Stránka 1 z 1

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:08 čer 2011, 19:10
od Tomáš Horňáček
Čaute!

Tak po dlhšom čase som si naspäť nainštaloval B737 od Wilca a hneď pri prvom lete som si všimol niekoľko chýb ktoré som pred tým vôbec nepoznal

1. jednotky mi zobrazuje v librach a pri tom tam ma nastavene Kg
2. nejde zmenit rating motorov
3. nedá sa predĺžiť doba naskočenia IRS (nahodia sa mi asi po minúte)
4. nedá sa zlepšiť kvalita WX radaru
5. keď si nastavím do FMC STAR a potom mi ATC zmeni tak mi celá FS sekne

PS: toto všetko mi robí iba pri 737 od wilca ked som ho mal prvý raz nainštalovaný tak mi to šlo bezchybne

Vďaka za pomoc.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:08 čer 2011, 19:14
od amalka
IMHO se to nastavuje tím externím konfiguračním šidítkem, které se nainstalovalo společně s letadlem. Tzn. Start - Programy - FeelThere - PIC a tam někde Configuration.

Jinak po čisté instalaci je dobré nainstalovat nejnovější patch přímo ze stránek FeelThere-Wilco.

P.S. Pokud si ale svým postem myslel, že ten Configuration tool používáš a ono se to nepromítne do nastavení letadla tak to mohou být jen 2 věci.:

1. FSku je nutné po změně konfigurace restartovat a skoro bych řekl, že při změně konfigurace nesmí FSka běžet s tím letadlem které konfiguruješ.

2. Configurátor musí mít dostatečná práva do adresáře FSky. (Obvyklý problém u Vista/Win7)

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:08 čer 2011, 20:06
od Pavel
5. je known bug

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:08 čer 2011, 20:30
od amalka
[quote="Pavel"]5. je known bug[/quote]

Určitě se bavíme o Wilco PIC 737 classic? Nikdy se mi to nestalo.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:08 čer 2011, 20:34
od Tommy
No 5. má jednoduchý řešení :) necpat tam za každou cenu ten STAR a počkat si, až ho budu mít opravdu potvrzenej od ATC, ne?! :)

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:08 čer 2011, 20:35
od Pavel
No, to s tím 5. mi opakovaně tvrdilo několik lidí, když jsem byl na APP tak \"unable change STAR, spadlo by mi to\" - typicky při QFU změnách.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:08 čer 2011, 22:54
od Alfista164
[quote="Tomáš Horňáček"]Čaute!

Tak po dlhšom čase som si naspäť nainštaloval B737 od Wilca a hneď pri prvom lete som si všimol niekoľko chýb ktoré som pred tým vôbec nepoznal

1. jednotky mi zobrazuje v librach a pri tom tam ma nastavene Kg
2. nejde zmenit rating motorov
3. nedá sa predĺžiť doba naskočenia IRS (nahodia sa mi asi po minúte)
4. nedá sa zlepšiť kvalita WX radaru
5. keď si nastavím do FMC STAR a potom mi ATC zmeni tak mi celá FS sekne

PS: toto všetko mi robí iba pri 737 od wilca ked som ho mal prvý raz nainštalovaný tak mi to šlo bezchybne

Vďaka za pomoc.[/quote]


Zdary.

1. A přepnul jsi na kg i ve wilco configurátoru?
2. Tam je na výběr několik možností, takže by to jít mělo.
3. Taky v configurátoru Wilco - já tam mam az 600 sec align time a fast align - 30 sec.
4. V configu něco je, ale teď nevím jestli na kvalitu. Možná by to šlo klasicky opět v config -> graphics
5. Taky se mi to občas stalo a nakonec jsem dospěl k tomu, že to nejspíš byla chyba AIRACu, dělalo to u jednoho z 5 cca.

