VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#57843
AMA> jj default, ale i tak by som rad Michal vedel jak, popr kde se dostat k tomu SW co si pouzil k TP, mne ten tvoj odkaz nefunguje... Kedysi som nieco podobne mal, ale Google ma takisto odstavil asi po 2 min...
#57844
JO, nefungoval, páč jsem ho blbě napsal, na začátku odkazu zůstala mezera, už jsem jí smazal ;)
jinak mě odkaz funguje a taky jsem ho hledal gůglem...
http://www.stanonovak.com/tileproxy/IEtoTP.php
a aby tě gůglmaps nazabanoval, musíš TP v proxyuser.ini vysvětlit, že textury má brát jenom z disku. Já navíc ještě mám v IE zakázaný spouštění všeho (nejvyšší zabezpečení...) a pak i kdyby se TP pokusil na gůglovo mapy lézt, nemá šanci cokoliv otevřít. A tím pádem žádnou mapu nenačítáš, Gůgl nemá důvod banovat.
#57995
Docela malý OT :)

Netušíte někdo v jakých výškách se v 50. a 60. létech lítalo s nepřetlakovanými letadly? (C-47, Il-12, Av-14)

Např. Av-14 měla \"provozní\" dostup (service ceiling) kolem 7000m (+/- FL220), ale podle humam factors by se nemělo lítat nad FL100 déle než 30min (bez kyslíku nebo přetlaku).