Stránka 1 z 1
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:05 led 2010, 08:49
od mipeba
Právě jsem se vrátil (ne z hradu) z dovolené a zaujalo mě během letu tam a zpět (LKPR - GCLP) několik věcí:
1. cesta tam - na západ - sudé hladiny a někde na pomezí Francie do liché, jenže už nad Německem jsme byly v cestovní FL370 až do cíle
2. zpátky trochu něco podobného, nedříve 360 po asi hodině letu 380 a takto až do Německa
3. jak moc odpovídají naše mapy (mám konkrétně na mysl příletovky) reálu, sedali jsme rwy24 a finále do ILS jsme točily na levou ruku tzn RASIM ale příletovka se domnívám nejmenovala GOSEK, předpokládal jsem LOMKI ale tam je finále doprava, ve scaneru to na 80% GOSEK nebyl ale přeslechnout jsem se mohl
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:05 led 2010, 14:30
od tmx
1. IMHO hodně tratí je jednosměrných, tam můžou pustit už s předstihem do liché.
2. To samé.
3. Z GCLP vzhledem k tratím to GOSEK na 80 % musel být a pokud jste točili doleva, pak víceméně 100%.
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:05 led 2010, 15:28
od Filip
3. A nebo to byly vektory..
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:05 led 2010, 19:22
od tmx
Z LOMKI by těžko šli na RASIM... To by bylo ned celou Prahou...
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:06 led 2010, 07:24
od mipeba
Vektory byly až do ILS, měli jsme STAR ale to jmeno mi vrtá pořád hlavou.
Je možné že by v reálu byla nějaká úplně jiná? Kterou my nemáme.
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:06 led 2010, 11:57
od tmx
Ne, reálné jsou tady -
http://lis.rlp.cz/ais_data/aip/data/val ... tar24n.pdf a jsou totožné.
Je teda fakt, že jak na to koukám, kdyby se letěl přímý východ, šla by Praha víceméně obletět z jihu (respektive by to vyšlo tak asi nad Jižním městem), ale podle mého to je přesto nesmysl, protože ze severu by i ta A321 (B738) mohla jít třeba na vizuál přes PR NDB, z jihu nad město takhle velké letadlo nepustí a stejně by do ILS mohlo točit až někde na úrovni městského okruhu někde u Černého mostu... Pokud by vektorovali kvůli zkratce, tak ze severu tam to letadlo frknou kdykoliv, tam jsou jen Panenské Břežany a jejich starosta protestuje jen proti Vodochodům

z jihu by ho opravdu cpali do ILS až na okraji Prahy. Zatímco starující letadla z 06 nad námi už občas točí (Bohnice/Troja), na přistání přes nás chodí jen ATR, která jdou právě na zmiňovaný vizuál na PR NDB.
Btw. V kolik to bylo hodin?
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:06 led 2010, 12:13
od mipeba
Sedali jsme 8 minut po půlnoci ze soboty na neděli 2 - 3 ledna.
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:06 led 2010, 12:15
od tmx
No, hele, je to divný. Já se přikláním k tomu, že to byl ten GOSEK, v noci by nevektorovali nad městem a tak by to z LOMKI bylo mnohem rychlejší ze severu...
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:06 led 2010, 13:14
od PavelS
Platilo vždy zásada, že vše přes LUSAN (dole) jde jižně (RAZIM) a vše AGNAV/ODOMO/OKG jde naopak jen severně (ETHATU) a tuto se nemíchá.
Tj. platí, a to dosti důsledně, že se nekříží osa (nejde o město, ale o křížení osy), vektor z LOMKI na RSIM v podstatě vylučuju.
Pokud jste letěli jižně (LUSAN), tak to byl GOSEK, resp pokud v 1 vnoci, tak to byl short, obvykle dct RASIM.
Jinak otázka, zda existují i jiné body je opravdu úžasná, sorry.
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:06 led 2010, 14:15
od koxx.fr
Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:06 led 2010, 14:30
od amalka
Tomu říkám servis!

Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:06 led 2010, 15:43
od tmx
Cool!

V Brně je nějaký drahý béňo...

Letové hladiny reál a mapy sim vers real
PříspěvekNapsal:07 led 2010, 07:37
od mipeba
[quote="koxx.fr"]Zdravím vás, řešení je zde :
http://www.edisk.cz/stahni/55523/Novy_o ... .92KB.html
LK[/quote]
Děkuji za info. Blbě jsem slyšel.
A kdo uklízel to poblitý letadlo? Ještě že ty sedadla byly kožený. Ono se nám to po cestě trochu víc třepalo a drncalo.
Takovej humus jsem ještě nikdy neviděl.