- 11 úno 2011, 18:25
#79025
Ahoj,
jak jsem v jiném vlákně naznačil, s uvedením nové scenerie Mošnova bylo nutné zrevidovat i provozní postupy letiště. Ostatně už to potřebovaly jako sůl.
Nový dokument je k nalezení zde:
http://www.vacc-cz.org/index.php?sect=lkmt
Pročtěte jej, prosím, pozorně celý znovu! Některé změny jsou opravdu markantní, jako názornou ukázku a snad největší novotu uvádím část odst. 2.3.1 Departing Frequency
Pilots of aircraft departing according to IFR shall establish radio contact with Ostrava APP (FREQ 125,10 MHz) immediately after
departure. Mošnov TWR will not individually give any instruction for change to relevant frequency.
Celý dokument prošel zrychleným připomínkovým řízením a byl konzultován s reálným řídícím z Mošnova. Pokud byste ale přesto našli nějaké nesrovnalosti, pište přímo do tohoto vlákna; faktem zůstává, že se text přetahoval do nové grafiky, a rozhodně se mohlo stát, že mi něco uteklo.
Poděkování patří, mimo tradiční legislativní sestavy místních řídících, externímu (i když one je v podstatě taky interní) konzultantovi Martinovi Klumplerorvi; a v neposlední řadě spojce, která kontakt s Martinem zprostředkovala, Víťovi Novozámskému.
Zdraví
jak jsem v jiném vlákně naznačil, s uvedením nové scenerie Mošnova bylo nutné zrevidovat i provozní postupy letiště. Ostatně už to potřebovaly jako sůl.
Nový dokument je k nalezení zde:
http://www.vacc-cz.org/index.php?sect=lkmt
Pročtěte jej, prosím, pozorně celý znovu! Některé změny jsou opravdu markantní, jako názornou ukázku a snad největší novotu uvádím část odst. 2.3.1 Departing Frequency
Pilots of aircraft departing according to IFR shall establish radio contact with Ostrava APP (FREQ 125,10 MHz) immediately after
departure. Mošnov TWR will not individually give any instruction for change to relevant frequency.
Celý dokument prošel zrychleným připomínkovým řízením a byl konzultován s reálným řídícím z Mošnova. Pokud byste ale přesto našli nějaké nesrovnalosti, pište přímo do tohoto vlákna; faktem zůstává, že se text přetahoval do nové grafiky, a rozhodně se mohlo stát, že mi něco uteklo.
Poděkování patří, mimo tradiční legislativní sestavy místních řídících, externímu (i když one je v podstatě taky interní) konzultantovi Martinovi Klumplerorvi; a v neposlední řadě spojce, která kontakt s Martinem zprostředkovala, Víťovi Novozámskému.
Zdraví
Radek Ruban
vACC CZ
vACC CZ