/VFR_CR_5.rar_78.93MB.html
VFR_CR_6 - http://www.edisk.cz/stahni/52187/VFR_CR_6.rar_97.36MB.html
VFR_CR_7 - http://www.edisk.cz/stahni/33771/VFR_CR_7.rar_170.37MB.html
VFR_CR_8 - http://www.edisk.cz/stahni/74526/VFR_CR_8.rar_67.98MB.html
VFR_CR_9 - http://www.edisk.cz/stahni/09114/VFR_CR_9.rar_96.26MB.html
VFR_CR_10 - http://www.edisk.cz/stahni/74915/VFR_CR_10.rar_98.85MB.html
VFR_CR_11 - http://www.edisk.cz/stahni/83635/VFR_CR_11.rar_67.9MB.html
VFR_CR_12 - http://www.edisk.cz/stahni/57724/VFR_CR_12.rar_143.79MB.html
VFR_CR_13 - http://www.edisk.cz/stahni/50131/VFR_CR_13.rar_73.58MB.html
VFR_CR_14 - http://www.edisk.cz/stahni/11002/VFR_CR_14.rar_118.35MB.html
VFR_CR_15 - http://www.edisk.cz/stahni/20081/VFR_CR_15.rar_52.64MB.html
VFR_CR_16 - http://www.edisk.cz/stahni/02570/VFR_CR_16.rar_98.11MB.html
VFR_CR_17 - http://www.edisk.cz/stahni/06028/VFR_CR_17.rar_167.33MB.html
VFR_CR_18 - http://www.edisk.cz/stahni/25854/VFR_CR_18.rar_41.71MB.html
VFR_CR_19 - http://www.edisk.cz/stahni/39178/VFR_CR_19.rar_115.72MB.html
VFR_CR_20 - http://www.edisk.cz/stahni/44907/VFR_CR_20.rar_41.71MB.html
VFR_CR_21 - http://www.edisk.cz/stahni/56162/VFR_CR_21.rar_180.97MB.html
VFR_CR_22 - http://www.edisk.cz/stahni/45225/VFR_CR_22.rar_165.51MB.html
VFR_CR_23 - http://www.edisk.cz/stahni/53274/VFR_CR_23.rar_80.56MB.html
VFR_CR_24 - http://www.edisk.cz/stahni/88182/VFR_CR_24.rar_129.76MB.html
VFR_CR_25 - http://www.edisk.cz/stahni/92830/VFR_CR_25.rar_116.57MB.html
VFR_CR_26 - http://www.edisk.cz/stahni/07464/VFR_CR_26.rar_86.38MB.html
VFR_CR_27 - http://www.edisk.cz/stahni/21983/VFR_CR_27.rar_101.36MB.html
VFR_CR_28 - http://www.edisk.cz/stahni/27057/VFR_CR_28.rar_16.13MB.html
VFR_CR_29 - http://www.edisk.cz/stahni/72970/VFR_CR_29.rar_125.31MB.html
VFR_CR_30 - http://www.edisk.cz/stahni/04166/VFR_CR_30.rar_138.86MB.html
VFR_CR_31 - http://www.edisk.cz/stahni/77785/VFR_CR_31.rar_154.56MB.html
VFR_CR_32 - http://www.edisk.cz/stahni/94587/VFR_CR_32.rar_97.33MB.html
VFR_CR_33 - http://www.edisk.cz/stahni/05696/VFR_CR_33.rar_52.46MB.html
VFR_CR_34 - http://www.edisk.cz/stahni/53005/VFR_CR_34.rar_78.54MB.html
VFR_CR_35 - http://www.edisk.cz/stahni/71640/VFR_CR_35.rar_76.37MB.html
VFR_CR_36 - http://www.edisk.cz/stahni/93879/VFR_CR_36.rar_52.68MB.html
VFR_CR_37 - http://www.edisk.cz/stahni/86959/VFR_CR_37.rar_12.43MB.html
VFR_CR_38 - http://www.edisk.cz/stahni/49861/VFR_CR_38.rar_8.94MB.html
VFR_CR_39 - http://www.edisk.cz/stahni/19422/VFR_CR_39.rar_9.27MB.html
VFR_CR_40 - http://www.edisk.cz/stahni/00348/VFR_CR_40.rar_6.24MB.html

Or torrent:
Kód: Vybrat vše
http://thepiratebay.org/torrent/6624414
#87668
Jinak pro Rhino se hlásím k dispozci se stroji L-39 (nyní v usilovném výcviku), L-159 a případně schopen L-410. V týdnu plánuji zkusit několik okruhů online v rámci mého přeškolení se na FSX a tento stroj. Případný spolubojovník vítán.

