Stránka 7 z 7

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:28 srp 2009, 16:01
od Jindřich
Mě se líbilo, když se mě věžník ptal, abych se podíval, jestli \"už funguje DME VO\". \"Jojo, už to nebliká, už to všechno svítí..\" :) Tzn přibližně v době simulovaného ILS OK-AIR DME nefachalo ;) Škoda že to není vidět na fotkách od MP..

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:28 srp 2009, 16:30
od amalka
DME v době simulovaného ILS DME priblížení OK-AIR fungovalo, resp. koukali jsme na něj jen při prolétnutí FAFu kde ukazovalo podle mapy správně. Když jsme pak po odletu blbli u Kralup tak nás TWR volal a ptal se jestli bychom neověřili funkci DME, protože nám zůstalo naladěné ještě z příletu tak jsme hlásili aktuálně 5nm což nám potvrdil že to je podle radaru správně, takže to prej asi funguje. :P

Nicméně to mě připomíná, že nechápu proč ve FSce, která je založená na simulování IFR přístrojů nejsou takové drobnosti jako oscilace ADF, prodleva VORu při točení OBS (ve FSce to skočí hned když přetočíte čudlík přes aktuální radiál, kdežto v reálu se to při rychlejším točení převalí až s několikavteřinovým zpožděním, takže nalezení aktuálního radiálu není instantní záležitost ale chvíli to trvá). Aspoň že to chování kompasu je vcelku reálně simulované (prodleva a přetáčení/nedotáčení). Zato gyro drift je naprosto mimo a utíká naprosto nerealisticky.

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:29 srp 2009, 22:04
od amalka
LKVO RWY 28, ILS DME approach (click for full res):

ObrázekObrázek
Obrázek

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:01 zář 2009, 12:23
od Jakubsch
Abych pravdu řekl tak to bylo moje první real ILS , nepočítaje noční Brno minulý rok :-)

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:01 zář 2009, 12:39
od Pavel
[quote="Jakubsch"]Abych pravdu řekl tak to bylo moje první real ILS , nepočítaje noční Brno minulý rok :-)[/quote]
Tož má OK-AIR autopilota, nebos to letěl na ruku?

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:01 zář 2009, 12:57
od ADIO man
Bylo to simulovany ils a Smic to letel na ruku. Teda zezadu to nebylo moc poznat, ale predpokladam ze simulovany je na ruku.

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:01 zář 2009, 13:25
od amalka
Ne, simulovaný proto, protože jsme byli let dle VFR :P

AIR sice AP má, ale APP button bych řek že ne.

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:02 zář 2009, 22:48
od PavelS
Předpokládám, že Benešovská 182 nebude lepší, než bývalá karlovarská, kde AP uměl jen držet cca hdg a výšku, když to šlo vyjiměečně dobře, pak i oboje současně a AP byl určen hlavně pro odpočinek (vyčurání) pilota cca při letu do Chorvatska. AP (jako obecně řada jiných systémů) nefungují v reálu tak dokonale, jako v FSce

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:06 zář 2009, 00:19
od ihrdlicka
Doufám, že mě nezavřou..
http://www.youtube.com/watch?v=JmEPcwlRiZA

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:08 zář 2009, 15:01
od Jakubsch
Je to jak říká Pavel, navíc AIR má autopilota jen pro let horizontální. Pro let v hladině potom musíte trimovat :-)
Ty Vodochody byly samozřejmě na ruku... nechtěl bych vidět obraz našeho sestupu vůči Glide Path ... radši ... vlnobití patří spíš k moři :-)

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:10 zář 2009, 08:31
od Čondra
Ta AIR je možný, že jí tu z vokna občas vídam?

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:02 pro 2009, 19:18
od PavelS
Ještě jsem vykopal několik zapomenutých photografií z exkurse :

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Exkurse na LKVO_TWR

PříspěvekNapsal:03 pro 2009, 08:25
od Čondra
PGU158, Vodověž, Winf 240@5, RWY28, clear to land.. (Kein revers, Čondra spí na intru :P)