Forum pro otázky a diskuze o českém VATSIMu a online létání všeobecně.
Uživatelský avatar
By Čondra
#58095
Ahojda.. Nechic to něják řešit, lae spíš se zeptat, jak to je správně....

Dneska jsem letěl z LLBG do OMDB s naplánovaným odletem přes FIX SOLIN. Žádám o ATC clearence a ATC mi řekne, že mam změnit trať odlet přes SOLIN není možný. ak žáýdam radarovej odlet na SOLIN, to taky není možný, pořád mi psal, že odlet musí bejt přes DEENA. Usmlouváno na odlet přes DEENA a pak DCT na SOLIN... Neměl by mi tohle dát automaticky? Nebo nějákou jinou variantu sám od sebe? Tohle už se mi tu stalo podruhé.. Prostě musí být pojejich.. A nejsou schopní pilotům vyhovět (jedná se o LLBG - Ben Gurion, Israel)

Tak jak?
Uživatelský avatar
By CSA433
#58097
Nemáš moc staré, nebo moc nové mapy? Hlavně Izrael má docela dost nestandartních procedur a hlavně linka LLBG-OMDB v reálu tušim ani neexistuje...
Uživatelský avatar
By Čondra
#58098
U SkyEurope neexistuje, to máš pravdu :). Letim jí jako charter.
Uživatelský avatar
By ardnocz
#58105
No v prvé řadě bych nelétal doslova podle routefinderu, kdy tě vede 2 fixy na západ a pak následně zpět na východ.. chce to naplánovat jinak a využít odletovek přímo na východ.
Uživatelský avatar
By JAV
#59882
Čondro: zjevná ignorance mezinárodně politických reálií. Z Izraele do Sjednocených arabských emirátů v reálu plánek podat nelze. Proto také Routefinder našel naprosto nereálnou zběsilost. Z map, které sám přikládáš, je zřejmé, že k odletům nad Středozemní moře slouží DEENA. Reakce ATC v LLBG je tedy naprosto pochopitelná a srovnatelná s tím, když by nějaký Jouda v Praze požadoval jako první traťový bod třeba NOVUM -- ATC by si poklepal na čelo a odeslal by ho na blízký BODAL. (Něco takového by tě po tolika letech snad nemuselo překvapit!)

Rozumný postup pro tvůj let by mohlo být plánovat z Ben Gurionu přes Ammán (to lze) a v Jordánsku se plynule napojit na jistě existující trasu do Dubaje. Z LLBG k tomu účelu použiješ EASTBOUD TWO DEPARTURE