Vše co nepatří jinam a přesto může ostatní zajímat.
#1174
Ahoj,
zde je pár prvních screenshotů z prvního dne Czech Online Days, tj. pátku z pozice LKPR APP.

Přílety seřazené jak korálky v LLZ rwy 24.

Obrázek


Vektorování příletů ze všech směrů do ILSu rwy 24.

Obrázek


Míjení odletů a příletů. TCAS dokonce dává traffic advisory.

Obrázek


Téměř minimální možné rozestupy na rwy 24. Odlétávající letadlo dostalo povolení hned po vyklizení předcházejícího příletu a po minutí prahu rwy už je na krátkém finále letadlo na visual app. Na HP rwy 24 už čeká další odlet. Situace jak vystřižená z reálu. Pak se nelze divit že TWR je jedna z nejstresovějších pozic vůbec.

Obrázek

Doufám že se se svými screenshoty pochlubí i ostatní :)

David
By BAW751
#1195
Obrázek

Včerejší večerní přiblížení a přistání BAW6065 na akci \"Marseilles Overload\" (Ondra K. skvěle na pozici \"speaking pilot\").
Pro vysvětlení: červená čára je naše cesta. Kolečko 360 stupňů nám dala oblast proto, aby jsme jí doklesali do FL110, ve které nás chtěla předat na APP. Bylo to jistě správné, protože ten měl plné ruce práce. Poté, co jsme se k němu dostali, jsme zaslechli.. no.. tak asi dvě éra. I to na něj bylo zřejmě dost a tak si nás \"uklidil\" pořádně na jih, nad moře. Nejjižnější část našeho neplánovaného výletu byla již v 5000 fts s omezením na 220 uzlů. Od HDG 350 to už bylo 3000 fts! Když už jsme halušky měli skoro studené, přišla konečně poslední zatáčka a klesání (tentokrát do 1650 fts :))
Pořád mám ještě ve složce mapy LFML, ale nějak nevím, budou-li mi ještě kdy k něčemu :)
By David Přibyla
#1253
Ahoj,

V pátek jsem na LKMT zaznamenal celkem 28 pohybů, což je na toto reginální letiště nebývalé množství. Jen tak dál! :)

Většinu provozu však tvořily vojenské lety, které tento první den sletu do značné míry zpestřily a rád bych za ně všem zúčastněným poděkoval.
Zde je několik screenshotů z mé páteční \"služby\" na LKMT_TWR, snad budou alespoň malinkou inspirací pro piloty, kteří se nebojí volačky CEF.


Zahájení akce skupinovým letem do Prahy. RWY22 in use. CSA219 je už ve vzduch, CSA6065 pojíždí zpět po dráze (kvůli uzavírkám TWYs) a CSA229 se připravuje na line up z intersection C.
Obrázek

Dva letouny Mig21 startují z dráhy 22 k letu po okruhu ve formaci...
Obrázek

...ve druhé zatáčce...
Obrázek

...v pozici po větru se \"dvojka\" mírně loudá...
Obrázek

...a následně ztrácí vizuální kontakt, pod taktovkou APP se otáčí čeká na velitele, který provádí plánovaný průlet . Dvojka po průletu oznamuje vizuální kontakt a k veliteli se připojuje v poloze po větru...
Obrázek

...oba už společně točí na finále dráhy 22...
Obrázek

...a ve skupině přistávají a vyklízejí po D.
Obrázek

Později si oba piloti let opakují, tentokráte již s letadly Z142 a bez jediné chybičky letí 2 okruhy ve formaci...
Obrázek

...a společně dosedají na dráhu.
Obrázek

Pánové ještě jednou díky !!!

David Přibyla