VACC-CZ novinky, změny a oznámení.
#127274
Po uvolnění pozice ACCCZ7 (Asistent event koordinátora) jsme v dohledné době neuvažovali o znovuobsazení této pozice. Vzhledem ale k tomu, že se mi v posledních dvou týdnech spontánně ozvali dva lidé, že by měli o tuto práci zájem, tak jsme se staffem rozhodli, že vypíšeme oficiální výběrové řízení.

Staff VACC-CZ hledá nového člena pro pozici ACCCZ7 - Asistent event koordinátora. Asistent event koordinátora by dle svých schopností a časových možností po dohodě s event koordinátorem zajišťoval buď některé specifické oblasti týkající se pořádání eventů anebo by měl na starosti vybrané eventy.

Práce event koordinátora a potažmo i asistenta event koordinátora zahrnuje zejména:
      - domlouvání eventů s jinými FIRy, s ČSAv a s TVSv
      - tvorbu bannerů
      - přípravu reklamních textů v českém a anglickém jazyce
      - umísťování reklamy na VACC-CZ eventy na VATEUD kalendář, vRoute, Vattastic, VATSIM fórum, VATSIM UK fórum, Facebook a zasílání reklamy na VATEUD mailing list
      - správa sekce "Novinky a akce" a kalendáře na titulní straně webu VACC-CZ
      - správa položky "Slety - events" na fóru VACC-CZ (umísťování reklamy na eventy VACC-CZ i na zahraniční eventy)
      - koordinaci bookingu a obsazení ATC pozic na VACC-CZ eventy
      - pomoc při přípravě speciálních akcí

Adept by měl ovládat český jazyk na slušné úrovni po stránce stylistické i gramatické a měl by mít alespoň minimální cit pro formální úpravu textu. Znalost angličtiny je nutná na takové úrovni, aby byl asistent schopen komunikovat psaným textem s jinými event koordinátory a netropil při tom ostudu a aby byl schopen (třeba s využitím nějaké předlohy) vytvořit reklamní text v anglickém jazyce. Znalost Photoshopu a schopnost tvořit bannery je výhodou, ale nikoli nutností. Tvorba bannerů se dá samostudiem poměrně rychle naučit do takové míry, že bannery vypadají alespoň obstojně. Oproti tomu chabá znalost českého jazyka se doučuje velice obtížně.

Jenom pro jistotu bych ráda upozornila, že koordinace eventů není žádné dobrodružství. Je to rutinní činnost převážně byrokratického charakteru, která sice nezabere příliš mnoho času, ale musí se dělat soustavně. Například je třeba průběžně hlídat, aby na webu zbytečně nevisela oznámení již proběhlých eventů, aby se na fóru již proběhlé eventy přesouvaly pod nadcházející eventy, aby byly na naše fórum včas umístěny reklamy na eventy jiných VACCů, protože to přispívá k dobrým vztahům s ostatními VACCy a podobně.

Abychom mohli z případných více kandidátů vybírat, prosila bych zájemce o vymyšlení fiktivního eventu s atraktivní tématikou, vytvoření příslušného reklamního textu v českém a anglickém jazyce a pokud to bude uchazeč umět, tak i vytvoření banneru. Tyto materiály a stručné zdůvodnění proč má uchazeč o pozici asistenta event koordinátora zájem posílejte na mail acccz3@vacc-cz.org do 30.6.2016. Staff VACC-CZ si vyhrazuje právo nevybrat žádného z adeptů.