por. Gelbič
#87764
[quote="Radizz"]Pokud byste volili čtvrtek, upozorňuji, že je první COD. :)

Takže ideální příležitost, řídící určitě budou (už teď jsou hlášeny 4 ks), je to na Vás.[/quote]

No mě se to hodí více ve čtvrtek. Bude to pouze místní činnost, takže máme doporučeno nějaké letiště?
#87768
[quote="Gelba"]Bude to pouze místní činnost, takže máme doporučeno nějaké letiště?[/quote]

Podívejte, obecná (dlouhodobá) koncepce využití vojenských letišť je taková, že:
- dojde k rozšíření (např. co se přidělených kmitočtů týče) pro Čáslav a Náměšť (+ samozřejmě v nezměněné podobě Kbely);
- abychom si ale neuzurpovali vše, prozatím se nepočítá s nějakým rozsáhlejším využíváním Pardubic a Přerova. S narůstajícím provozem by pak přednost měl Přerov, ale ani toto zatím není na stole. Dvě plně provozuschopná vojenská letiště nám bohatě stačí.

Doporučoval bych tedy umístit se do Čáslavi nebo Náměště, ale nařizovat Vám nic nemůžu. ;)
#87770
[quote="Radizz"][quote="Gelba"]Bude to pouze místní činnost, takže máme doporučeno nějaké letiště?[/quote]

Doporučoval bych tedy umístit se do Čáslavi nebo Náměště, ale nařizovat Vám nic nemůžu. ;)[/quote]

Dobrá tedy ve čtvrtek nás tedy můžete očekávat v Čáslavi. Pardubice byly vesměs voleny pouze kvuli tomu že se zde piloti školí na albíky a s imatrikulačkou CLV Pardubice létám.

[quote="tmx"]
OK, ve čtvrtek po 19 budu. :) [/quote]

Fajn, objevím se kolem 1930. ;)
#87853
2 dotazy:

1. a) K overhead break, jak zjistím, co (kde) je Initial point na kterém letišti?
b) Je možné při letu od IP na break point ještě stále klesat a těch 1000-1500 ft AGL dosáhnout až nad BP?
c) Jak moc mimo osu dráhy můžu letět? Když letím v ose, fakt nemám z pětisetmetrové výšky šajnu o tom, kde nad dráhou se nacházím...
d) Landing clearence dostávám tedy na downwindu nebo až na base (poté, co zahlásím gear down)? V každém materiálu je něco jiného. Logičtější by mi přišlo na downwindu, přeci jen na base, čili v 60° náklonu mám už na práci jiné věci, než komunikovat s řídícím. :D

2. Je teoretická šance si na dnešní večer vyblokovat pro nácvik nějaký prostor? Třeba i... LK TRA70 nebo 64 a 65? :)
#87854
1) a) initial je bod podobný jako když u civilu \"report ready for visual\". Pak záleží, jestli je posádka schopna 1a) na tento bod doletět sama, nebo 1b) potřebuje vektorování. Pak je to 1a) \"Continue to 12nm initials, report ready for apprch\" nebo 1b) \"Turn left Xyz vectoring 12nm initials, report ready for apprch\"
b) ano
c) reportuješ \"numbers\", ty musíš vidět a pak letíš kursem dráhy dokud nedostaneš \"left/right break approved\". Tzn by to mělo vyjít přesně na drahou.
d) cleared to {dosaď} bys měl dostat už při tom prvním \"rychlém\" finále, resp. po prvotním kontaktu s TWR, stejně jako u civilů. Znamená to, že je dráha pro letku volná. To že děláte overhead je jen jiný způsob přistání. Toto povolení platí pro celou letku a jednotlivým stojům už se zvlášť nedává.
#87855
[quote="tmx"]2. Je teoretická šance si na dnešní večer vyblokovat pro nácvik nějaký prostor? Třeba i... LK TRA70 nebo 64 a 65? :)[/quote]

Sestava na večer je:
ACC - PB
DIR - PP
ARR - RR

Přestože sct zatím nebylo publikováno, pokusím se zajistit, aby TRA měl PB v sct, pak by vyhrazení prostorů možné bylo. O tom, jestli se nám to povedlo, nebo ne, dáme info večer přímo na frekvenci.
#87858
[quote="tmx"]
Btw, nevíte, kde jsem splašil tyto mapy? (je to foceno mobilem a pak upraven kontrast a světlost, aby bílá bílá byla, takže nemám fialový koberec, nebojte :D ) [/quote]

Nevím, ale jsou to mapy z MIL AIP a Letištního řádu.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8