Stránka 1 z 1

Bez podvozku jsem přistával na Mošnově.

PříspěvekNapsal:12 kvě 2006, 19:31
od Engin
Ahoj,

tak na každého dojde, i na mě dneska asi před čtvrt hodinou jsem bez podvozku přistával na Mošnově.

A jak tam tak stojím, čekám až lidi vyskáčou a přemýšlím, tak mě napadlo - jak moc to dál funguje jako \"realita\"? U některých poruch letadlo po dosedu (když se mu zdaří) odtaxuje ještě na nějaký parking, ale co když odejde podvozek... Simuluje se dál, že je třeba dané letiště nebo daná ranvej mimo provoz po nějakou dobu? Nebo se prostě jenom odlogujeme, hodíme off-line a za 3 minuty nikdo nic neví?

Engin


(jestli se simuluje zavřená ranvej, tak mě napadá, jak dlouho trvá než se A319 na břiše podaří dostat z ranveje pryč? ;) Kdo že to dneska startuje nebo přilétá na LKMT? ;) )

Bez podvozku jsem přistával na Mošnově.

PříspěvekNapsal:13 kvě 2006, 10:04
od Vincent
Na to ze jsi pristaval bez podvozku jsi docela cily. Jestli chces simulovat realitu, tak se ted aspon deset minut valej po podlaze a narikej \"to je bolest, to je bolest\"

Bez podvozku jsem přistával na Mošnově.

PříspěvekNapsal:13 kvě 2006, 12:59
od PavelS
No především, když se sedá bez podvozku, tak se nesedá na RWY, ale na záložní pás VEDLE dráhy ( na mapách EMERGENCY STRIP ).

Pokud tak, tak se pararalní dráha na VATSIMu na nějakou dobu zavře a letadla směřují na jinou dráhu, holdují, případně divertují.
Pokud letadlo sedne na dráhu a není schopno samo taxovat , tak se \"čeká na odtah\" a dráha se zavře na dobu k odtažení.
Pokud se letadlo zaryje do RWY nebo někde kolem prahu v důsledku nezvládnutí přiblížení a přistání, pak pochopitelně by se mělo letiště zavřít ( minimálně dráha ), ale v řadě případů se to nedělá, nejsme tady od toho abychom simulovali katastrofy - hodite offline a za 3minuty nikdo nic neví.