- 20 dub 2010, 18:09
#65635
Ne. Po rychlosti VR přitáhneš a rychlostí cca 3°/sec se zastavíš na 10° podélného sklonu (abys neprovedl tailstrike, viz. tabulka co jsem nedávno postoval - kdy se co dotkne při jakém sklonu a náklonu). Čekáš na callout \"positive climb\", abys viděl, že už si nad zemí, pak teprve můžeš zvyšovat náklon až na těch 20°. Vidím, že to bylo v SOPu nedostatečně zdůrazněno a bude upraveno.
V praxi to probíhá následovně. Přitáhneš joy/berany k sobě, podle potřeby mírně povolíš, aby se rychlsot rotace zastavila na požadované hodnotě. V 10° pitche povolíš ještě víc až do calloutu, pak zase přitáhneš. Je to ve skutečnosti takové zhoupnutí a říká se, že na plynulém provedení se pozná kvalita pilotáže
Šemík je super, divím se, že testuješ až teď
PS: tady je to docela dobře vidět.
V praxi to probíhá následovně. Přitáhneš joy/berany k sobě, podle potřeby mírně povolíš, aby se rychlsot rotace zastavila na požadované hodnotě. V 10° pitche povolíš ještě víc až do calloutu, pak zase přitáhneš. Je to ve skutečnosti takové zhoupnutí a říká se, že na plynulém provedení se pozná kvalita pilotáže

Šemík je super, divím se, že testuješ až teď

PS: tady je to docela dobře vidět.
Létám pomalu, nízko a v zatáčkách brzdím.