Forum pro otázky a diskuze o českém VATSIMu a online létání všeobecně.
Uživatelský avatar
By Jindřich
#55547
Mě se líbilo, když se mě věžník ptal, abych se podíval, jestli \"už funguje DME VO\". \"Jojo, už to nebliká, už to všechno svítí..\" :) Tzn přibližně v době simulovaného ILS OK-AIR DME nefachalo ;) Škoda že to není vidět na fotkách od MP..
Uživatelský avatar
By amalka
#55550
DME v době simulovaného ILS DME priblížení OK-AIR fungovalo, resp. koukali jsme na něj jen při prolétnutí FAFu kde ukazovalo podle mapy správně. Když jsme pak po odletu blbli u Kralup tak nás TWR volal a ptal se jestli bychom neověřili funkci DME, protože nám zůstalo naladěné ještě z příletu tak jsme hlásili aktuálně 5nm což nám potvrdil že to je podle radaru správně, takže to prej asi funguje. :P

Nicméně to mě připomíná, že nechápu proč ve FSce, která je založená na simulování IFR přístrojů nejsou takové drobnosti jako oscilace ADF, prodleva VORu při točení OBS (ve FSce to skočí hned když přetočíte čudlík přes aktuální radiál, kdežto v reálu se to při rychlejším točení převalí až s několikavteřinovým zpožděním, takže nalezení aktuálního radiálu není instantní záležitost ale chvíli to trvá). Aspoň že to chování kompasu je vcelku reálně simulované (prodleva a přetáčení/nedotáčení). Zato gyro drift je naprosto mimo a utíká naprosto nerealisticky.
Uživatelský avatar
By Jakubsch
#55641
Abych pravdu řekl tak to bylo moje první real ILS , nepočítaje noční Brno minulý rok :-)
Uživatelský avatar
By Pavel
#55642
[quote="Jakubsch"]Abych pravdu řekl tak to bylo moje první real ILS , nepočítaje noční Brno minulý rok :-)[/quote]
Tož má OK-AIR autopilota, nebos to letěl na ruku?
Uživatelský avatar
By amalka
#55644
Ne, simulovaný proto, protože jsme byli let dle VFR :P

AIR sice AP má, ale APP button bych řek že ne.
Uživatelský avatar
By PavelS
#55698
Předpokládám, že Benešovská 182 nebude lepší, než bývalá karlovarská, kde AP uměl jen držet cca hdg a výšku, když to šlo vyjiměečně dobře, pak i oboje současně a AP byl určen hlavně pro odpočinek (vyčurání) pilota cca při letu do Chorvatska. AP (jako obecně řada jiných systémů) nefungují v reálu tak dokonale, jako v FSce
Uživatelský avatar
By Jakubsch
#55900
Je to jak říká Pavel, navíc AIR má autopilota jen pro let horizontální. Pro let v hladině potom musíte trimovat :-)
Ty Vodochody byly samozřejmě na ruku... nechtěl bych vidět obraz našeho sestupu vůči Glide Path ... radši ... vlnobití patří spíš k moři :-)
Uživatelský avatar
By Čondra
#55948
Ta AIR je možný, že jí tu z vokna občas vídam?
Uživatelský avatar
By Čondra
#59352
PGU158, Vodověž, Winf 240@5, RWY28, clear to land.. (Kein revers, Čondra spí na intru :P)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7