VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Forum pro otázky a diskuze o českém VATSIMu a online létání všeobecně.
By L.Egersdorf
#15493
Ahpj, chtel bych se zeptat jak se provede nouzove vypusteni paliva u PMDG737..zkousel snad vse, ale nemuzu na to prijit.
Lukas Egersdorf BLW217
Uživatelský avatar
By CSA433
#15506
[quote="Buritos"]B737 nemá vypouštění paliva. Jediná možnost je ho vylítat.[/quote]
Chtel jsem to prave podotknout. Uz nevim jak je to dlouho, ale b737 od jet2 pred prevedenim Emergency belly landing letal 2 hodiny na holdingu kuli palivu (to museli byt na palube vsichni nadseni, cekat ty 2 hod). Zkusim to nekde najit na youTube...
Uživatelský avatar
By CSA433
#15513
[quote="Buritos"]Zrovna dneska se stalo něco podobného. Viz. článek http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... 46cpd.html[/quote]
Tak to se hosi z TVS vytahli(s nahradnim letadlem). Letel jsem s nim dvakrat a to mi stacilo. Radeji si priplatim a dostanu neco lepsiho nez zmrzlou housku s kothajem a pristanou se mnou v destinaci :-D

PS: Vsem z TVS virtual:
Opravdu ta aerolinka stoji za to?(nic ve zlem, pritlacte na cateringu :-))) :-)
By L.Egersdorf
#15514
Ahoj litam za TVS!!:D a musim souhlasit s tebou..letel jsem sem s nima do Splitu a opravdu zmrzla houska s necim:D:D....
By koudi 25
#16406
[quote="Buritos"]B737 nemá vypouštění paliva. Jediná možnost je ho vylítat.[/quote]
Podle toho co sem tady cetl tak sem pochopil ze 737 nemá vypoustrení paliva ani v realu. Je to fakt pravda? Jestli jo co kdyz to letadlo proste neni schopný to palivo vylítat rekneme ze se po vzletu stane neco s cim to letadlo nemuze dal letet a musi okamzite na zem. Co se potom stane pri pristání pokud ma letadlo plnou to by me zajímalo ? Letadlech se zas tak moc nevyznám zacal sem se v tom vrtat asi pred pul rokem, ale podle toho co sem zatim precetl a vysledoval tipuju ze by to asi trup letadla nesl dost tezce.

Koudi.
By Buritos
#16408
[quote="koudi 25"][quote="Buritos"]B737 nemá vypouštění paliva. Jediná možnost je ho vylítat.[/quote]
Podle toho co sem tady cetl tak sem pochopil ze 737 nemá vypoustrení paliva ani v realu. Je to fakt pravda? Jestli jo co kdyz to letadlo proste neni schopný to palivo vylítat rekneme ze se po vzletu stane neco s cim to letadlo nemuze dal letet a musi okamzite na zem. Co se potom stane pri pristání pokud ma letadlo plnou to by me zajímalo ? Letadlech se zas tak moc nevyznám zacal sem se v tom vrtat asi pred pul rokem, ale podle toho co sem zatim precetl a vysledoval tipuju ze by to asi trup letadla nesl dost tezce.

Koudi.[/quote]
Jo samozřejmně to je pravda i v reálu :)
Dovolím si dát odkaz na Planes fórum, tam o tom byla nějaká debata http://forum.planes.cz/viewtopic.php?t=32
Jinak samozřejmě se letadlo může rozlomit, nebo zlomit podvozek bo nevim co všechno :)
Uživatelský avatar
By Ace2
#16411
No samozřejmě letadlo vydrží přistání i když bude mít plné nádrže a bude přes svou maximální přistávací váhu. Tam jde o to, že by nemuselo vydržet kdyby se s tím pláclo výrazně surově...

Jinak vzhledem k tomu, že se bavíme o 737 která sama o sobě nedokáže nikam doletět, tak se obávám, že jí bude stačit slabá hodinka kroužení nad holdingem aby se dostala pod maximální přistávací :D
By roger
#16412
a to se zrovna predevčírem tak snažili zaimponovat...
[quote="skyeurope"]brand new Boeing 737-700 Next Generation ... a record-breaking flyover of 8 382 miles without any fuel stop. Under the control of captain Peter Pelec the new addition into SkyEurope’s fleet jumped over the distance between American Seattle and Prague in just 10 hours and 10 minutes... (celé)[/quote]
mysleny jsou zřejme statute miles, ale i tak nemusíš být na malého bulíka takový zlý ;)
Uživatelský avatar
By Ace2
#16413
tak sorry no, ale letěl prázdnej a palivo měl určitě i v termosce místo kafe a ještě využil aktuálního šílenýho proudění vzduchu :)

BTW já mám ze všech Bulíku 737NG úplně nejraději. Taková 737-800 jo to je můj sen :)
By L.Egersdorf
#16419
[quote="Ace2"]tak sorry no, ale letěl prázdnej a palivo měl určitě i v termosce místo kafe a ještě využil aktuálního šílenýho proudění vzduchu :)

BTW já mám ze všech Bulíku 737NG úplně nejraději. Taková 737-800 jo to je můj sen :)[/quote]
presne tak..ani velky ani maly..pristane to temer vsude..proste normalni dopravni letadlo :)..a hlavne hezky :D
Uživatelský avatar
By tmx
#16423
Btw, je to asi 10 dní, co měl TVS problém při startu z Budapešti... Letěl na Kanáry a musel kroužit 3 hodiny nad Maďarskem, než přistál! :)
Uživatelský avatar
By ardnocz
#16445
[quote="tmx"]Btw, je to asi 10 dní, co měl TVS problém při startu z Budapešti... Letěl na Kanáry a musel kroužit 3 hodiny nad Maďarskem, než přistál! :)[/quote]
Stačí se podívat o pár příspěvků nahoru! ;)