Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:
1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.
Těšíme se na vás na Discordu!
VACC-CZ Forum Has Moved to Discord
This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:
1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.
Záleží na tom, jestli myslíš řídit nebo letět jako pasažér. Jakožto starší ročník jsem letěl několikrát s legendárńími stroji ČSA TU 134, TU 154 a IL 62, z imperialistických Boeing 727. Dnes většinou klasika B737 všechny možné variace a A320. Dvakrát mi půjčili knipl Zlína 43 (na chvilku ve vzduchu). A v Rusku jsem kdysi letěl vrtulníkem Mi-8 nebo co to bylo.
[quote="kopcimek"]Škoda 130L, r.v. 1985, bíla metalíza, 5-ti kvalt, 43 kW a poctivých 350 000km na původním motoru...Lítá to zatim ještě dost pěkně [/quote]
Cha
- BMW 524 E28 (Žralok) 1985, 6-cyl 2.4 62kW motor ~600tkm, automat, stav A1 (komplet repas)
- Aprilia RS 250 Biaggi replika, 1995, vidlicový 2 taktní dvouválec 55kW http://images.fotopic.net/?id=40434421&noresize=1
Co se létání týče, tak 737-400/500, A320, Bae AVR-100 (Jumbolino), Piper 28 Archer II
Jindro ta Motorka je SUPR moc pěkná. Auto resp. motor ti drží docela dobře 600t km . to je slušná hodnota. já mam najeto ( Opel Vectra B sport ) 150t km a poohlížím se po něčem novém.
jinak na letadlech v reálu: ZLIN (42,43,142) CESSNA (152,172) DIAMOND (Da-20 katana).
Taky se přidám, letěl B734(ČSA;Travel Service),B738(Travel Service,(Futura)),MD83(Nouvelair),Tu-154(Travel Service),Il-62(Bemo Air),L-410UVP-E(Aero Vodochody),Zlin Z-42M, ze schodů
Lítám real: 3XTrim 3X47 Navigator(Ten známý za narušení CTR Ruzyě do LKVO)
Na vatsimu: ATR-72, B738, B739, B767, B747, A320, A330, A340 a mnoho dalsich typu ( i kdyz ted nemohu letat )
Na dovolenou: toho je dost, asi nejvetsi zazitek DC-3 s Aerotaxi na Kube, z ostrova mladeze do Havany
real : C-150/152/172 , Z-43
No vypadá to, jo akorát to mam asi tak 8x těžší co nějakejch 950kg to má. S tim chipnutim sám nevim co tam bylo změněno takhle už sme to koupili - a přijde mi to, že to točí víc než normální felicie. A nedavno sem tam natankoval na zkoušku Shell V power racing (100 oktan) a lítalo to pěkně akorát cena benzinu 32,90 a normálně tam tankuju za cca 25kč -docela rozdíl
[quote="Engin"]
... a pak nějaký ty Ryainairovský šroty
[/quote]
Ryanair provozuje jednu z nejmladsich letadlovych flotil v EU. A navic se nebavime o kdejakych letAdlech, ale Bavime se o Letadlech
[quote="rc_czech"][quote="Engin"]
... a pak nějaký ty Ryainairovský šroty
[/quote]
Ryanair provozuje jednu z nejmladsich letadlovych flotil v EU. A navic se nebavime o kdejakych letAdlech, ale Bavime se o Letadlech [/quote]