Máš naistalovaný ten Service pack 2 nebo kolik? Nejspíš bude ještě na stránkách jejich. Pokud ne, tak Ti ho můžu poslat - s tim mi 737 Wilco běhá bez problémů.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:09 čer 2011, 17:52
od Tomáš Horňáček
no bol by som velmy vdacny keby si mi to poslal na hornacekA@zoznam.sk

mam nainstalovany airac 1106

tie prava som niekolko krat nastavoval na maximum

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:09 čer 2011, 17:59
od Pavel
Přesunuto do patřičné sekce...

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 11:12
od Tomáš Horňáček
noo tak našiel som si na tej ich stránke nejaké dva SP ale nejde ani jeden nainštalovať pri prvom mi vypisuje ze aircrajt.cfg unkown version a pro tom druhom ked sa pripravuje instalacia tak mi napise aby som dal CD do CD-ROM a aby som restartoval aplikaciu ako ked kopirujem niekam crack som ho pripojil na daemon tools ale nemohlo

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 11:45
od Tommy
Ahoj, tak jsem si myslel, že problémy s Wilcem mít nebudu, ale zjistil jsem, že mi ne EHSI zmizeli od waypointů jména....tak nevím, jestli novej AIRAC by moh pomoct nebo ne? Dík

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 12:23
od Dagger
Už si nepamatuju kde, ale někde se to naklikává, co všechno se má ukazovat, ne?

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 12:34
od Tommy
No to já vím, to jsem zjistil už dávno....ale tohle prostě tímhle není....

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 12:35
od CSA068
[quote="Tommy"]Ahoj, tak jsem si myslel, že problémy s Wilcem mít nebudu, ale zjistil jsem, že mi ne EHSI zmizeli od waypointů jména....tak nevím, jestli novej AIRAC by moh pomoct nebo ne? Dík[/quote]

Zdravím, nevím podrobnosti, ale wilco neukazuje waypointy pokud je irs nastaven na align. Většinou se mi to stávalo když sem před startem motorů "kalibroval" irs ale místo do nav polohy zůstal v align. Všechny systémy i fmc naběhlo v pořádku, ale nezobrazovali se názvy bodů.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 18:44
od Alfista164
[quote="CSA068"][quote="Tommy"]Ahoj, tak jsem si myslel, že problémy s Wilcem mít nebudu, ale zjistil jsem, že mi ne EHSI zmizeli od waypointů jména....tak nevím, jestli novej AIRAC by moh pomoct nebo ne? Dík[/quote]

Zdravím, nevím podrobnosti, ale wilco neukazuje waypointy pokud je irs nastaven na align. Většinou se mi to stávalo když sem před startem motorů "kalibroval" irs ale místo do nav polohy zůstal v align. Všechny systémy i fmc naběhlo v pořádku, ale nezobrazovali se názvy bodů.[/quote]

Tím to nebude. Jednou se mi povedlo letět s IRS na align cely let - už byl z alignovaný, ale nepřepnutý do NAV. Názvy waypointů se mi ukazovaly normálně.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 19:22
od Filipos
Jen detail - IRS přepínače se do ALIGN přepínají v jednom jediném případě, a to při rychlém vystavení (fast re-alignment). To trvá asi minutu, ale není zdaleka tak přesné, jako úplné vystavení (které ale zase trvá až k cca deseti minutám). Většinou se IRSy úplně vypnou a znovu vystaví, fast re-alignment se hodí třeba při extrémně rychlém turnaroundu. Při normálním plném vystavení se přepínače dávají hned do NAV, ALIGN se přeskakuje.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 20:03
od CSA068
[quote="Alfista164"]
Tím to nebude. Jednou se mi povedlo letět s IRS na align cely let - už byl z alignovaný, ale nepřepnutý do NAV. Názvy waypointů se mi ukazovaly normálně.[/quote]

No ono mě se zdálo, že mi to Wilco nikdy v minulosti taky neudělalo (z počátku mého létání se mi stávalo, že jsem nechával align z neznalosti), ale v nedávné době jsem align nechal neúmyslně a s výše uvedeným výsledkem. :)

to Filip Müller:
Ještě bych se zeptal ohledně toho "alignu".V průběhu letu se u irs zvětšuje odchylka. Jakým způsobem se u 737 provádí korekce za letu? Na YT jsem viděl tutorial na systém INS (konkrétně u L1011: http://bit.ly/iDG6ih) kde byla odchylka indikována a při určité velikosti se muselo znovu ručně INS alignovat pomocí VOR.
U 737 by si to IRS podle mě měla dělat automaticky, když jsou na obou NAV nastaveny automatické frekvence, ale nejsem si jistý.

