Stránka 1 z 1

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:07 led 2011, 20:04
od Čondra
Ahoj, kluci..

Ve škole nám říkali, že na dopravní piloty, co chceme jít si máme teď na střední udělat ty PARTy co budeme pak stejně muset dělat na ČVUT na pilota. Mohl by mi někdo objasnit o které z PART66 se jedná?

Díky, Čondra

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:07 led 2011, 20:09
od SenorAmigo
Nechápu. Žádný PARTy na pilota dělat nemusíš a navíc to jsou licence pro TúL.

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:07 led 2011, 20:13
od Čondra
Obecně vzato jsem si to myslel, že nás chtějí akorát nacpat do toho, aby jsme si to zaplatili. Protože mi nebyly schopný říct, jaký si na to mam udělat. :) Říkal, že mi uznají nějáký asi 3.

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:07 led 2011, 20:17
od SenorAmigo
No kdyby jsi šel na Technologie údržby letadel(vedlejší obor)tak se ti to určitě hodí. Ale po pilotech tohle teda nikdy nikdo nechce.

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:07 led 2011, 20:33
od Čondra
Velice cená informace, děkuju!

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:07 led 2011, 21:19
od ardnocz
Jak říká Filip, jedná se o zkoušky z jednotlivých modulů pro techniky údržby dle části 66.

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:07 led 2011, 22:15
od Čondra
Tak jsem z toho janek... Potřebuju to teda?! (Je to životně nutný?)

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:07 led 2011, 22:26
od ardnocz
Pro technika ano, pokud se tomu chceš věnovat. Je to pro ÚCL k získání průkazu způsobilosti.

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:07 led 2011, 22:27
od Čondra
Takže ne, dobrý. Chci bejt pilot. A tu praxi 6 měsíců za 2 roky stejně od maturity neudělam.... Takže by mi ta B1 propadla.

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:08 led 2011, 10:51
od Ondra
Ahoj Ondro, jedná se o \"Průkaz Způsobilosti k údržbě ledatel\". jako pilot tohle nepotřebuješ, ale můžeš to udělat jako já, v současné době lítám hodiny na obchodního pilota a Part66 (B2) mam k práci s Avionikou u čsa. Na čvut chtějí za zkoušku za jeden modul 600kč a na dva a víc modulů 1000kč, já jsem jako avionik si dělal dříve B2, a ted si tam dělám i B1.1+B1.2 abych byl jak Avionik, tak Letecký Mechanik (AV/LM) . V souvislosti s průkazem k Part 66 je na UCL pan Maturkanič, který uznává ze školy některé předměty jako moduly, to nevim jestli vám to tam řikali. Navíc do průkazu se ti zapisují Typovky, a podle předpisu (pokud si to správně pamatuji) musíš mít min. 5let praxe po typovkách aby ti platila Licence (Part66) ,jak píšeš pokud nebudeš mít praxi a budeš studovat jiný obor, stejně ti to propadne. Možností je více, ale bohužel uplatnění v oboru PILOT nebo i Letecký mechanik je horší. Nedávno kluk co vyšel školu na LM tak ho u čsa nevzali a ted je dopravní pilicista. Jasně že se dá jak chceš jít studovat obor \"pilot\" a když by to pak nevyšlo při práci si dělat PART66, tyhle zkoušky techniků udržby nejsou nijak limitované na věk nebo práci (můžeš se tam přihlásit kdykoliv). Tady na čvut je dobré že jim napíšeš na který modul kdy chceš jít a oni tě přihlásí, v Kunovicích vyhlašují vždy termíny na které musíš přijet. ale pokud se rozhodneš jít na zkoušky, objednej si u CERMu učebnice pro techniky údržby, ty pro ATPL jsou modré a pro techniky údržby hnědé. Abych ti řekl pravdu nechápu proč vás do toho nutí, když vám to stejně bude platit až nějaký čas po typových zkouškách, podle mě jsou nejlepší nejdřív typovky, pak stejně 5let čekáš na praxi tak si mezitím uděláš Part66. A co se týká podobnosti Part66 a ATPLtak jsou tam podobné moduly dva a to v ATPL je: Všeobecné znalosti Letounů 1. a 2.díl(hodně všeobecně o letadlech); Lidská výkonnost a omezení (v Part66 se to jmenuje Lidský Činitel - Modul9)

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:08 led 2011, 14:59
od ASG29
Bohužel si nepamatuju podrobnosti, ale ve Vodochodech je Part 66 nějak \"tlačen\" přes EU. Mám dojem, že říkali, že to bude buď zadarmo nebo podstatně levnější. Zeptej se Čondro na tohle ve škole...

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:08 led 2011, 15:12
od Čondra
Ptal jsem se Vyhnala (šéf na dílnach a učí legislativu).. Nevysvětlil mi to.

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:08 led 2011, 19:42
od ASG29
Nám to vysvětloval Maršoun, či jak se jmenuje...

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:08 led 2011, 20:59
od Čondra
[quote="ASG29"]Nám to vysvětloval Maršoun, či jak se jmenuje...[/quote]
Největší lhář na světě :)

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:17 dub 2011, 11:57
od Čondra
Jinak opět jsem řešil tuto problematiku ve škole a bylo mi řečeno, že pilot musí být min. A, aby mohl přebírat letadlo..

Jsem těžce zmaten...

Č.

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:21 lis 2011, 19:15
od Tommy
Ahoj, vím, že je to vlákno o něčem jiném, ale nechtělo se mi zakládat nové a není to zas tak daleko od tématu.

Chci se vás zeptat, jestli tu někdo z vás nemá zkušenost se SPŠD Masná, tedy hlavně obor Letecká doprava. Chtěl bych se zeptat, jak těžké je se tam dostat (nejlépe jestli někdo neví, jak to bylo minulej rok :) ). Jsem v devítce, tak se zjišťuju informace. Dík

Dopravní pilot vs. PART66

PříspěvekNapsal:21 lis 2011, 20:09
od Čondra
Vím o pár lidech z IVAO, co tam studují/vali. Víc asi MQ.. A mají pěkný reklamy v metru :D