- 06 lis 2009, 15:27
#58085
[quote="PavelS"]
ono, hlavní je separce od obouch příletů LOMKI-ETHATU a NECO-RAZIM. Tam to podle mne pomůže, protože je to do 95, a příleti jsou čím jižněji, tím výše. Při letu po W32 via OKL se to oboje sešlo kolem FL90-70 a to blbé. Nicméně zdá se, že tuto je iba začátek nějaké další změny (bacha i tato mapa se může do 19DEZ09 třeba šestkrat změnit!!!) a uvidime, co vyleze.
Trať RAK VOZ je možná unable z důvodu blízkosti hranic TMA a požadované přesnosti (malá).[/quote]
Nerozumím, co je do 95? Jestli myslíš W32 tak to jo, jenže stejná trať je i L984 a tudíž pro ni výškové omezení na 95 neplatí ne?
Prostě nechápu proč to nevyndali z TMA úplně.
ono, hlavní je separce od obouch příletů LOMKI-ETHATU a NECO-RAZIM. Tam to podle mne pomůže, protože je to do 95, a příleti jsou čím jižněji, tím výše. Při letu po W32 via OKL se to oboje sešlo kolem FL90-70 a to blbé. Nicméně zdá se, že tuto je iba začátek nějaké další změny (bacha i tato mapa se může do 19DEZ09 třeba šestkrat změnit!!!) a uvidime, co vyleze.
Trať RAK VOZ je možná unable z důvodu blízkosti hranic TMA a požadované přesnosti (malá).[/quote]
Nerozumím, co je do 95? Jestli myslíš W32 tak to jo, jenže stejná trať je i L984 a tudíž pro ni výškové omezení na 95 neplatí ne?
Prostě nechápu proč to nevyndali z TMA úplně.