Stránka 1 z 1

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:10 zář 2010, 15:02
od SKY-ER
CWS-R?

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:10 zář 2010, 15:53
od amalka
Zase bot? Kde je reklama na něco?

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:12 zář 2010, 18:05
od SKY-ER
?

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:12 zář 2010, 18:29
od Pavel
[quote="SKY-ER"]?[/quote]

Hele seš člověk, nebo spamovací robot, napadající diskuzní fóra? Jestli možnost A, tak by to možná chtělo formulovat na co se ptáš, protože z "CWS-R" fakt nevím, o čem se bavíme. To jako nevíš co CWS je, nebo ti nefunguje, nebo co? Trochu kulturního projevu při diskuzi, prosím.

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:01 lis 2010, 22:45
od storry
Androidovi se zasekl jeho pozitronický mozek.
Využiju sobecky prázdného místa. B737-300: Nedaří se mi kluci couvat. Klávesa F2 - zpětný tah....jenomže ten posun je strašně nicotný.
Je něco co nevím (něco přepnout atd.)? Takhle kvůli tomu musím jak pitomec začínat na LKPR na gate 30, lidi naprdnutý, že musejí ke stroji trapným autobusem a to všechno kvůli tomu, že ten mameluk v přední kabině neumí couvat :D

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:01 lis 2010, 22:51
od amalka
[quote="storry"]Androidovi se zasekl jeho pozitronický mozek.
Využiju sobecky prázdného místa. B737-300: Nedaří se mi kluci couvat. Klávesa F2 - zpětný tah....jenomže ten posun je strašně nicotný.
Je něco co nevím (něco přepnout atd.)? Takhle kvůli tomu musím jak pitomec začínat na LKPR na gate 30, lidi naprdnutý, že musejí ke stroji trapným autobusem a to všechno kvůli tomu, že ten mameluk v přední kabině neumí couvat :D[/quote]

No Vy vole. :P

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:01 lis 2010, 22:55
od Filipos
První a nejdůležitější fakt: 737ka nesmí couvat pomocí reverzu! A pokud vím žádný eroplán s motory pod křídly.

Trochu jiná situace může být u letadel s motory na ocase a s deflektorními obraceči tahu. Tam se reverzování používat pro tyto účely věšinou může, samozřejmě v souladu s provozní příručkou. A ještě úplně jiná kapitola jsou turbopropy (cca ATR), které tzv. powerback, tedy couvání pomocí zpětného chodu, běžně používají.

Obecně k vytlačování: jsou stojánky, odkud je možné vyjet pomocí vlastního pohonu (typicky Brno, Ova atd., příp. stojánky mimo choboty), tam je to jasné. A u těch, kde to možné není je nutné použít nějaké speciální vytlačovací vozítko (puškára, v PRG made in Tatra). Jinak, k powerbacku se samozřejmě váže i trochu jiné frazeo a postupy, cca \"powerback approved\".

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:01 lis 2010, 23:03
od Jindřich
Ale nikde tu není to důležité.. Shift+P udělá to kouzlo.

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 07:05
od storry
[quote="amalka"]
No Vy vole. :P[/quote]
njn. Když nevím......

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 07:08
od storry
[quote="Filipos"]První a nejdůležitější fakt: 737ka nesmí couvat pomocí reverzu! ...........
[/quote]
Filipe, zlozvyk z defaultního bulíku. Tam to šlo, že je jiná cesta jsem nevěděl.
V reálu jsem byl jako cestující svěděk pouze vytlačování a nebo jsem na motory neviděl, aby mě to trklo. Dík ;)

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 07:09
od storry
[quote="Jindra"]Ale nikde tu není to důležité.. Shift+P udělá to kouzlo.[/quote]
Vyzkouším!

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 07:29
od Roman Szotkovski
Ano - zázračný push back na simulátoru se obvykle spouští pomocí kláves Shift+P. Potom je jenom otázka, jestli se chceš natočit předkem při couvání doleva (zmáčkneš 2), nebo doprava (klávesa1).

