- 16 zář 2009, 09:52
#56117
Ve 3:55 ukazuje PFD a ND odchylku G/S každý jinak. Pičusoid na PFD sedí na 0 svojí spodní špičkou a pičusoid na ND má spodní polovinu nulou rozdělenou na polovic. Rozsah (délka) obou indikátorů je stejný. Jediný rozdíl je ve velikosti \"teček\", resp. jedno jsou tečky a jedno jsou kolečka.
Přídák to pokládá plynule s dosednutím, sedne zadní podvozek a pitch se plynule mění až sedne přídák, ve :41 už sedí, nevím jestli to je běžná metoda ale co jsem teď zběžně koukal na videa A320 na youtube tak to dosedalo na hlavní povozek a s nezměněným pitch pokračovalo dále ty 4 vteřiny dále a až pak to začalo pomalu pokládat příďák. Ale tím neříkám že to je špatně, třeba A/P to takhle hned pokládá a ručně si to pilot drží nahoře déle, prostě se jen ptám.
http://www.youtube.com/watch?v=I4FIwhDKJPU
Jinak to PAPI je ale blbost. Pauzni si video ve 4:28 (flare) a jasně uvidíš, je indikace GS je přesně uprostřed a PAPI jsou správně. Třeba je to ale normální že A/P v Airbusu není schopen udržet G/S a tím i PAPI přesně. Nevím, v kokpitu dopravního letadla jsem při přistání nikdy nebyl.
Přídák to pokládá plynule s dosednutím, sedne zadní podvozek a pitch se plynule mění až sedne přídák, ve :41 už sedí, nevím jestli to je běžná metoda ale co jsem teď zběžně koukal na videa A320 na youtube tak to dosedalo na hlavní povozek a s nezměněným pitch pokračovalo dále ty 4 vteřiny dále a až pak to začalo pomalu pokládat příďák. Ale tím neříkám že to je špatně, třeba A/P to takhle hned pokládá a ručně si to pilot drží nahoře déle, prostě se jen ptám.
http://www.youtube.com/watch?v=I4FIwhDKJPU
Jinak to PAPI je ale blbost. Pauzni si video ve 4:28 (flare) a jasně uvidíš, je indikace GS je přesně uprostřed a PAPI jsou správně. Třeba je to ale normální že A/P v Airbusu není schopen udržet G/S a tím i PAPI přesně. Nevím, v kokpitu dopravního letadla jsem při přistání nikdy nebyl.