Forum o reálném, nikoliv virtuálním, létání. Pro všechny problémy, zážitky a informace o opravdovém létání.
Uživatelský avatar
By Filip
#86221
Myslím, že není potřeba ani na přistání...
Jinak já to letěl dokonce i bez S odpovídače... Záleží jen na tom, co si dokážeš vykomunikovat. ;)
Uživatelský avatar
By Filip
#86229
[quote="PBily"]Tak to bud rád :-) Já tam byl za sednutí za 2800 :-) Nebo tak nějak.[/quote]
Jo, to jsem slyšel...to budu raději o hodinu víc létat, než platit tohle za jedno přistání. :-)
Uživatelský avatar
By roadmonster
#86242
[quote="Filip"]Jinak já to letěl dokonce i bez S odpovídače... Záleží jen na tom, co si dokážeš vykomunikovat. ;)[/quote]

Tos komunikoval peněženkou, nebo čím? :D

Mně zeda huba nestačila...
"Praha Info, OK-GUO 47, dobrý den."
"OK-GUO 47, Praha Info, dobrý den."
"OK-GUO 47 za VFR z Kladna do Letňan bez letového plánu, momentálně Whisky, odpovídač 7000, rád bych přes CTR do Letňan, pokud možno."
"O47, máte odpovídač módu S?"
"hmmm, chmmm, ééé... opakujte pro O47?"
"O47, potvrďte odpovídač módu S?"
"Negativ, O47. Pouze Charlie."
"O47, vstup do CTR negativ, pokračujte po vlastní mimo CTR, změna frekvence schválena, naslyš."

Není mi jasný, kam bych do týhle relace vsunul nějakej správnej komunikační kód, kterým zřejmě disponuješ... :D
Uživatelský avatar
By amalka
#86244
Tak on ti na ficu ani nic jiného říct nemůže, je potřeba volat přímo ruzyně radar. Nicméně pokud chtějí S, nevidím důvod proč tam lézt s C.
By PBily
#86253
Podle mě Tě s C do CTR LKPR nepustí... Kdo ví... Třeba ho na jaře uvidíme v materiálech jak nelítat do CTR :-)
Uživatelský avatar
By Filip
#86255
[quote="PBily"]Podle mě Tě s C do CTR LKPR nepustí... Kdo ví... Třeba ho na jaře uvidíme v materiálech jak nelítat do CTR :-)[/quote]
Tak mě pustili.
Pokud bys chtěl průlet přes střed letiště, či něco podobného, tak by s tím problém byl. ale pokud to jen někde řízneš, tak se to v pohodě.


[quote="roadmonster"][quote="Filip"]Jinak já to letěl dokonce i bez S odpovídače... Záleží jen na tom, co si dokážeš vykomunikovat. ;)[/quote]

Tos komunikoval peněženkou, nebo čím? :D

Mně zeda huba nestačila...
"Praha Info, OK-GUO 47, dobrý den."
"OK-GUO 47, Praha Info, dobrý den."
"OK-GUO 47 za VFR z Kladna do Letňan bez letového plánu, momentálně Whisky, odpovídač 7000, rád bych přes CTR do Letňan, pokud možno."
"O47, máte odpovídač módu S?"
"hmmm, chmmm, ééé... opakujte pro O47?"
"O47, potvrďte odpovídač módu S?"
"Negativ, O47. Pouze Charlie."
"O47, vstup do CTR negativ, pokračujte po vlastní mimo CTR, změna frekvence schválena, naslyš."

Není mi jasný, kam bych do týhle relace vsunul nějakej správnej komunikační kód, kterým zřejmě disponuješ... :D[/quote]


Žádnou fintu moc nemám, jen nekoktat a říct to hodně rychle (vypadá to profesionálněji).
-praha radar, ok-fox, dobry den
-ok-fox, praha radar, dobry den
-c152 z lkkv do lklt momentalne jizne lkpc, 2000ft na 1012, squawk 7000, informace kilo, bylo by možné přímo LKLT?
-rozumim nastavte odpovidac 3125 a pokracujte N - LKLT, v ctr max 2000 na 1012,- mame prilety na 24
...


