VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
Uživatelský avatar
By CSA222
#77064
To Radim: Já pracuju na letišti, takže není problém. Kdyžtak mi napiš, kdy bys mohl přijít.

To Ondra: Takže počítám ty 3ks a pro Tomáše 2 ks.

To Jakub: Kolik chceš ks?

Jinak klíčenka stojí, pokud to nezměnili, 13kč.
Uživatelský avatar
By mipeba
#77405
wow,
- příletovky jsem absolutně z těch map nepochopil, pokračuji ve studiu
- přistání povoleno pořadí dva - to už se fakt může přistát nebo je to \"naše\" continue approach a očekávat \"konečné\" clrd to land?
- co to znamená Descend and maintain one two twelve thousand feet ? Je to FL120? No asi jo 1212000 je hloupost...

jinak sjúúper
Uživatelský avatar
By Pavel
#77406
Hm tak to je luxusní, konečně něco stručného a přehledného o USA lítání.
Jinak přistáno povoleno pořadí dva se fakt už přistát může, si vzpomínám jak jsem se na to nachytal při prvním příletu a A330-200 do JFK kdy jsem toto nebral jako povolení k přistání a na minimech jsem volal věžku že máme 200 feet to go, no a věžka z toho měla asi docela prdel :)
Uživatelský avatar
By torpy68
#77409
Velké díky za perfektný manuál :)
Ono je to všetko spravidla tak jak sa tam píše.Príletovky nejsú zložité,ale z posledného bodu nasledujú vektory.
Predvčerom som letel do Bostonu,a je fakt,že ATC som začal jakš takš rozumieť cca po 5 min počúvania(bola to strašná rýchlosť,zlatí angličania v UK :) )
Na pristátie som dostal cleared to land nr3 follow b757 anb b737 Delta takže som musel dávať pozor kedy ten predo mnou opustí rwy,sepárácia bola 4.5NM,potom cross rwy 4L,taxi to ramp via A,a hotovo :)
Uživatelský avatar
By Alfista164
#77410
[quote="mipeba"]wow,
- příletovky jsem absolutně z těch map nepochopil, pokračuji ve studiu
- přistání povoleno pořadí dva - to už se fakt může přistát nebo je to "naše" continue approach a očekávat "konečné" clrd to land?
- co to znamená Descend and maintain one two twelve thousand feet ? Je to FL120? No asi jo 1212000 je hloupost...

jinak sjúúper[/quote]

Co se těch příletovek v USA týče, tak velmi často jsou dlouhé 200nm a někde i více a většinou se po nějakém IAF vektoruje. Ještě jsem v USA nezažil radiály apod. Všechno je uděláno. One two twelve thousand feet bude určitě 12 000 ft. Spíš říkají ale one two thousand feet. Twelve, fifteen apod. jsem tam ještě nezažil.. :)
Uživatelský avatar
By torpy68
#77411
- co to znamená Descend and maintain one two twelve thousand feet ? Je to FL120? No asi jo 1212000 je hloupost...


to znamená descend and mantain 12000 feet,ale môžeš si vybrať bud one two thousand,alebo twelve thousand :)
FL sú až od FL180 vyššie
By oupa
#77413
One two thousand je normálně jako u nás, a mají to i v předpisu. Jenomže twelve thousand se říká občas taky a jsou i řídící, kteří řeknou oboje, pro jistotu a kvůli nim jsem to dal do průvodce :)
Uživatelský avatar
By roadmonster
#77710
On demand: 26.12. jsem si vytvořil let LEMD-LIMF a ještě ten den to odletěl. Vidím ho nyní na kartě on demand jako Využito-Ne. Je to chyba, nebo jsem celkově špatně pochopil On demand lety a zakoupené oprávnění je k vícenásobnému použití?
By oupa
#77713
OnDemand první odstavec: Službu je možno využít pouze pro lety reportované programem Šemík a pouze pro piloty s aktivním účtem ČSAV+.
Uživatelský avatar
By roadmonster
#77714
[quote="oupa"]OnDemand první odstavec: Službu je možno využít pouze pro lety reportované programem Šemík a pouze pro piloty s aktivním účtem ČSAV+.[/quote]

Hehe, jenomže já ten let nejenom provedl, ale v ČSAv+ i zaplatil - a navíc je toho víc, co bych úplně oficiálně bez Šemíka taky nemohl... například zkouška na SFO ;) Proto poznámky o Šemíkovi obecně beru s velkou rezervou.
By oupa
#77715
To je moc fajn, že to bereš s rezervou. Prostě pokud se to neodletí s Šemíkem, tak se nezaznamená, že to bylo využito. Administrátor, což jsem většinou já, se pak musí ručně prohrabat transakcemi a ověřovat, že to ten pilot skutečně zaplatil, případně že to není podruhé, co letí ten samý let.
By radbrad4
#77716
[quote="CSA222"]To Radim: Já pracuju na letišti, takže není problém. Kdyžtak mi napiš, kdy bys mohl přijít. [/quote]

Ahoj, psal jsem mail prostřednictvím fóra, dostal jsi ho? Díky, R.
By rc_czech
#77725
[quote="roadmonster"]On demand: 26.12. jsem si vytvořil let LEMD-LIMF a ještě ten den to odletěl. Vidím ho nyní na kartě on demand jako Využito-Ne. Je to chyba, nebo jsem celkově špatně pochopil On demand lety a zakoupené oprávnění je k vícenásobnému použití?[/quote]
Nejak nechapu umisteni tveho prispevku.
Je to tu snad stokrat:
www.csav.cz -> o CSAV -> kontakty -> a vyberu prislusny mail
Uživatelský avatar
By kopcimek
#77754
[quote="CSA222"]Já pracuju na letišti, takže není problém.[/quote]

Myslíš, že mohu být ještě tak smělý a požádat ještě o jeden kus klíčenky? Pokud to tedy nebude nějaký velký problém...Klidně jsem pro se domluvit na nějakém individuálním předání. (Letiště nebo pošta - je mi to jedno).
V souvisloti s tím se zeptám, jak to vypadá s první várkou? :)
Díky P.
Uživatelský avatar
By roadmonster
#77819
[quote="rc_czech"]
Nejak nechapu umisteni tveho prispevku.
[/quote]

To nevadí, vysvětlím: Mám-li soukr. problém např. s uznáním letu při pádu vataware etc., píšu rovnou supportovi (již vícekrát s úspěchem využito). Je-li předpoklad možné širší diskuze (zde tímto předpokladem moje nejistota ohledně vícenásobného lítání Demandů), píšu na fórum. Když jsem tohle udělal naposledy, byly z toho codeshary, pamatuješ? ;)
Uživatelský avatar
By Čondra
#77978
Všechny tratě v našem systému jsou nyní podle A1101.

Pěkný den, Čondra
Uživatelský avatar
By ardnocz
#78675
[quote="oupa"]Luxus... teď jen někde vyšetřit čas abych to všechno stihnul odletět :)[/quote]

No právě :) Já se například ještě nedostal z Itálie k těch charterům...
By rc_czech
#78682
[quote="OndraS"][quote="oupa"]Luxus... teď jen někde vyšetřit čas abych to všechno stihnul odletět :)[/quote]

No právě :) Já se například ještě nedostal z Itálie k těch charterům...[/quote]

Co mas z toho, ja uz asi 14 dnu stojim v Denveru....
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15