[quote="PBily"]Podle mě Tě s C do CTR LKPR nepustí... Kdo ví... Třeba ho na jaře uvidíme v materiálech jak nelítat do CTR :-)[/quote]
Tak mě pustili.
Pokud bys chtěl průlet přes střed letiště, či něco podobného, tak by s tím problém byl. ale pokud to jen někde řízneš, tak se to v pohodě.
[quote="roadmonster"][quote="Filip"]Jinak já to letěl dokonce i bez S odpovídače... Záleží jen na tom, co si dokážeš vykomunikovat.
[/quote]
Tos komunikoval peněženkou, nebo čím?
Mně zeda huba nestačila...
"Praha Info, OK-GUO 47, dobrý den."
"OK-GUO 47, Praha Info, dobrý den."
"OK-GUO 47 za VFR z Kladna do Letňan bez letového plánu, momentálně Whisky, odpovídač 7000, rád bych přes CTR do Letňan, pokud možno."
"O47, máte odpovídač módu S?"
"hmmm, chmmm, ééé... opakujte pro O47?"
"O47, potvrďte odpovídač módu S?"
"Negativ, O47. Pouze Charlie."
"O47, vstup do CTR negativ, pokračujte po vlastní mimo CTR, změna frekvence schválena, naslyš."
Není mi jasný, kam bych do týhle relace vsunul nějakej správnej komunikační kód, kterým zřejmě disponuješ...
[/quote]
Žádnou fintu moc nemám, jen nekoktat a říct to hodně rychle (vypadá to profesionálněji).
-praha radar, ok-fox, dobry den
-ok-fox, praha radar, dobry den
-c152 z lkkv do lklt momentalne jizne lkpc, 2000ft na 1012, squawk 7000, informace kilo, bylo by možné přímo LKLT?
-rozumim nastavte odpovidac 3125 a pokracujte N - LKLT, v ctr max 2000 na 1012,- mame prilety na 24
...
Jinak třeba nepouští jen ULL...