Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#119515
Obrázek

Tak druhý pokus...tento čtvrtek ve stejnou dobu.

Dear pilots, let us invite you for flying to Prague on the 15th January 2015 when a Controller Practical Test will take place. Our first and so far the only lady controller Petra will be retrying to pass LKPR_APP exam from 19 UTC. Please plan your arrival to reach Prague between 1930 and 2030 UTC with your standard IFR airliner. See you there!
Naposledy upravil(a) Araneus dne 11 led 2015, 23:58, celkem upraveno 1 x.
#119531
Petro, booking mi nejde smazat, píše mi to access denied ve vroute a z našeho webu to taky nejde. Asi se to pere, když ses zabookovala, když už jsem tam byl zabookovaný já. Můžeš to zkusit smazat, jestli ti to taky hází?
#119657
Připomínám dnešní zkoušku. Potřebovala bych opět provoz, hodně provozu. Přileťte prosím, kdo budete mít večer čas (ne že si řeknete, že minule bylo provozu moc a tak raději dneska nepoletíte vůbec).
#119674



Zlý ošklivý examinátor, networ, z hlubin vyplaval, aby si dnes smlsnul na naší sličné Petře!

Obrázek


A teď vážně, Petra na to má, jsem 100% přesvědčen, že příště to vyjde. Jen chci, aby to příště bylo po co nejvíce dalších hodinách praxe, ať už na simulátoru s PB nebo při eventech, nebo při standardním výcvikovém večeru. Takže za mě - řídit, řídit, řídit, konsultovat, analyzovat, zkoušet!

Slibuji, že se budu angažovat osobně. Jest to i impulsem pro to, abychom začali plně využívat SIM ES (na starost dávám PBmu)!

Petru každopádně obdivuji za její nasazení a doufám, že to veme sportovně a že se těší na své zdokonalování se!

JD
VACC CZ Examiner




#119679
Chtěl bych se omluvit, za ten můj zaseklej voice všem, kterých se to dotklo.. tedy kromě GND, TWR a APP i všem pilotům, kteří byli na frekvenci ve chvíli, kdy jsem se tam objevil já.. Po průletu se mi tam nějak všecko zbláznilo.. Klávesnice byla nějaká zamrzlá.. Joystick reagoval jen zčásti.. Peklo to bylo..

Nicméně.. mám takovou obavu, že mezi TWR a APP nedošlo ke koordinaci toho průletu, nebo ano..? Přišlo mi totiž, že PO o mě ani nevěděla..
#119681
[quote="Jiří Dubina"]
Slibuji, že se budu angažovat osobně. Jest to i impulsem pro to, abychom začali plně využívat SIM ES (na starost dávám PBmu)!
[/quote]

Tak to asi budeme muset Pavla rozdělit, už takhle má ES SIM sezení několikrát týdně :)
#119682
[quote="Petra Ondráčková"]
Bylo to v txt tagu.[/quote]

výňatek z APP training manuálu.. kapitola 4.6.5 "Předávání letadel provádějících go around v LKPR"
"V přítomnosti LKPR_DEP předává LKPR_TWR letadla provádějící go around na něj. Podmínky předání jsou předmětem koordinace. V případě nepřítomnosti LKPR_DEP, ale přítomnosti LKPR_APP provádí TWR koordinaci s ním a LKPR_APP určí, jestli má TWR předat letadlo na něj, nebo rovnou na LKPR_D_APP (pokud je online)."

Dle mého.. zapsání do tagu není "koordinace"..
#119687
[quote="Bedřich Schindler"]
[quote="Jiří Dubina"]
Slibuji, že se budu angažovat osobně. Jest to i impulsem pro to, abychom začali plně využívat SIM ES (na starost dávám PBmu)!
[/quote]

Tak to asi budeme muset Pavla rozdělit, už takhle má ES SIM sezení několikrát týdně :)
[/quote]

To je blblej přístup. PB vás naučí pseudopilotovat.
#119691
[quote="Jiří Dubina"]
[quote="Bedřich Schindler"]
[quote="Jiří Dubina"]
Slibuji, že se budu angažovat osobně. Jest to i impulsem pro to, abychom začali plně využívat SIM ES (na starost dávám PBmu)!
[/quote]

Tak to asi budeme muset Pavla rozdělit, už takhle má ES SIM sezení několikrát týdně :)
[/quote]

To je blblej přístup. PB vás naučí pseudopilotovat.
[/quote]

Já osobně s ES simem umím a měl jsem několik APP simů s PK (cca. 8 - 10?) a i nějaké rozkoukávací na TWR, ale osobně nemám takové schopnosti všechno ovládat a ještě se soustředit na výkon studenta :D Když zařídíš prodloužení dne, tak klidně budu absolvovat i simulátor, ale už teď jsem rád, že alespoň jednou za čas někoho můžu pohlídat :)

Vzhledem k tomu, že připravuji ES balíček a testuju pluginy, tak se ukazuji často na SweatBoxu a je vidět, že i MQ a JAV se taky učí. Tak ještě sehnat další a dělat cvičné session ve více lidech.

Martine, toto mohou provozovat pouze ATC s licencí STU3 a vyšší. Tedy až hotový APP řídící.
#119694
Jinak Martine - význam pseudopilotů je pohybovat symboly představující letadla po radaru při výcviku ATC (jak reálném tak vatsimovském), pokud výcvik probíhá na simulátoru mimo živý provoz a komunikovat s ATC žákem za tato letadla.

PB