- 06 led 2012, 19:57
#91880
[quote="Lapak"]Např. to že pilot přistál s míň než minimem paliva nemusí zákonitě znamenat, že ho blbě naplánoval. Já třeba když mám čas, tak si často i na unicomu švihnu nějakej ten go-around, hold apod. (ostatně kde jinde než na simulátoru by to člověk měl trénovat
) A po několika go-aroundech a holdech už člověk holt skončí na té rezervě i když to měl naplánovaný dobře...
[/quote]
Tak ono jde nejen o planovani, ale predevsim o provedeni letu. Pokud si dobre naplanujes, a pak udelas par zbytecnych T/O nebo low-pass a pak sedas na vypary, tak to dobre neni.
Pokud sedam ve sve destinacim, tak by vzdy mel mit palivo na let na zalozni letiste plus provedni jednoho MA tam.
Vzdy nutno pocitat, ze se muze vyskytnou neco, co ti znemozni pristani (prekazka, zavada,...) a nasledne mozne uzavreni AD.
CSAV let s pasazery je nutno provest efektivne, v souladu se heslem As real as it gets.
Na trenink lze vyuzit cvicne lety, od toho jsou, popr. mimo system CSAV.

[/quote]
Tak ono jde nejen o planovani, ale predevsim o provedeni letu. Pokud si dobre naplanujes, a pak udelas par zbytecnych T/O nebo low-pass a pak sedas na vypary, tak to dobre neni.
Pokud sedam ve sve destinacim, tak by vzdy mel mit palivo na let na zalozni letiste plus provedni jednoho MA tam.
Vzdy nutno pocitat, ze se muze vyskytnou neco, co ti znemozni pristani (prekazka, zavada,...) a nasledne mozne uzavreni AD.
CSAV let s pasazery je nutno provest efektivne, v souladu se heslem As real as it gets.
Na trenink lze vyuzit cvicne lety, od toho jsou, popr. mimo system CSAV.