Přesně tak, vzduch se bere venkovní. Vzhledem k tomu, že by bylo náročné poskytovat do kabiny stále 100% \"nového\" vzduchu (navíc upraveného na teplotu pro cestující), bere se jen nějaké procento nového vzduchu, které se přes motory přivádí do vysokotlakého vedení, odkud je prohnán přes klímu (air condition pack) do mixing unit, kde se míchá se vzduchem, který již z kabiny odešel (přes recirculation fan)... no a aby se letadlo stále nenafukovalo, tak se část vzduchu zase z mixing unit vypustí ven.
Tady je schéma zapojení vzduchotechniky (vysokotlaká část)... tj nad Packama by byla nízkotlaká mixing unit, kam přichází vzduch z: Packů, kabiny (recirc. fan), emergency ram air (ventilace venkovním vzduchem, např. při požáru na zemi) a lze tam připojit i externí nízkotlakou klimatizaci (neplést s Ground suply na obrázku, to je vysokotlak, tedy například ke spouštění motorů bez běžícího APU).
PB
Obrázek je z dokumentace k A320, ale je to u většiny moderních letadel rámcově podobné