VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Forum zaměřené na vše o letadlech, sceneriích, addonech a ostatním z Microsoft Flight Simulatoru.
By PBily
#89164
Přece proto, když klesáš, aby se ti připomněla změna ze STD tlaku na QNH a pro správné zobrazování FL a altitude v CDU.
Uživatelský avatar
By Lapak
#89173
Me taky štve, když mi už od FL180 něco na PFD svítí červeně :)
By PBily
#89183
[quote="amalka"]Určitě máš PPL?[/quote]

Co má nastavení TL v PMDG společného s PPL? Tomu nerozumím. Prosím o vysvětlení.
Uživatelský avatar
By amalka
#89186
Změna z QNE na QNH se provádí při prvním pokynu klesat do ALTITUDE (spolu s udaným QNH). TL resp. nějaké \"připomenutí\" přestavení výškoměru tedy pilota vůbec nezajímá.
Uživatelský avatar
By Luboš Kučera (LK 154)
#89191
To si pak musíš dát bacha, abys to přepnul zpátky, kdybi ti následně ATC řekl: stop descent at FL... .
Nebo se to stát nemůže?
By PBily
#89196
Tak na to se optám, protože jakmile dostaneš změnu klesání, musel bys nastavovat zpět QNE. Neříkám, že to tak není, ale pokud já výjimečně letím z QNE na QNH, pak to přenastavuji právě v TL.
By PBily
#89197
[quote="Luboš Kučera (LK 154)"]To si pak musíš dát bacha, abys to přepnul zpátky, kdybi ti následně ATC řekl: stop descent at FL... .
Nebo se to stát nemůže?[/quote]

Nečetl jsem tento příspěvek včas. Takže jsem napsal to samé. Podle mě je to tak, ale zaslal jsem dotaz na kapitána dopravního letadla. Uvidíme...
By PBily
#89214
[quote="amalka"]Změna z QNE na QNH se provádí při prvním pokynu klesat do ALTITUDE (spolu s udaným QNH). TL resp. nějaké "připomenutí" přestavení výškoměru tedy pilota vůbec nezajímá.[/quote]

Dávám Ti zapravdu. Odpověď zní:

"při stoupání v okamžiku kdy prostoupáváš transition alt., při klesání, když jsi povolen klesat z level na altitude"

Nicmene, kdyz zapomenes, budes upozorněn :-)
Uživatelský avatar
By firlet
#89263
[quote="amalka"]A na co potřebuješ TL nastavovat?[/quote]

Potrebuji ho nastavovat, protoze dost casto nejsou online ATC, takze kdyz klesam na cilove letiste podle map, tak mi to pripomene FMC ..
Uživatelský avatar
By firlet
#89264
Mam dotaz ohledne divertu - muze sem nekdo napsat presny postup jak u NGX na divert ?

Letel jsem z LKMT do LKPR a nad Brnem jsem zjistil nedostatek paliva - chtel jsem divertovat, zadal jsem LKTB do Alternate Airports, ale vic delat neslo - LEGS mi nebrali ani bod BNO i presto, ze jsem ho zadal, vybral a potvrdil, tak se v LEGS udelala jen mezera a letadlo dal letelo na BODAL.

Jedine pomoci ceho jsem to pak udelal byl VOR BNO naladeny na NAV1 a letel jsem na nej rucne .. Coz se da, ale v LKTB mi nesla na displayi samozrejme zobrazit ani rwy pro pristani .. takze jsem nakonec letel uplny visual ..

Cili otazka zni - kam zadat divert a jak to prakticky provest, aby letadlo umelo letet divert pres LNAV a klasicke fixy ..

diky
By rc_czech
#89265
U verze pro FS9 prepisu DESTINACI v RTE, pak lze standartne vybrat STAR a priblizeni. Ale to proto, ze je polozka ALTE (ted presne nevim, jak to tam je) neaktivni.
Pokud je u NGX aktivni, pochubuju, ze by to koncilo jen zadanim kodu letiste. Zkus pohledat v manualu, urcite neco najdes ;)
Uživatelský avatar
By George_L
#89270
Já tedy vůbec neznám NGX, ale sám to (B744 PMDG) řeším tak, že nastavím druhou trať RTE2, tam si můžu dát to co potřebuju a prostě přejdu z RTE1 na RTE2.
Uživatelský avatar
By firlet
#89282
[quote="George_L"]Já tedy vůbec neznám NGX, ale sám to (B744 PMDG) řeším tak, že nastavím druhou trať RTE2, tam si můžu dát to co potřebuju a prostě přejdu z RTE1 na RTE2.[/quote]

Tak tohle znam z 747 PMDG taky, ale v NGX nemuzu RTE2 najit :-(
Kdyz zadam napr. LKTB do ALT DEST, tak mi to napise vzdalenost, radial, a da se oznacit, jestli je to missapp, nebo direct, ale nikde se to neprojevi ..

