- 07 pro 2010, 14:30
#76313
Ahoj, dobrý den, rád bych se zeptal:
1. jestli mají piloti v reálu Upper a lower enroute mapy dané země přes kterou letí, takže když letí z Vídně do Londýna tak jestli mají u sebe enroute trasy pro Rakousko, česko, Německo, Nizozemí, a Velkou Británii, díky
2. Je schopno dopravní letadlo (Boein., Airb.) přistát na Autoland při bočním větru o 24 knotech, a těsně před dotykem to srovnat do osy dráhy bez zásahu pilota, nebo se autopilot vypne 4nm před přistáním, a pak se to letí na ruku? Autoland u B737 addonu při bočním větru 24knotů ve FS9, se mě to samo nesrovná musím to ručně srovnat. A může se vůbec používat Autoland při tak silném bočním větru a nebo se to používá jen při mlze a bezvětří, díky
1. jestli mají piloti v reálu Upper a lower enroute mapy dané země přes kterou letí, takže když letí z Vídně do Londýna tak jestli mají u sebe enroute trasy pro Rakousko, česko, Německo, Nizozemí, a Velkou Británii, díky
2. Je schopno dopravní letadlo (Boein., Airb.) přistát na Autoland při bočním větru o 24 knotech, a těsně před dotykem to srovnat do osy dráhy bez zásahu pilota, nebo se autopilot vypne 4nm před přistáním, a pak se to letí na ruku? Autoland u B737 addonu při bočním větru 24knotů ve FS9, se mě to samo nesrovná musím to ručně srovnat. A může se vůbec používat Autoland při tak silném bočním větru a nebo se to používá jen při mlze a bezvětří, díky