Jinak třeba nepouští jen ULL...
Uživatelský avatar
By amalka
#86256
To bylo předpokládám o víkendu a CTR Vodochody nebylo aktivní, resp. bylo G. Takhle pouští i z Vodo na Průhonice přes LKKB, východně od dálnice, to totiž v podstatě kopíruje tu spojnici N - LKLT. Každopádně je zajímavé vědět, že mód S až zas tak mandatory není.
Uživatelský avatar
By Filip
#86257
Jo, vodo aktivní nebyly.

Jinak potvrzuji, z lkvo přímo do lklt jsem to letěl už vícekrát, a nikdy žádný problém...
Takže asi záleží, kterou čast ctr člověk chce proletět.
#108673
Koukám z okna u nás v Neratovicích a nad Erasu se motají letadla v nějakém jiném směru než obvykle. Na Flightradaru vidím tři kusy holdovat nad námi a další v LKAA. Liveatc říká, že dráha je uzavřena a bude zpoždění. Co se děje?
Edit:Teď je 17:13 a očekává se 30 min minimálně. CSA5EL a DLH5HH už divertovali do EDDC, TVS1039 do LKPD, myslím, že TVS1011 taky.
Edit : V ATISu teprve před chvílí RWY not available till 1545. Důvod ale netuším.
Uživatelský avatar
By Čondra
#108674
Zjistím TVS1039 letí na divert asi do Pardubek. Jet2 letí do Drážďan. Takže to asi nebude nějaká maličkost.

OK
By Kuba5
#108675
Škoda, že všechno do DRS lítá přes DEKOV a ne přes Hermsdorf, bydlím 40 - 45 minut jízdy autem od DRS, takže pokud se letí přes HDO, výška cca 2,5 km.
Jinak holduje i KAL.
Uživatelský avatar
By Čondra
#108678
Uklízejí bordel po prasklý pneumatice. Na čem a při čem se dále zjišťuje :)

OK
Uživatelský avatar
By Čondra
#108679
[quote="Luboš Kučera (LK 154)"]Myslím, že CSA895 už to taky zabalil, budou to LKPD nebo LKTB?[/quote]
Pardubice

OK
Uživatelský avatar
By Schindler
#108680
[quote="Kuba5"]Škoda, že všechno do DRS lítá přes DEKOV a ne přes Hermsdorf, bydlím 40 - 45 minut jízdy autem od DRS, takže pokud se letí přes HDO, výška cca 2,5 km.
Jinak holduje i KAL.[/quote]

Je to škoda, ale když se to povede, tak to nad výběžkem proletí pěkně nízko - párkrát se mi to poštěstilo :) O prázdninách plánuju výlet právě na Hermsdorf, když je to kousek ....
By Kuba5
#108682
[quote="Schindler"][quote="Kuba5"]Škoda, že všechno do DRS lítá přes DEKOV a ne přes Hermsdorf, bydlím 40 - 45 minut jízdy autem od DRS, takže pokud se letí přes HDO, výška cca 2,5 km.
Jinak holduje i KAL.[/quote]

Je to škoda, ale když se to povede, tak to nad výběžkem proletí pěkně nízko - párkrát se mi to poštěstilo :) O prázdninách plánuju výlet právě na Hermsdorf, když je to kousek ....[/quote]

Když přijedeš do Vilémova, máš to skoro stejný. :D
Uživatelský avatar
By Čondra
#108685
A no KAL letí do Drážďan. To mi hlava nebere, všichni, co čekali až to otevřou divertujou. Už je 45... Tam se něco podělalo.

OK
#108686
[quote="Kuba5"]Že by KAL šel do Drážďan? :O Sakra, pokud jo, tak tohle by se mi nad barákem fakt líbilo. :/[/quote]

Myslím, že KAL už to taky dává nach Dresden.