Stránka 1 z 2
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:08 led 2011, 15:13
od Čondra
Ahoj, mám problém s Boeingy 737 od PMDG.
Na FMC mam špatně udělanou klávesnici. Kliknu na 8 ukáže se 5, kliknu na 0 ukáže se 8 apod. Nevíte někdo, co s tím?
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:08 led 2011, 16:06
od Luboš Kučera (LK 154)
Mě se to stává taky, vždy to píše číslici, která je na klávesnici FMC o řádek výše. Pomáhá, když se tažením myší změní výška a šířka okna FMC.
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:08 led 2011, 16:17
od Čondra
Tohle, když bude fungovat....

PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:08 led 2011, 16:26
od Čondra
Tak to nefunguje...
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:08 led 2011, 16:45
od Slon
[quote="Čondra87"]Tak to nefunguje...[/quote]
Funguje to na 100%, prostě to FMC dole vem a minimálně 2, 3 cm to popotáhni ještě dolu a bude to OK :-)
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:08 led 2011, 17:25
od Čondra
Jo, už jo. Bóže, já jsem tak blbej
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:26 led 2011, 18:56
od Dagger
Zdravím. Zkouším taktéž začít s PMDG 737NG (asi to vidim na -900), tak bych sem připojil pár dotazů, ať je to vše v jednom...
1. Kde je v kokpitu TO/GA?
2. Kde se nastavují minima přiblíženií?
3. Lze nějak nastavit automatické ladění frekvencí (jako jsem byl zvyklý u Wilca)?
4. Lze nějak nastavit spouštění Cold and Dark (jako u Wilca - nemyslím přes Cessnu)?
5. Jak moc funguje/nefunguje zadávání stojánek ve FMC? Zadávat dle scenery, nebo se to také nějak aktualizuje s novými AIRACY?
6. Lze nějak namapovat tlačítka pro joystik (v nastavení PMDG mi to nešlo, nevím, zda jsem něco nepřehlédl)?
7. Lze nastavit, aby při vkládání do FMC pomocí klávesnice se vkládaly číslice a logické hodnoty pomocí numerické klávesnice?
Zatím vše, děkuji za odpovědi
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:26 led 2011, 22:52
od Jindřich
Á.. Další pán na holení? RTFM, znáš?
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:26 led 2011, 23:36
od straks
[quote="Dagger"]Zdravím. Zkouším taktéž začít s PMDG 737NG (asi to vidim na -900), tak bych sem připojil pár dotazů, ať je to vše v jednom...
1. Kde je v kokpitu TO/GA?
2. Kde se nastavují minima přiblíženií?
3. Lze nějak nastavit automatické ladění frekvencí (jako jsem byl zvyklý u Wilca)?
4. Lze nějak nastavit spouštění Cold and Dark (jako u Wilca - nemyslím přes Cessnu)?
5. Jak moc funguje/nefunguje zadávání stojánek ve FMC? Zadávat dle scenery, nebo se to také nějak aktualizuje s novými AIRACY?
6. Lze nějak namapovat tlačítka pro joystik (v nastavení PMDG mi to nešlo, nevím, zda jsem něco nepřehlédl)?
7. Lze nastavit, aby při vkládání do FMC pomocí klávesnice se vkládaly číslice a logické hodnoty pomocí numerické klávesnice?
Zatím vše, děkuji za odpovědi[/quote]
1+2)

3)ne
4)nastav si ten cold and dark let jako defalutni a pak bude 737 vždycky cold and dark a budeš mít hned načtenej AIRAC atd... při spuštění FS9
5)funguje perfektně podle dat z AIRACU
6)mně osobně to nešlo leda přes click2key ale pak seš omezenej na 2D cockpit a ještě to bude fachat jenom na "hlavnim pohledu"
7)nevim
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:27 led 2011, 09:37
od kopcimek
Fuj taková konfigurace toho přistání...a ještě určitě přes váhu. Dehet a peří

PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:27 led 2011, 09:52
od Dagger
JM: Znám, ale přeci jen, u Wilca to bylo kratší a s obrázkama
PS: Děkuji mnohokrát
PP: On to určitě dělal jenom kvůli mně narychlo, takže se mu to musí odpustit

PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:27 led 2011, 11:47
od ihrdlicka
6 - Já vše mapuji přes placenou verzi FSUIPC
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:27 led 2011, 12:17
od Nipik
K tomu 7. bodu tak v pravo dole mas takovej cudlik viz :
http://img4.imageshack.us/i/pmdgfmcs.jpg/
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:27 led 2011, 12:40
od Dagger
IH: No jo no....
Nipik: Ten používám. Ale nefunguje numerická klávesnice.
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:27 led 2011, 14:59
od straks
[quote="kopcimek"]Fuj taková konfigurace toho přistání...a ještě určitě přes váhu. Dehet a peří

