Forum o reálném, nikoliv virtuálním, létání. Pro všechny problémy, zážitky a informace o opravdovém létání.
By Mimikra=>CSA128
#69526
[quote="PavelS"]Za skupinu "Oblast" dorazí PS.
Po ukončení představení na LKPR je možná hospoda někde na trati LKPR-Praha 6, do cca 15:00loc.

PS

PS: PS jede z KV via Zličin (2+1) , doprava z cenra Prahy vyloučena.[/quote]

PS bude někde meet point?
Uživatelský avatar
By PavelS
#69528
Ne, předpokládám, že se všichni sejdeme někde na observovacím místě a pak se zkokordinuje, co dále. Protože jsem byl spottovat naposled před válkou a LKPR se asi dost změnila, tak mám s sebou průvodce (Machal) a dozor (Kirra). další bych řešil na místě.
Uživatelský avatar
By Stanislav Pour
#69546
[quote="George_L"]Já jsem teprve před 15 min. přišel z práce :( * Díky za linky.[/quote]

no jo aspoň, že někdo to HáááááDéééPéééé táhne vzhůru k lepším zítřkům :D
Uživatelský avatar
By PavelS
#69569
[quote="mrcouchette"]zde pár švestiček z jihu, akorát upozorňuji, že ty fotky tam asi moc dlouho nebudou (pro budoucí čtenáře)

http://eurocity.wz.cz/beluga[/quote]

No hlavně bych upzoornil, že to u toho vedlejší stolu ("vedlejší" je samozřejmě ten, kde nejsem já a Machal - foto 2/9) je hlavní stan IVAO. U plotu totiž proběhlo po dlouihé době první neformální setkání velení obouch sítí a uskutečnili se krátké dvoustranné rozhovory bez jakéhokoliv výsledku. IVAO vedení hovořilio o invazi tisíců novýh pilotů k nim - co NATO ČSAv ? Dále IVAO mlžilo o vývoji vlastního IVAOSKOPU, což se smála i Kirra pod stolem.

Obecná poznámka: u IVAO-stolu přísedící samičky se aktivně účastní IVAO-provozu tak snad i řízení.

Dále bych, Couchette, upozornil, že podle tachometru se zdá, že jsme byli v LKPR a ne ve Skopje.
Uživatelský avatar
By Pavel
#69577
[quote="PavelS"]samičky se aktivně účastní IVAO-provozu tak snad i řízení.[/quote]

Proč nám sem z ivaa migrují jen ATC-samečci?
By mrcouchette
#69578
[quote="PavelS"][quote="mrcouchette"]zde pár švestiček z jihu, akorát upozorňuji, že ty fotky tam asi moc dlouho nebudou (pro budoucí čtenáře)

http://eurocity.wz.cz/beluga[/quote]

No hlavně bych upzoornil, že to u toho vedlejší stolu ("vedlejší" je samozřejmě ten, kde nejsem já a Machal - foto 2/9) je hlavní stan IVAO. U plotu totiž proběhlo po dlouihé době první neformální setkání velení obouch sítí a uskutečnili se krátké dvoustranné rozhovory bez jakéhokoliv výsledku. IVAO vedení hovořilio o invazi tisíců novýh pilotů k nim - co NATO ČSAv ? Dále IVAO mlžilo o vývoji vlastního IVAOSKOPU, což se smála i Kirra pod stolem.

Obecná poznámka: u IVAO-stolu přísedící samičky se aktivně účastní IVAO-provozu tak snad i řízení.

Dále bych, Couchette, upozornil, že podle tachometru se zdá, že jsme byli v LKPR a ne ve Skopje.[/quote]

tam jsem si jaksi dovolil být den předtím a mají tam vrtulníčky :) asi na hraní

nadpis opraveno
Uživatelský avatar
By PavelS
#69579
[quote="Pavel"]Proč nám sem z ivaa migrují jen ATC-samečci?[/quote]

Já myslím, že začít se musí u vedení ČSAv a jejich genderové politiky. Oni se sice tváří bůhvíjak evropsky, ale skutek utek a zastoupení žen v jejich pilotstvu, neřkuli vedení, je nulové. Včera to potvrdila v rozhovoru na ČRO1 i Kateřina Jack, která říkala , že genderová politika u nás je, obecně, zcela na piču.
Uživatelský avatar
By PavelS
#69587
No, o řídících a jejich schopnostech jsme se nebavili, ale u nových pilotů je to prý opravdu zhruba tak, jak píšeš: po nějaké krátké době jich většina (70%) odpadne a i ten zůstatek je pro většinu ostatních zpočátku namrtvici.

Nicméně se tam Ti piloti hlásí a hlavně, aniž by na IVAO měli AP nebo CSAv, tak se nováčkům nějak kolektivně věnují ostatní řadoví piloti, protože bez toho by odpadli Ti noví všichni. Panovala vzácná shoda, že \"vstupní znalosti\" nováčků jsou na mnohem horší úrovni, než bylo před lety.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15