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 13:56
od JPC
Výborně. Shift+P jsem znal,ale klávesu 1 nebo 2 jsem neznal. Taky jsem kvůli tomu nejezdil k rukávům. Úplně stejně jako Storry. Je stále se co učit. - J.

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 15:22
od Filipos
Mnohem víc, než kombinaci shift + P doporučuji nainstalovat FSCopilot - piloti s FSInnem ho už přirozeně mají. Obsahuje krom spousty jiných věcí i utilitku pro pushback, kde se krom vzdálenosti vytláčení dá nastavit i úhel zatočení.

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 17:26
od Luboš Kučera (LK 154)
[quote="Roman Szotkovski"]Ano - zázračný push back na simulátoru se obvykle spouští pomocí kláves Shift+P. Potom je jenom otázka, jestli se chceš natočit předkem při couvání doleva (zmáčkneš 2), nebo doprava (klávesa1).[/quote]

Mně to zatočení pomocí 1 a 2 bohužel často stávkuje. Každopádně musím tu jedničku nebo dvojku zmáčknout dvakrát rychle po sobě a pak jen čekám, jak to zrovna dopadne. Někdy zatočí, jindy ne. Any ideas?

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 17:31
od Jindřich
Copilot nebo jinou pushback utilitku. Jsou k sehnání.

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 17:34
od rc_czech
Vyhodou Copilota je i utilitka na synchronizaci casu a spousta dalsich

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 17:39
od Jindřich
Otázka, zdali time synchro je výhoda, když chci například v noci letět ve dne apod..

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 17:42
od rc_czech
ja pouzivam bud synchro na UTC nebo na UTC -12hod

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:02 lis 2010, 21:02
od straks
[quote="Jindra"]Otázka, zdali time synchro je výhoda, když chci například v noci letět ve dne apod..[/quote]
neni ale dá se v copilotovi vždycky vypnout a nastavit svuj čas apak zase zapnout kdyý deš online atp...

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:04 lis 2010, 09:17
od storry
[quote="Jindra"]Ale nikde tu není to důležité.. Shift+P udělá to kouzlo.[/quote]
Funguje! Super! Co piješ?

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:04 lis 2010, 09:18
od storry
[quote="JPC"]Výborně. Shift+P jsem znal,ale klávesu 1 nebo 2 jsem neznal. Taky jsem kvůli tomu nejezdil k rukávům. Úplně stejně jako Storry. Je stále se co učit. - J.[/quote]
Až bude chvilka, tak budu muset zkouknout nastavení kláves. Mě teda 1 a 2 nereaguje vůbec.

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:04 lis 2010, 09:25
od mrcouchette
na ty klávesy 1 a 2 pozor, je třeba jednu z nich stisknout ihned po shift+P a možná radši chvíli podržet, zatáčet to začne až za chvilku. (Myslím, že je třeba používat klávesy 1 a 2 pod řadou eFek, ne numerickou klávesnici)

Osobně p/b tak, že dám shift+P, nechám to pár metrů vytlačit, pak znova shift+P (p/b se vypne) a hned zase shift+P (p/b se zapne) a okamžitě 1 nebo 2 a vychází to přesně na čáru. Když se pushuje přímo ze stojánky a hned bys dal 1 nebo 2, tak to je tak na J blue nebo orange. Chce to párkrát zkusit a vychytat.

rada s autopilotem v comand pilot b 737

PříspěvekNapsal:04 lis 2010, 10:01
od George_L
[quote="mrcouchette"]na ty klávesy 1 a 2 pozor, je třeba jednu z nich stisknout ihned po shift+P a možná radši chvíli podržet, zatáčet to začne až za chvilku. (Myslím, že je třeba používat klávesy 1 a 2 pod řadou eFek, ne numerickou klávesnici)[/quote]

Přesně jak píšeš, delší stitsk a pod Fx. * Není ale více user friendly přidání si té PUSHBACK utilitky? Přidá to i nějakou tu komunikaci s pozemní obsluhou.