VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#56050
Jak jste asi zaregistrovali, vznikli dva noví cvičenci na pozice GND, posléze hned TWR a sice JM a JF. S obama se budeme setkávat za přitomnosti různých školitelů na pozici LKPR/LKTB GND a vzápětí na pozicích LKxx_TWRs.

U s. JM je stanoveno, že vzhledem k jeho ratingu na konkurenční sieti IVAO bude jeho výcvik chápán jako přezkoušení a bude v nejkratší době oprávněn řídít samostaně COKOLI_TWR a současně bude školen na APP (odhadovaná doba přezkoušení na TWR samostané je 1-2 týden).

U s. JF je to slabší, to je jen PPL ve výcviku a jeho výcvik (GND --> TWR ) tedy bude dlouhodobější. Buďte patient.

Dnes by se mohlo konat další kolo zahořování, prosím dosory (PB, RV, LK, JaVo, DC, DP,..) a nekolik dobrovolných letadel, aby si připravili pojezdová cvičení.

It starts at 20:15 local.
#56052
mrcouchette píše:L...., zítra v hospodě,

Správně.
Mimoto sděluji všem, že obecně bude možný odvoz cca 2-3 ks od cca Hlavního Nádraží/Václavského náměstí až na místo činu, ETA cca 18:29. Jedno místo je reservováno pro s. Kurce, ozvěte se.
středu a čtvrtek by chtěl trénovat.
Správně.
Prosím dosory na TWR (JD, DP, PB, JAVo,DC) , aby vyjevili své spermiogramy na tyto dny.
Jinak na dosor se zatím necítí.
Správně.
Nicméně , jde především o to, pomoci jim se zvládnutím softwaru a s jeho ovládáním (ES), tam je to nejrychlejší po chatu, rychlejší než je nechat lovit v návodech.
#56054
[quote="radarada"]Nicmene po domluve se da se mnou cvicit cca 23:00 - 00:00 - simulatorove (provozu tolik asi nebude).

Rada[/quote]

Výborně. Takže třeba JF může odpoledne létat reálně, pak večer na simulátoru od 11 pak na simulátoru simulátoru. Na tyhle maj už v Bohnicích speciální přihrádku.

:)
#56067
Probíhá to tak, že jsi tam jako OBServer a čumákuješ, jestli se nedostaví dozorce. Pokud se dostaví a dá ti povel k připojení na ostrou pozici (můj dozorce používá jednoznakový symbol šipka nahoru; nepuším, jak ho vůbec vyloudí z klávesnice) přeconnectíš se a jedeš. Dozorce by idálně měl mít spejnou volačku jako ty s přídomkem _M_ uprostřed (jako mentor, např. LKPR_M_GND). Současné mentorování a vlastní řízení jiné pozice dozorcem je nevhodné.
#56071
Mám opravený zdroj od NB, takže bych asi mohl.

Včera to bylo zajímavé, pokusím se popsat situaci:
1) rozjezd v LKTB - eng. failure.
2) opakovaný vzlet z LKTB, stoupání, točení na BODAL - počítač přešel do režimu spánku
3) probuzení PC, ohlášení ATC, omluva, zjištění závady na zdroji notebooku
4) zapojení manželky do simulace - \"tyhle dráty musíš pevně držet pohromadě\"
5) po minutí KENOK už ty zk...vený dráty byly žhavý, povolení napětí v prstech - JISKRA!!!!
6) příslib manželky, že už na to nešáhne
7) po zachycení RAD VOR/DME RWY31 došly baterie, vypnutí PC

Sry Jindro, fakt jsem se snažil dělat trafic.
#56072
[quote="Pavel Muroň"]Mám opravený zdroj od NB, takže bych asi mohl.

Včera to bylo zajímavé, pokusím se popsat situaci:
1) rozjezd v LKTB - eng. failure.
2) opakovaný vzlet z LKTB, stoupání, točení na BODAL - počítač přešel do režimu spánku
3) probuzení PC, ohlášení ATC, omluva, zjištění závady na zdroji notebooku
4) zapojení manželky do simulace - "tyhle dráty musíš pevně držet pohromadě"
5) po minutí KENOK už ty zk...vený dráty byly žhavý, povolení napětí v prstech - JISKRA!!!!
6) příslib manželky, že už na to nešáhne
7) po zachycení RAD VOR/DME RWY31 došly baterie, vypnutí PC

Sry Jindro, fakt jsem se snažil dělat trafic.[/quote]
To je přízpěvek roku :)
#56269
V podstatě každý den od dneška do Pátku tento týden je zabookováno několik pozic pro různé výcviky ( GND-TWR ). Prosím tedy provozy, aby se zúčastnili dle možností vždy večer od cca 19:58 a pomohli rozšířit řady našich ATCosů.

ATCOsové ve výcviku , skuopina zem jsou:

LK : GND - TWR - potřebuje co nejdříve potvrzení na samostaný GND
JM : GND - TWR - potřebuje co nejdříve potvrzení na samostaný GND
JF : GND
MZ: GND - TWR - potřebuje potvrzení na samostaný GND

To, že potřebují \"potvrzení na samostatný GND\" znamená, že je potřeba vytvořit jim provoz cca >8letadel na LKPR (tami zpět) za přítomnosti instruktora , aby ten mohl konstatovat, že provoz zvládají.

Dále bych chtěl létající veřejnost ujistit, že výcviky běží nevídanou intenzitou a všichni zkoušení prošli úvodním kolečkěm teoretických testů. Je nicméně vidět, že ani nejvyšší příparva ve formě obrovského náletu (real i virtual) nestačí sama o sobě na zvládnutí řízení a noví ATC jsou překvapeni z toho, jak je to odlišné od létání. Proto je třeba se smířit s tím, že výcvik se potáhne opět v nejlepším příadě týdny , možná déle.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16