- 02 srp 2010, 15:30
#70480
Byl to pohodový let s Boeingem 737 z Prahy do Ostravy,usadím se do ILS 22ojky,všechno vypadá v pořádku,vysouvám podvozek,dávám klapky,kontroluju kontrolky jestli je všechno v pořádku- gear down and locked, klapky.....klapky.....ukazatel pořád na nule.....jezdím s pákou na vysunutí klapek sem a tam a ukazatel pořád na nule,docvaklo mi že teď končí sranda,přiblížení přerušovat nebudu,stejně bych nic nevymyslel tak nastavuju squawk 7700,nahlásím to na unicom,posádce (FSPassengers),vypínám autopilota a jdu na rwy vizuálně,celou situaci mi ještě komplikuje boční vítr který mi letadlo docela dost vychyluje,no nic no pokračuju,jsem nad ranvejí,dosedám....beng....airbrake,zpětný tah,vypadá to že podvozek to přežil,dobržďuji,točím na twy,pojíždím na gate.
Potom koukám do hlášení co mi vyjel FSPassengers,klapky opravdu zničehonic vypověděly službu,TouchDown:Rate -394 ft/min Speed: 147 knots (asi slušná pecka)
Chtěl bych se zeptat co by jste mi k tomu vytkli,co jsem udělal špatně atd.,výpověď klapek mě dost zaskočila ještě se mi to nestalo,tak počítám aji s tím že jsem to neudělal učebnicově,chtěl bych se poučit do budoucna jak takovou situaci zvládnout lépe.
Potom koukám do hlášení co mi vyjel FSPassengers,klapky opravdu zničehonic vypověděly službu,TouchDown:Rate -394 ft/min Speed: 147 knots (asi slušná pecka)
Chtěl bych se zeptat co by jste mi k tomu vytkli,co jsem udělal špatně atd.,výpověď klapek mě dost zaskočila ještě se mi to nestalo,tak počítám aji s tím že jsem to neudělal učebnicově,chtěl bych se poučit do budoucna jak takovou situaci zvládnout lépe.