Stránka 1 z 1

[FS2004] Real overcast

PříspěvekNapsal:02 črc 2011, 19:49
od radbrad4
Po upgradu na lepší \"železo\" se velice trápím s Wx enginem FSky. Mám Active Sky Evolutin, textury od REXe ale ani náhodou nemůžu docílit aby byly mraky při OVC celistvé - vždy jsou nějáké díry, kterýma je vidět dolů a není jich vůbec málo! Na nějákém fóru jsem se dočetl že mám nastavit v FS9.cfg CLOUD_DESTINY=12 a CLOUD_DRAW_DISTANCE=12. To jsem udělal a nyní to vypadá jako na 1. obrázku. Chtěl bych, aby to vypadalo jako na tom 2. (z reálu), tj. absolutně neprodyšné - na HW náročnosti mi nezáleží. Jinak je celkem sranda že pokud si dobře pamatuju, tak na FS2002 to bylo skutečně neprodyšné :-). Víte někdo jak na to? Díky!!

[FS2004] Real overcast

PříspěvekNapsal:05 zář 2011, 09:17
od Dr1v3R
Me se tohle podarilo jen v FSX..nastavil jsem mnozstvi detajlu mraku na maximum, u fs9 to nehrozi :-(