- 24 bře 2010, 00:27
#63971
Já sem tentokráte nestíhal fotit protože sem se snažil navigovat. Resp. mám vyfocené pouze perličky (FOG zapíchnutý do země atp.).


1. přečerpávací elektrárna na přehradní nádrži Hohenwarte
2. kombinace dálničního mostu a tunelu u Suhlu


3. FOG už zase hoří
4. Hrad Gleichen (všimněte si krásného 3D kopce i modelu hradu)


5. s lupou lze vidět, že část autíček jsou nafocené na ortofoto a část jsou 3d modely které jezdí (kamiony i osobáky).
6. FOG jde spát (zapíchnul to) (omluvte otevřený chat s německým soudruhem, který naši skupinu právě chválí)


7. trasa plánovaná
8. trasa letěná
Krátké hodnocení:
Akce povedená, nicméně secvičné jsou v tomto případě nutné, ani tak na ověření si vlastního letání ale hlavně na poladění použitého hardware a software aby let mohl proběhnout již ničím nerušen. Řídící byli tentokráte imho na slušné úrovni (nechápete proč ale potvrzují přijetí zprávy zopakování VAŠÍ volačky? Příklad OIR, Sierra 2000ft, a Fluglotse odpovi \"OIR\".). Provoz byl masakrózní ale protože jsme nedodržovali přesně trať eventu, tak se to pěkně roztahalo a nikde nevzniklo vyloženě špunt místo. Imho podařená akce a naprosto souhlasím se soudruhem Svobodou, že aktivní ATC by se měli podobných akcí zůčasťnovat povinně. Bez toho se ATC nemá šanci vžít do kůže pilota který bloudí po CTR a zrovna nemá naprosto tušení jestli má letět doleva nebo doprava, nestíhá řídit letadlo a ještě po něm něco ATC chce.
Účastníkům děkuji za účast a skládám všem poklonu že doletěli i přes potíže až do cíle a navíc se celou cestu museli navigovat nad ZASNĚŽENOU FS9 default krajinou (jímá mě hrůza
u mě FSka od prvního jarního dne již používá jarní textury
).
Každopádně bych chtěl v této souvislosti ještě oživit již diskutovaný nápad na společný poznávací výlet po Evropě. Jak vidno na podobnou VFR zábavu ATC v podstatě není potřeba (navíc je možné ho zajistit při přeletu větších letišť).


1. přečerpávací elektrárna na přehradní nádrži Hohenwarte
2. kombinace dálničního mostu a tunelu u Suhlu


3. FOG už zase hoří
4. Hrad Gleichen (všimněte si krásného 3D kopce i modelu hradu)


5. s lupou lze vidět, že část autíček jsou nafocené na ortofoto a část jsou 3d modely které jezdí (kamiony i osobáky).
6. FOG jde spát (zapíchnul to) (omluvte otevřený chat s německým soudruhem, který naši skupinu právě chválí)


7. trasa plánovaná
8. trasa letěná
Krátké hodnocení:
Akce povedená, nicméně secvičné jsou v tomto případě nutné, ani tak na ověření si vlastního letání ale hlavně na poladění použitého hardware a software aby let mohl proběhnout již ničím nerušen. Řídící byli tentokráte imho na slušné úrovni (nechápete proč ale potvrzují přijetí zprávy zopakování VAŠÍ volačky? Příklad OIR, Sierra 2000ft, a Fluglotse odpovi \"OIR\".). Provoz byl masakrózní ale protože jsme nedodržovali přesně trať eventu, tak se to pěkně roztahalo a nikde nevzniklo vyloženě špunt místo. Imho podařená akce a naprosto souhlasím se soudruhem Svobodou, že aktivní ATC by se měli podobných akcí zůčasťnovat povinně. Bez toho se ATC nemá šanci vžít do kůže pilota který bloudí po CTR a zrovna nemá naprosto tušení jestli má letět doleva nebo doprava, nestíhá řídit letadlo a ještě po něm něco ATC chce.
Účastníkům děkuji za účast a skládám všem poklonu že doletěli i přes potíže až do cíle a navíc se celou cestu museli navigovat nad ZASNĚŽENOU FS9 default krajinou (jímá mě hrůza


Každopádně bych chtěl v této souvislosti ještě oživit již diskutovaný nápad na společný poznávací výlet po Evropě. Jak vidno na podobnou VFR zábavu ATC v podstatě není potřeba (navíc je možné ho zajistit při přeletu větších letišť).