Stránka 1 z 3

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:02 bře 2009, 13:42
od Vanilla
Vlákno určené pro problémy a dotazy ohledně aplikace FSAcars.

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:02 bře 2009, 16:38
od Čondra
Ahoj, hned toto nové vlákno využiju s dotazem :):

Kdy bude zprovozněno započítávání ČSAv task, aby byla vidět síť a Route?

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:10 dub 2009, 21:43
od rc_czech
Ma nekdo stejny problem, resp. nezna reseni toho, ze PIREP se normalne odesle, na serveru se ulozi (muzu dolozit linkem), ale mezi lety se nezobrazi (tudiz nezapocita)?

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:15 kvě 2009, 18:14
od Filipos
Ahojte, chci se zeptat, jestli všem funguje poslední dobou započítávání letů, protože mně už třetí let FSAcars při pokusu o odeslání logu spadl. Zajímalo by mě, jestli to je mým PC, nebo je to problém ČSAv (třeba serveru nebo kdoví čeho, tohle je pro mě velká neznámá...).

Tímto bych chtěl také požádat o započítání těchto letů. Na stránkách ČSAv je ale bohužel v podmíkách započítávání uvedeno, že musím znát číslo PIREPu, což já bohužel nevím. Šly by tedy lety započítat i přesto?

Děkuji.

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:15 kvě 2009, 19:57
od rc_czech
Me FSAcars spadnul (po letu) jen jednou, asi pred tydnem. Presne okolnosti uz nevim.
Jde take o to, kdy ti to spadlo, (pred/behem/po odeslani), jestli je vubec podle ceho rucne zapocist.
Ja mam asi 4 odeslane PIREPs, ktere na serveru CSAv prokazatelne jsou, ale nezapocetli se.

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:15 kvě 2009, 20:36
od Filipos
No, když jsem dal po zaparkování na stojánce accept flight a chtěl dát send log, FSAcars spadl a objevila se klasická zpráva \"neodesílat zprávy o chybách\". Takže tak. Jak funguje ruční započítávání netuším, ale všechny údaje kromě čísla PIREPu mám, protože používám FSPax a ty zapínám a vypínám souběžně s FSAcars.

Dost mě to štve, protože potřebuji těch 30 hodin a nemám zas tolik času, aby mně nevadilo, když se mi tři lety nezapočítají.

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:15 kvě 2009, 21:42
od rc_czech
[quote="Filipos"]
Dost mě to štve, protože potřebuji těch 30 hodin a nemám zas tolik času, aby mně nevadilo, když se mi tři lety nezapočítají.[/quote]

Jasny, ja si delal test, kdyz jsem mel nalitano 30,5 :D ted uz mam skoro 45 a nez budou zkousky, tak bude tak 60 :D

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:20 kvě 2009, 01:56
od oupa
V případě, že padá FSAcars, tak se podle mě nejedná o problém serveru. Pokud se to stává pořád, zkusil bych reinstall FSAcars.

Nezapočtené PIREPY reportujte e-mailem zodpovědné osobě (viz kontakty na webu).

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:20 kvě 2009, 11:13
od Filipos
Ne, už je to bohudík v pohodě. Tři lety to spadlo, ale teď už chodí. Ťuk, ťuk, ťuk... :)

Každopádně díky.

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:22 čer 2009, 23:11
od ctom
Ahoj,

regulérně odletěný let, ale není započítán v přehledu letů.

Můžete prosím prověřit a započítat.

Děkuji


[2009/06/22 17:02:00]
Flight IATA:OK0963
Pilot Number:116
Company ICAO:CSA
Aircraft Type:T/B736/F
PAX:130
Aircraft Registration:OK-TSU
Departing Airport: LZIB
Destination Airport: LKPR
Alternate Airport:LKTB
Online: VATSIM
Route:BERVA M748 BODAL
Flight Level:24000
No Slew and time accel
No pause
Detect pilot in Cockpit between each 1 and 5 minutes
17:02 Zero fuel Weight: 61815 Kg, Fuel Weight: 4383 Kg
17:26 Parking Brakes off
17:26 Com1 Freq=121.90
17:32 VR= 126 Knots
17:32 V2= 136 Knots
17:32 Take-off
17:32 Take off Weight: 52541 Kg
17:32 Wind: 349ş @ 013 Knots Heading: 039ş
17:32 POS N48ş 10´ 07´´ E017ş 12´ 39´´
17:32 N11 86 N12 86
17:32 Flaps:15° at 137 Knots
17:32 Gear Up: 137 Knots
17:32 Flaps:10° at 136 Knots
17:33 Flaps:15° at 145 Knots
17:33 Flaps:10° at 145 Knots
17:33 Flaps:5° at 145 Knots
17:34 Flaps:Up at 172 Knots
17:40 TOC
17:40 Fuel Weight: 3353 Kg
17:47 Wind:281ş@004 Knots Heading: 306ş Ground Speed: 383 Knots Altitude 23982 ft
17:52 TOD
17:52 Fuel Weight: 2914 Kg
17:58 Flaps:1° at 249 Knots
17:58 Flaps:5° at 244 Knots
17:58 Flaps:10° at 223 Knots
18:00 Flaps:15° at 198 Knots
18:02 Wind:350ş@011 Knots Heading: 309ş Ground Speed: 187 Knots Altitude 5141 ft
18:04 Flaps:30° at 180 Knots
18:04 Flaps:40° at 179 Knots
18:08 Flaps:15° at 149 Knots
18:17 Wind:040ş@010 Knots Heading: 139ş Ground Speed: 194 Knots Altitude 4025 ft
18:22 Flaps:25° at 181 Knots
18:23 Flaps:40° at 164 Knots
18:24 Gear Down: 154 Knots
18:24 Flaps:30° at 149 Knots
18:24 Gear Up: 150 Knots
18:24 Flaps:25° at 150 Knots
18:26 Flaps:15° at 191 Knots
18:26 Flaps:10° at 191 Knots
18:26 Flaps:5° at 190 Knots
18:26 Flaps:Up at 176 Knots
18:32 Wind:005ş@010 Knots Heading: 090ş Ground Speed: 228 Knots Altitude 4025 ft
18:39 Flaps:2° at 219 Knots
18:39 Flaps:5° at 219 Knots
18:42 Flaps:10° at 182 Knots
18:43 Flaps:15° at 164 Knots
18:43 Gear Down: 163 Knots
18:43 Flaps:25° at 158 Knots
18:43 Flaps:30° at 145 Knots
18:44 Flaps:40° at 138 Knots
18:45 TouchDown:Rate -235 ft/min Speed: 124 Knots
18:45 Land
18:45 Wind:001ş@010 Knots
18:45 Heading: 310ş
18:45 Flight Duration: 01:13
18:45 Landing Weight: 49567 Kg
18:45 POS N50ş 05´ 55´´ E014ş 15´ 51´´
18:49 Parking brakes on
18:49 Block to Block Duration: 01:23
18:49 Final Fuel: 1060 Kg
18:49 Spent Fuel: 3323 Kg
18:49 Flight Length: 298 NM
18:49 TOD Land Length: 185 NM
FSAcars 4.0.15
15156

