ILS mapy su dve a to pre CAT I a CAT II (rozne viditelnosti a pod., pri podmienkach CAT II sa uz bez G/S pristat neda, pri CAT I to jeste jde, ako spominal Ace)
Obecně tak :
- je LLZ only , tj. když funguje jen směrové vedení. U instalovaného ILSu se vyskytne tehdy, když např. G/S vysilač je mimo provoz, pak se ILS degraduje na LLZ only.
- je ILS CAT I , to je už plnohodnotný ILS s G/S , ale certifikovaný pro nějaká minima ( viz dole na mapě minima pro ILS )
- je ILS CAT II, to je plnofn¨dnotnější ILS s G/S, certifikovaný - za splnění dalších podmínek - pro ještě minimější minima - pro ten platí druhá mapa , ILS CAT II.
(Reaguji tímto na poznámku, že bez G/S se nedá přistát v podminekách CAT II : ne, ani v podminekách CAT I se nedá přistát bez G/S.
Pokud G/S není, jde o LLZ only přiblížení, ne o ILS.
LLZ only ale žádné CAT nemá (je to nepřesné přiblížení.))
-------------------------------------------------------- LZKZ --------------------------------------------------------
obecne, slovenske mapy od fs-klub, hlavne priblizenia su znacne necitatelne. odporucam tu namahum, zaregistrovat sa a stiahnut si ich z
e-aip alebo
eurocontrolu. tam ten problem nie je.
Abyse mapy pro hodně využívané letisko LZKZ dostaly k létající veřejnosti bez nutnosti se nějak registrovat , dal jsem velmi přehledný a dobře udělaný balíček dočasně
ke stažení do VACC CZ downloadcentrumu.
Tyto mapy mají hlavně tu výhodu, že se podle nich i řídí ....