Vše co nepatří jinam a přesto může ostatní zajímat.
#111149
Jelikož mě v tomto roce čeká rozhodování, kam na sš, tak se poohlížím po různých středních školách. No a samozřejmě bych rád na nějakou leteckou. Nicméně většina co jsem našel má zaměření spíše technické (tj. letecký mechanik atd.). Nedávno jsem však narazil na tuto v Praze: http://www.spsdmasna.cz . Chci se zeptat, jestli tam někdo nechodíte, případně jestli nemá někdo nějaké informace (kvalita výuky,...)
#111150
Primárně - co od té školy čekáš? Že tě připraví na práci v oboru, nebo že tě připraví na studium specializované VŠ? Pro případ (2) vol gympl, protože jestli je něco na VŠ kritické tak je to matika a fyzika, a tu tě naučí na gymplu nejlépe. Pokud chceš jít do praxe už po SŠ, tak pokračuj v hledání střední školy v oboru.

PB
#111152
Je to tvoje věc. ČVUT fakultu dopravní studuju (nikoliv obor profesionální pilot, kam bych dobrovolně nešel) a můj názor je SŠ = gympl, protože stejně žádný odborný předměty ze SŠ nepotřebuješ a naopak matika na úrovni gymplu se bude hodit. Ještě než si to tak pěkně naplánuješ tak si zjisti cca cenu ATPL výcviku, uplatnění pilotů ATPL frozen bez praxe v Evropě, případně jejich nástupní podmínky...

PB
#111155
Na Masnou chodím.. Obor Provoz a ekonomika dopravy. Jsem na leteckým zaměření a je to věc osobního pohledu ;) Mě se tam líbí, škola mi přijde lehká, ale to záleží asi na člověku...Prvák tam člověk nastoupí smíšenej a pak se podle celkového průměru a zájmu lidi rozřezují na druhák už na jednotlivé druhy dopravy...Jenom jsem na škole jedinej \"čistej VATSIMák\"(i když jsem se už na síti pěkně dlouho neobjevil, furt se za něj beru :D)...převažuje tam IVAO, ale když je neprovokuješ, přes hubu nedostaneš :P :) :D :D
#111157
[quote="Deivoos"]Na tý škole se mi líbí, že berou bez přijímaček a 120 lidí. V Liberci je na gymply celkem nával.[/quote]