Díky

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 20:04
od Alfista164
[quote="Filipos"]Jen detail - IRS přepínače se do ALIGN přepínají v jednom jediném případě, a to při rychlém vystavení (fast re-alignment). To trvá asi minutu, ale není zdaleka tak přesné, jako úplné vystavení (které ale zase trvá až k cca deseti minutám). Většinou se IRSy úplně vypnou a znovu vystaví, fast re-alignment se hodí třeba při extrémně rychlém turnaroundu. Při normálním plném vystavení se přepínače dávají hned do NAV, ALIGN se přeskakuje.[/quote]


Takže v podstatě celých 5 let dělám fast re-alignment... :D Zkusim tedy klasický.. :) Dík za info.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:10 čer 2011, 23:10
od Filipos
[quote="CSA068"]
Ještě bych se zeptal ohledně toho "alignu".V průběhu letu se u irs zvětšuje odchylka. Jakým způsobem se u 737 provádí korekce za letu? Na YT jsem viděl tutorial na systém INS (konkrétně u L1011: http://bit.ly/iDG6ih) kde byla odchylka indikována a při určité velikosti se muselo znovu ručně INS alignovat pomocí VOR.
U 737 by si to IRS podle mě měla dělat automaticky, když jsou na obou NAV nastaveny automatické frekvence, ale nejsem si jistý.[/quote]

Za starých dob se to muselo dělat ručně, jak píšeš, 737 to umí automaticky, přesně jak zmiňuješ :) FMCčka moderních letadel svoji výslednou polohu počítají z vícero zdrojů - no a pokud má letadlo zabudovaný GPS senzor (jakože většina už má), nemusí se nějaký udpate polohy pomocí DME nebo jinak řešit vůbec.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:11 čer 2011, 10:05
od Kuba5
Tak mi tohle letadlo v pohodě běhalo až do dneška.. mám jeden problém.. udělám normálně startup podle správnýho postupu (jindy fungoval), displaye se načtou, ale neukážou se mini-displaye autopilota a nastavení frekvencí. Dělá mi to teď i u PMDG 737... ale ještě včera všechno šlo.. mám FS9 a windows 7.. nechci to znovu reinstallovat kvuli tomuhle.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:11 čer 2011, 14:56
od Kuba5
Tak dokonce ani reinstall FS nepomohl... :( už nevím co s tím.. přikládám screen:

EDIT: Tak mi to nakonec dělá u VŠECH addonu :(. To je divný.. radši už jdu na druhým oddíle zase instalovat xp a sedmy si nechám jen pro ostatní věci, ale ne pro FS.


EDIT2: VYŘEŠENO, od ted FS jedině na XP.

Problémy s B737 PIC

PříspěvekNapsal:11 čer 2011, 19:52
od CSA068
[quote="Filipos"]

Za starých dob se to muselo dělat ručně, jak píšeš, 737 to umí automaticky, přesně jak zmiňuješ :) FMCčka moderních letadel svoji výslednou polohu počítají z vícero zdrojů - no a pokud má letadlo zabudovaný GPS senzor (jakože většina už má), nemusí se nějaký udpate polohy pomocí DME nebo jinak řešit vůbec.[/quote]

OK díky, jak jsem psal tohle sem tak nějak vydedukoval z manuálů a tak, ale 100% jsem si jistý nebyl, takže teď už můžu z klidem řídit bulíka podle toho :D