DME v době simulovaného ILS DME priblížení OK-AIR fungovalo, resp. koukali jsme na něj jen při prolétnutí FAFu kde ukazovalo podle mapy správně. Když jsme pak po odletu blbli u Kralup tak nás TWR volal a ptal se jestli bychom neověřili funkci DME, protože nám zůstalo naladěné ještě z příletu tak jsme hlásili aktuálně 5nm což nám potvrdil že to je podle radaru správně, takže to prej asi funguje.
Nicméně to mě připomíná, že nechápu proč ve FSce, která je založená na simulování IFR přístrojů nejsou takové drobnosti jako oscilace ADF, prodleva VORu při točení OBS (ve FSce to skočí hned když přetočíte čudlík přes aktuální radiál, kdežto v reálu se to při rychlejším točení převalí až s několikavteřinovým zpožděním, takže nalezení aktuálního radiálu není instantní záležitost ale chvíli to trvá). Aspoň že to chování kompasu je vcelku reálně simulované (prodleva a přetáčení/nedotáčení). Zato gyro drift je naprosto mimo a utíká naprosto nerealisticky.