[/quote]
Je to z netu

ja ted nemam FS9ku ani nainstalovanou čekam na NGX jestli se ho teda někdy dočkáme a mezi tim řádim s MD-11
[quote="Dagger"]Ten používám. Ale nefunguje numerická klávesnice.[/quote]
zkus přehodit na AJ klávesnici (ALT+SHIFT) a pak by to mohlo jít ěščřžýáíé stejně nikam do FMC nezadáváš
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:27 led 2011, 15:19
od svaton
Použij čísla co jsou nad písmenkama ;-)
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:27 led 2011, 16:52
od Dagger
Ty čísla nad písmenkama fungujou, mě jde o num klávesnici, ale nevadí. Síla zvyku, no...
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:28 led 2011, 11:05
od kmet
Jinak je to všechno perfektně popsané v manuálech
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:28 led 2011, 12:00
od Dagger
No jó, ale to aby se člověk na půl roku někde zabarikádoval a čet\', čet\' čet\'....
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:28 led 2011, 13:56
od amalka
[quote="Dagger"]No jó, ale to aby se člověk na půl roku někde zabarikádoval a čet\', čet\' čet\'....[/quote]
Heh. Ano. Přesně o tom ale létání je. Vzít do ruky joystick a mávat s ním umí každej blbec.
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:28 led 2011, 15:09
od Nathaniell
[quote="Dagger"]No jó, ale to aby se člověk na půl roku někde zabarikádoval a čet\', čet\' čet\'....[/quote]
Nějak podobně jsem začínal na VATSIMu

.
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:28 led 2011, 15:56
od straks
[quote="Dagger"]No jó, ale to aby se člověk na půl roku někde zabarikádoval a čet\', čet\' čet\'....[/quote]
tak to se připrav na NGX 3300 stránek manuálu XD
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:15 úno 2011, 00:44
od Lapak
Zdravim, taky si tedka hraju s pmdg 737 a to konkretne s autolandem. Zkousel sem to na LKPR na RWY31 a vsechno probehlo krasne, flare, thrust retard, pohodicka... Jedinej problem byl, ze to pristalo na trave vedle runwaye. Ale localizer to podle me melo chyceny dobre, protoze po celou dobu pristavani byla rucicka ILS trochu nalevo (asi tak max. o pul tecky - nevim kolik to dela v realu pri pristani), pripadlo mi to, jako by mel autopilot nastavenou nejakou toleranci, jak moc muze byt vedle loc paprsku, protoze to tak mel celou dobu pristavani a nejak nemel snahu s tim cokoliv delat... Nestkal jste se s tim nekdo? Jeste me ted napadla jedna teorie, a to jestli neignoroval loc paprsek a neletel proste primo za vysilacem? Podle me jsem pri priblizeni udelal vsechno podle manualu, priletel jsem normalne na HDG a ALT hold, pred chycenim loc jsem prepl na APP, jakmile se chytl loc tak se ap prepl, zatocil s letadlem, po chvili chytl glideslope, zacal klesat, samozrejme na oba dva AP, ja nastavil pristavaci konfiguraci, ap oznamil ze je pripravenej na flare, jenom proste celou dobu mel loc trosku nalevo...
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:15 úno 2011, 03:04
od Jindřich
No půl tečky je přesně ta tráva. Konkrétní hodnoty teček (kolik metrů je tečka apod) najdeš buď v AOM nebo na naší Wiki. Ať už to způsobilo cokoliv, s půltečkou mimo bych autoland nejpozdějí na minimech zrušil a zahájil proceduru nezdařilého přiblížení. Pokud jsi viděl dráhu, měl jsi to vypnout (a zakřičet \"I HAVE THE AIRCRAFT\") :-) a jít na ruku.
Samozřejmě, že jsme se s tím setkali a to nejen u PMDG. Chybí jen dodat, jaký byl v ten okamžik zrovna vítr. Tato hodnota by to myslím celé rozlouskla. Tato hodnota je taky součástí approach a final checklist (landing data ............. received). Správně by člověk měl vědět, co s tím.
Jako poslední upozorňuju, že pravidla tohoto fora vyžadují u každé registrace doplnění reálného jména v profilu. Učiň tak, prosím.
PMDG 737 - Problémy
PříspěvekNapsal:15 úno 2011, 05:24
od straks
Já sem s PMDG 737 zkoušel přistávat asi v 17g28kt xwindu zrovna na rwy31 a měl sem v FSku zaplý i ty turbulentní efekty na letadlo a drželo se to na ILS jak klíště (as real as it gets >.<). Ovšem musim říct že taky občas pozoruju to že PMDG ten loc \"jakoby nezachytí\" klesá v pohodě přesně po glideslope oba AP on ale vedle localizeru věčinou stačí dissconectnout ap pošoupnout ho lehce do směru znova zapnout a už je to v pohodě.