- 21 črc 2010, 17:14
#70071
[quote="Roman Szotkovski"][quote="Filipos"]
Předpokládám, že pak jako první sáhneš po ČSAV B737 SOPu a i když to není úkol na týden, i to Wilco posléze ovládneš. Obecně pak platí, že ačkoliv bych možná rád, není v mých silách znova znova opakovat, co je napsáno právě s SOPu.
[/quote]
Jo jo, ty Standard operation procedures - tedy SOP, má zhruba 50 stránek v PDF. Já nejsem líný si to přečíst - to zas jako pozor, já jen chtěl vyjádřit své pocity. Včera jsem poprvé nastartoval motory a musel jsem to oslavit. Pak mě zarazil pro mě nepochopitelný rozdíl v heading na panelu nahoře, a reálným headingem. IRS - to se musím přiznat, že vlastně nevím, k čemu slouží. Jo - kdyby bych měl kozla, taky by mi chcip, takový jsem cyp. Jinak zatím koukám na YouTube a jsou tam tutoriály, jak ve Wilco nastavit FMC - furt dokola jedno a to samé, ale snažím se to pochopit. Možná dělám procedurální chybu při nastavování FMC - fakticky nevím, kde mí soudruzi udělali chybu. Ale věřím, že se to časem srovná.[/quote]
No a máš tam taky hlavně nainstalovaný AIRAC ?, bo mě to to ze začátku taky nešlo a moh jsem to FMC rozkopat až doté doby než mi to došlo. Jinak opravdu doporučuju NON-RNAV, tam jsem se ovládání bulíka krásně naučil a hlavně jsem pak pochopil logiku FMC, bez toho to podle mě nejde...