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 00:47
od oupa
Předpokládám, že jsi to reportoval v rámci nového webu (na starém jsem nic nenašel...). V tom případě nechápu, proč mi to v rámci testování nenapíšeš mailem. Ale nevadí. Ty dva pirepy se nějakým záhadným způsobem spojily. Podívám se na to... a hodinku ti dopíšu.

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 06:21
od ctom
Děkuji. Máš pravdu, už jsem test bral jako ostré, polepším se. =)

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 13:16
od oupa
V pohodě, já to to tak taky beru :)

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 17:46
od Filipos
Promiňte mi, že rýpu, ale tohle mě docela uhodilo do očí. 737-600 má totiž Maximum Zero Fuel Weight rozhodně menší než tvých skoro 62 tun... Ale to jen tak na okraj :)

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 21:55
od ctom
... to vůbec není na okraj, standardně používám Fuel planner pro 737 od Milana Puty pax 123 a cargo 9200 = total payload 30848 -> ZFW111048 a toto všechno se nasype do FS, pokud někde dělám chybu tak se rád poučím.

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 22:02
od Filipos
No, ten Milanův program je parádní, akorát v něm má některé špatné hodnoty. Já létám 734 a 735 - pětikilo je v pohodě, ale čtyřstovka má třeba MTOW uvedenou stejně jako 500, tj 63 t. místo 68 t. Docela mě to štve, ale sám jsem si to upravit neodvážil.

Takže chybu programu bych rozhodně nevylučoval.

Být tebou bych si pořídil FSPax. Já ho nemám ani tak kvůli poruchám (i když ty jsou taky bezva), ale hlavně kvůli tomu plnění letadla, s ním to jde skvěle, když máš správný payload model.

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 22:21
od ctom
Nějak mi to nedalo a prošel jsem záznamy:

v PIREPu je
17:02 Zero fuel Weight: 61815 Kg, Fuel Weight: 4383 Kg
17:32 Take off Weight: 52541 Kg
Což nedává smysl

ale dtb FSACARS je TakeOffWeight 61815kg
takže včíl múdruj:)

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 22:26
od Filipos
Třeba jsi při pojíždění vysypal všechnu bagáž anebo ti utekli pasažéři, když viděli, kdo řídí :)

Ale vážně, je to vcelku zvláštní, viděl bych to i na chybu FSAcars. Protože podle dostupných informací to má Milan v programu správně. Takže jsi v tom asi nevinně :)

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 22:58
od oupa
Hoši že vám kazím zábavu, nechcete si chatovat po icq třeba? Těžko tady pak bude někdo hledat pomoc s programem FSAcars...

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 23:03
od ctom
OK, jaké je vysvětlení rozdílných hodnot, která varianta je správně?

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 23:13
od oupa
Těžko říct ale chybu FSAcars a toho, co a jak čte ze simu bych nevylučoval.
Správnou hodnotu by prvně měl znát pilot a řešit to při plánování letu. ČSAV na základě hodnoty v logu nedělá žádné závěry ani tuto hodnotu nijak nesleduje. Buďme rádi, že zatím ten program funguje alespoň rozumně spolehlivě pro základní reportování letu ;)

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:23 čer 2009, 23:28
od ctom
Roger. Díky

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:24 čer 2009, 16:51
od ctom
[quote="oupa"]Hoši že vám kazím zábavu, nechcete si chatovat po icq třeba? Těžko tady pak bude někdo hledat pomoc s programem FSAcars...[/quote]
rozumím z historického hlediska nemá význam, svůj nepředmětný příspěvek jsem smazal

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:31 črc 2009, 22:29
od ihrdlicka
Poslední dobou se mi nedaří odeslat žádný PIREP. Něco jsem propásl?? Kdysy se řešilo něcon v tom smyslu, že pomůže smazat nějaký log. Nepamatuje se někdo??
Díky

FSAcars - problémy, dotazy

PříspěvekNapsal:31 črc 2009, 22:45
od Čondra
Stáhnout nové konfig fajle z webu ČSAv.