[quote="tuci"]Tak já bych přidal též nějaké postřehy. Nakonec jsem se do Toronta dostal.
Letěl jsem necelou hodinu po Přemkovi, v EDDT v tu chvíli skoro nikdo nebyl, na startu jsem měl v nejhorším případě pořadí 2 (fakt už si nevzpomínám, jestli jsem čekal minutu nebo jestli jsem najížděl okamžitě).
Řídící až na Oceanic Delivery bez problémů, pak to ale začalo - OD bylo naprosto přetížené, všichni se snažili získat clearance, řídící nestíhal, asi by bylo potřeba jich mít více nebo striktně vše přes text, nevím. Pak Shanwick jako takový byl na začátku také špatný, ke všemu řídícímu spadnul Excell, kam si vše zaznamenával, pak se ještě vyměnili. Nakonec se to vzpamatovalo a Shanwick celkem OK, "maso" opět začalo na Ganderu. Prý tam měli frontu cca 30ti letadel. Taky se mi stalo, že v době, kdy jsem ještě nestihl (nebyl vyzván) podat jeden report, už jsem měl připraven další. Nakonec to řídící vyřešil - kdo chtěl podat PR napsal do textu, že je připraven a řídící ho po chvíli sám zavolal, takže minimum překřikování. Též omezil readback pouze na poslední proletěný bod, inbound a next neopakoval. V jednu chvíli na pár minut odpadl (spojení), ale celkově, po prvotním náporu, vše OK.
Asi největší "překvapení" bylo, že v okamžiku přechodu z Ganderu na kanadské domácí frekvence, v době, kdy si někdo může říct, že už je to téměř hotovo, je před ním ještě dalších více než 1000 mil, tedy cca třetina letu...
Celkově vzato to rozhodně byla zajímavá zkušenost.[/quote]
Tak to očividně chlapci nezvládli a pomalu už ani nelitujji, že jsem nemohl. Posledně to bylo fakt bez problémů. Přišlo mi, že bylo mnohem více řídících a ti si trasy rozdělili, takže každý se staral jen o svou trasu. Při některém z dřívějších eventů jsem taky díky zaplněné freq proletěl úsek bez ohlášení a řídící byl rád, že jsem už u pevniny.
Bohužel tyto nepříjemnosti člověku pak celý zážitek z akce totálně zničí a ten uvažuje, zda příště znovu.
