Stránka 1 z 1
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 16:59
od vanci
Mám problém s autopilotem v fs 2002. Lítám na 737-800. Kurz a rychlost v pohodě nastavím a když zadávám altitude, tak mi to prostě nefunguje, tudíž musím knipl držet dokud nepřistanu furt v ruce, což je na delších trasách docela opruz. Kolonka ALT na autopilotovi svítí. Občas to funguje, občas ne, teda spíše ne, tak v poměru 1:10. Díky za radu
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 17:08
od amalka
FS2002?
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 17:14
od Pavel
To bez screenshotu nebo názvu toho addonu letadla nepude. Poslat screenshot palubky, nebo napsat o co se jedná (PMDG?).
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 17:57
od vanci
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 18:13
od Tommy
[quote="amalka"]FS2002?[/quote]
To je obyč. čtyřstovka default. Já nevím ale s autopilotem jsem problém neměl.
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 18:14
od PavelS
O AP nevím nic, ale to letadlo je tak nevytrimovaný, že vůbec nemůže letět.
Začalo bych tam.
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 18:17
od vanci
[quote="PavelS"]O AP nevím nic, ale to letadlo je tak nevytrimovaný, že vůbec nemůže letět.
Začalo bych tam.[/quote]
Ten pitch trim(jestli myslíš toto) mi sjede hned na začátku dolu. V jaký teda pozici by měl být?
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 18:29
od PavelS
No jak \"sjede\" ?
Tím kolečkem se - předpokládám - letadlo vyvažuje.
Prakticky by mělo být kolem prostřední polohy, v závislosti na naložení (nevím, jak toto simuluje default) a tahu.
Prakticky se vyzkouší tak, že se vzlétne, bez připnutého AP, nebo aspoň ALT modu AP, letadlo se ručně srovná do horizontu (tj. že nestoupá ni neklesá) a pustí se knipl. Ten by se měl vrátit do střední polohy - letadlo začne klesat nebop stoupat a tento pohyb se vyrovná ne kniplem, ale právě trimrováním.
Výsledkem je, že ledalo bez držení kniplu letí cca vodorovně.
To je \"vytrimované letadlo\".
Pokud nemáte letadlo v tomto stavu, tak je to blbě a také veškeré další vaše kroky jsou špatně, tj. nic pak nefunguje, jak má.
Zapnutí AP v modu ALT (případně jeho deriváty u addonů (V/S, LVL CHNG) musí v takovémto režimu udržet letadlo v nastavené vertikální rychlosti, tj, pokud tam je 0000, tak v hoprizontu.
AP řídí vertikálně letadlo pomocí trimu, tj. neovládá knipl, ale hýbe s tím trimovacím kolečkem (v defaultu možná není vidět) a tím drží hladinu nebo udržuje rychlost kelsání-stoupání.
Podotýkám, že v reálu neplatí, že rozsvícené tlačítko znamená, že tento mod je aktivní, znamená , myslím, že rozsvíceným tlačítkem lze mod zrušit nebo takněco, nicméně u defaultů toto asi neni simulováno.
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 18:44
od vanci
Díky moc za radu, zkusím nějak vyřešit trim a doufám, že to půjde v pohodě.
EDIT: tak to funguje, ale musím držet tlačítko na joysticku jinak to sjede do tý polohy na prtscr a přestane fungovat
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 18:52
od PavelS
No tak se podívej do přiřazení kláves (i joysticku), kam máš namapovaný ovládání trimu a jak. Mělo by to být myslím PageUp a Page Down na klávesnici, což docela vyhovuje. Vyvažuje se těmi klávesami. nesmí to být na něčem na joysticku, jinak to může takto blbnout.
autopilot v FS 2002
PříspěvekNapsal:09 bře 2010, 21:56
od Michal Z.
To : vanci - přečti si pravidla Forum ...