VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#74356
Už asi 2 hodiny mi nejde do hlavy, co se stalo poté, co jsem uvolnil rwy 24 po D. Sváděl jsem to na update letadla, který jsem poprvé zkoušel, celou dobu řeším, jestli to odinstaluju. Tak holt ne. V hrůze, že mě někdo přejede nebo nabourá při taxi a při nemožnosti kontaktovat jakoukoli frekvenci jsem se zbaběle odpojil před křižovatkou D F. As real as it gets!!! :)
Alespoň už můžu klidně spát, když vím, že se smažím v troskách na LKPR.
#74360
Hehe musim potvrdit, ze som nechapal co sa deje, nie a nie sa dostat na voice :D Ale lepsie to bolo na finale r24 tesne pred dosadom, chytil ma akysi wind shear a gusting, ze som mal barany v jednu chvilu napravo +90 stupnov a hned na to som musel korigovat opacne, ale chvala bohu sa mi podarilo sadnut heh Inak dik za vecer, bolo super, otestoval som si sim a kadeco ine...
#74727
[quote="storry"]
Kluci sorry, ale já jsem středy prostě mimo. ... (a pak ještě pondělky, úterky, čtvrtky, pátky, soboty a neděl :D)[/quote]
Tak to přeci jenom nakonec dnes vyšlo. Ale přiznám se všem, že s takovým vnitřním klidem jsem snad ještě let neabsolvoval. Díky za řízení kluci!
Možná až příliš opatrně jsem se na tu RW10 přes prostor v Náměšti doslova plížil….ale držku jsem si nerozbil, to se přeci musí uznat :D
#74730
Jo, já se ještě divil co ještě chceš. Říkal jsem si: \"Buď ten chlap neumí číst, nebo mu ještě nedošel\". Hm. Pak jsem teprve zjistil, že jsem idiot :)
Víš, to se stává i v lepších rodinách. :D . Jinak super Honzo. Poporvé jsem si zkusil SHIFT+P....:D a fakt to funguje :D.Prostě bomba. Dík.
#74736
[quote="mrcouchette"]děkuji pilotstvu za dnešní minislet do Brna, kupodivu tam ani nebyla moc nuda. Kromě posledního CSA388 se všem povedlo VOR DME zaletět v pohodě. Heslo dnešního večera: hlavně brzdit :)[/quote]
jj ^^ dneska když sem to zkoušel na ofline tak sem to dal 2X v pohodě tak sem si na onlinu řikal jak to mam na háku ale pak sem musel řešit telefon a uplně sem to po___al takže se musim opět omluvit ale díky za trpělivost s mim GA :|
#74738
[quote="storry"]Poučení z krizového vývoje: "Během pilotáže vypínej telefon". Být nedostupný 30 minut není snad takový hřích :D[/quote]
to je pravda kdyť v letadle jsou přece elektronická zařízení zakázána takže i mobilní telefony teda v tom mém určitě nebo aspoň od ted budou připisuju na check list MDčka "CPT. mobile phone OFF ... Checked" XD
By Roman Szotkovski
#74773
Jak se tak koukám na pravidelné akce polských kolegů s akcemi City hopping, tak mi to nedá a musím se zeptat, jestli vedení našeho VACC chystá do budoucna taky dělat city hopping. Mně se ta akce strašně líbí.

Roman
#74776
[quote="amalka"]Pěkné dnes. Speciálně chválím OK-PRD (cca tak nějak) za téměř bezchybně provedený okružní let z Letňan do Letňan za VFR.[/quote]
Děkuji mnohokrát,
Trochu mě na Ruzyni překvapil vítr, špatně jsem si to vypočítal :D
Budu se snažit "PRDA" provětrávat častěji :)
#74780
[quote="rob"]Trochu mě na Ruzyni překvapil vítr, špatně jsem si to vypočítal :D
Budu se snažit "PRDA" provětrávat častěji :)[/quote]

Jinak pak sem se díval, že u C172 je 15kts crosswind component hodnota uváděná jako ověřená, nikoliv jak jsem měl mylně vsugerováno, jako povolená. Tzn. z tohoto pohledu bylo t/g na RWY 31 při větru 230/19 ok. Na druhou stranu demonstrated crosswind component demonstroval obvykle zkušební pilot výrobce, tedy lze předpokládat, že s větší boční složkou s tím prostě nesednete, i kdybyste byl lepší než on... To se ostatně potvrdilo driftováním z levého okraje rwy až za pravý okraj dráhy...

Jinak nevím jestli to byl úmysl nebo náhoda, ale držet se při přiblížení a přistání na návětrné straně dráhy je legitimní a v podstatě i správná metoda, jak si nechat větší rezervu na případné chyby při přistání, tedy hlavně snos větrem při provádění výdrže.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 25