VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#85461
[quote="Jindra"]Za ten CA bude předveden na kobereček pilot Žlutého stroje převlečeného za Air France, který zapoměl klesat... -:)[/quote]

Pokutu prosím strhnout z částky, kterou zaměstnavatel stále vymáhá za spálené palivo při nekonečných go-aroundech ;).

Ale vážně, mě tak dostal ten pilot, co mířil na RASIM, že jsem více poslouchal než pilotoval ;)
#85503
Několik zajímavých okamžiků z kuchyně DIR, které ještě mám v paměti:

vteřiny dle videa od JM

0:44 - pilot MCA MD 82 v rozporu s instrukcí místo začlenění do vláčku točí doprava, přestože jsem chybu ihned uviděl a pilota opravil, už to začal provádět, takže ta změna směru vzala cenné vteřinky, KLM1355 tedy musel minout lokalizér a nalétnout ILS zleva (vyšlo to tak tak), zvětšil se tím i okruh, který byl nucen udělat CSA A320 jako třetí v pořadí.

1:01 - OE-KRW reaguje velice pomalu na příkazy ke změně směru, a to i přestože letí pomalu a jedná se o letadlo kategorie light, pro jistotu jsem teda nic necpal přímo na něho (nebyl jsem si jistý, jak to s tímto letem nakonec dopadne, jestli se do ILS dopravíme napoprvé, povedlo se).

1:25 - rozpouštění holdu jsem uspěchal tím, že jsem HHI737 dal ze současné pozice přímý vektor, nevšiml jsem si ale jeho rychlosti a nepohlídal si ho, takže mojí vlastní blbostí a nepozorností až na samém konci došlo ke sblížení v mém prostoru, HHI737 byl navíc už tak blízko osy dráhy (resp. paprsku lokalizéru), že i on musel nakonec mým zaviněním nalétávat ILS z druhé strany.

FUJ! Za domácí cvičení už jsem si 100x opsal, že budu dávat pozor, budu dávat pozor, budu dávat pozor...