Zmenit destination v INIT ale jde, takze to asi bude jedine reseni ..
Uživatelský avatar
By Pavel
#89507
Tak nám vyšel SP1 a rozšíření na 600/700.

PB
Uživatelský avatar
By Stanislav Pour
#89509
[quote="Pavel"]Tak nám vyšel SP1 a rozšíření na 600/700.

PB[/quote]

no prosím, teď zbejvá ušetřit 30 klacklů na nákup novýho HW a můžeme začít s novým PMDG :)
Uživatelský avatar
By firlet
#89610
[quote="Pavel"]Tak nám vyšel SP1 a rozšíření na 600/700.

PB[/quote]

Tak jsem vyzkousel SP1 i 737-600 a dojmy jsou rozporuplne ...

- vyrazne se zvysil pocet FPS
- uz funguje rozumne auto pilot po low pass nebo touch and go

- po vice holdingach a vice vypnuti VNAV po ceste se letadlo chova hodne divne - nedrzi trasu a hlavne profil klesani
- prekvapilo me, ze 736 ma uplne stejny kokpit jako 738 a 9 - nemel by mit starsi ?

A jeste jeden dotaz - ma nekdo poneti jak se s timhle verkem leti TAKEOFF vedeny smerovym paprskem lokalizeru (Back Course) ?????
Zkousel jsem to v LKPR za LVO a neprisel jsem na to ..

R.
By ASG29
#89611
...už z názvu je patrné, že 600 je taky NG ;) Proto stejný cockpit.
By Aleš KL
#89726
[quote="amalka"]Hm, vypadá to fakt ultimátně. A letadla správně udělaný pro FSX mají obvykle stejně FPS jako defaultní srágorky.

Takže pokud to bude mít FPS na úrovni defaultu, updatovatelný airac a nebude to mít žádný fatální bug, pak asi investuju. Pořádné a použitelné letadlo bez větších bugů, s airacem a s dostatečnými FPS pro FSX stále nemám.[/quote]

S PMDG 737 (20-30fps)
S default 737 (80-140fps)

:)

i7 950 (přetaktováno na 4Ghz)
By Aleš KL
#89733
Jako je to pěkný, že to má tisíce hejbátek....ale i když mám u Leve-D jen asi o 5fps víc, je to prostě plynulejší a líp hratelný.U tý 737 je to takový nestbilní, chvíli fps dobrý, pak najednou zas ne, pak se podivám na exterier, vrátim se do kokpitu, to spadneou fps úplně a chvilku je kokpit bez textur......vůbec nevim co si o tom myslet.
By Aleš KL
#89736
[quote="radarada"]Ze mas malo pameti...?

Rada[/quote]

To nevim, ale víc jak 24GB RAM už se mi na tu desku nevleze :)

Ale mám jen 32bit win7 (rozšířenej na 3.něco GB RAM) ,64bitovej mám pouze pracovní systém.
By Aleš KL
#89737
Vyzkoušel jsem tonhle tweak: http://www.flightsimdreams.com/j/index. ... &Itemid=55

Je to super, u LevelD 767 mi na LKPR stoupl framerate o 15fps a to je z asi 25fps už znát.Bohužel, PMDG už nejde ani spustit.Letadlo se načte a spadne simulátor.Jako by ani nechtělo mít lepší performence nebo co :D
Uživatelský avatar
By Lapak
#89740
[quote="Aleš KL"]Ale mám jen 32bit win7 (rozšířenej na 3.něco GB RAM) ,64bitovej mám pouze pracovní systém.[/quote]

Tam bude asi ten zakopanej pes, to seš na tom s pamětma skoro stejně jako my ostatní s 2GB ram :)
By Aleš KL
#89741
No ale pokud je mi známo, tak si 32bitová aplikace stejně víc jak 2gb neveme.Nebo se pletu?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 19