Stránka 3 z 3

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:18 lis 2009, 21:10
od aleschalupka
To jsem zkoušel, ale funguje mi to pouze, když si sám nastavuju HDG a mám ho zapnutý, pokud letím podle FMC, tak mi to nefunguje.

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:18 lis 2009, 21:21
od George_L
Aha, tak to jsem myslel, že to funguje obecně. Ale stejně se mi nechce věřit, že by to letadlo mělo točit víc než je zdrávo.

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:18 lis 2009, 21:35
od rc_czech
Spis napis kolik ti to klopi. Tech 15st vypada docela dost, kdyz se na to koukas, ale je to standartni hodnota.

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:18 lis 2009, 21:43
od aleschalupka
No myslím si, že je to více jak 15 st., ale nevím to jistě. A to nejde někde nastavit, když letadlo stoupá, že zatáčí prudce a ve výšce potom jenom zvolna?

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:19 lis 2009, 12:50
od Jindřich
Co to je prudce a co zvolna? Běžný bank limit je 30 stupňů a to i v reále.

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:19 lis 2009, 23:53
od ctom
Na EFIS display je na horní hraně stupnice po 10° , kde odečteš bank angle(PMDG manuál 7-51)

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:16 led 2011, 21:59
od Albert
Ahoj,
právě jsem se pokoušel dle manuálu, kterej sem sehnal naučit nastavovat FMC pro kompletní let a zjistil jsem že u FMC od Wilka Pilot in Command jsou špatně SIDi a STARi pro odlet z LKPR. Pokoušel jsm se stahnou i aktual z http://www2.navigraph.com/www/fmsdata.asp, ale je to pořád stajný. Vůbec neodpovídaj body okolo letiště z mapou a trasy dep jsou ztmatený. Nevíte nikdo so stím? Díky.

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:16 led 2011, 22:20
od Čondra
Ahoj. AIRACy (Databáze tratí, letišť, SIDů, STARů) jsou placené od navigarphu. Čili koupit. Aktuální je A1101 (2011 - 01 měsíc.)

EDIT:

Mimochodem. Wilco není PMDG. - Tj. Zvolil jsi špatné téma :)

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:16 led 2011, 22:24
od Pavel
Čondro, není to podle měsíců, vycházej po 28 dnech, tj rozejde se to. To, že ze začátku roku to sedí přibližně podle měsíců nic neznamená.

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:16 led 2011, 23:27
od Albert
[quote="Čondra87"]Ahoj. AIRACy (Databáze tratí, letišť, SIDů, STARů) jsou placené od navigarphu. Čili koupit. Aktuální je A1101 (2011 - 01 měsíc.)

EDIT:

Mimochodem. Wilco není PMDG. - Tj. Zvolil jsi špatné téma :)[/quote]
Jo koupil jsem Wilco FT1101, doufam že je to to pravé, nic podobnějšího jsem tam nenašel. Jinak to ale neřeší muj problém. Je tam v mapě FMC příšernej guláš okolo LKPR, nesedí příletovky, ani odletovky. Třeba na LKMT v pohodě.

Téma jsme našel nepodobnější tohle a v závorce se píše "obecné dotazy FMC"
pokud někdo máte 737-300,400,500 Wilco Pilot in Command prosím o radu. :)
Díky

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:17 led 2011, 07:36
od ASG29
A máš nové mapy?

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:17 led 2011, 08:14
od Čondra
[quote="Albert"] Třeba na LKMT v pohodě.
[/quote]
Na LKMT se nic neměnilo, co se mamuti přestali lovit kamenama. Ta LKPR je dobrý příklad. Jdi do download centra, stahni si nejaktuálnější mapy a bude Ti to sedět. (Jak by řekl Lůďa: \'\'Teda snad\'\')

Pěkný den, Ondra

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:17 led 2011, 09:08
od Albert
[quote="Čondra87"][quote="Albert"] Třeba na LKMT v pohodě.
[/quote]
Na LKMT se nic neměnilo, co se mamuti přestali lovit kamenama. Ta LKPR je dobrý příklad. Jdi do download centra, stahni si nejaktuálnější mapy a bude Ti to sedět. (Jak by řekl Lůďa: \'\'Teda snad\'\')

Pěkný den, Ondra[/quote]


Velice se omlouvám, sypu si popel na hlavu a kaju se až se stydim.
I´m idiot :)
Kouknul jsem na nový mapy a vypadá to že je vše OK. Chvilku jsem byl mimo a mapy mě nenapadli.

Díky všem za ochotu a trpělivost.

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:17 led 2011, 09:09
od Albert
překlep!! \"nenapadly\"

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:17 led 2011, 11:05
od Tommy
Ahoj, nevím co s tím, je. Je to problém dosti závažný :( takže k věci: Když zapnu u PMDG 737-700 FMC a zadám LKPR, napíše mi to:\"error at gatelines 517\" , pak když zadám SID, no vlastně ho nezadám, protože tam u LKPR nic není :/ a jiný body v LKAA to taky nezná, přitom mám úžasný AIRAC 1011, který mě stál 2eura :p :D Nevím, co s tím je, wilco neblbne. Pokud Vás něco napadne, budu vděčný.

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:17 led 2011, 15:23
od Filipos
Stačí smazat na konci texťáku LKPR.txt ve složce SIDSTARS \"ENDGATES\" (je to tam dvakrát). Neručím za funkčnost, nezkoušel jsem, zdroj: flightsim.cz.

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:17 led 2011, 16:26
od George_L
[quote="Filipos"]Stačí smazat na konci texťáku LKPR.txt ve složce SIDSTARS "ENDGATES" (je to tam dvakrát). Neručím za funkčnost, nezkoušel jsem, zdroj: flightsim.cz.[/quote]

Jo, tak nějak to tam bylo - bije to do očí. Akorát nevím, jestli si s tímto AIRACem tazatel pomůže. Budou tam už všechny změny platné od 10.01.2011?

PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:17 led 2011, 19:15
od Luboš Kučera (LK 154)
Postup už jsem psal tady na foru, je to 100% funkcni, kdyztak hledej.

Re:PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:21 pro 2014, 10:37
od poudera
Nechci zakládat nové téma, snad se můj dotaz bude hodit sem. Konfigurace: FSX PMDG 737 NG FMC na tabletu pomocí aplikace od VA, ale stejně se to chová i v PC.

Potřebuji poradit jak přenášet kompletní konfigurace z jednoho FMC do druhého. Zadám data do  FMC u capt., ale do FMC FO se to nepromítne. Let samozřejmě běží normálně i z jednoho. Pokud zadám data do  FMC u FO, zůstane prázdný ten u capt. Nevím zdali jde někde nastavit aby se chovali synchronně, ale to mne celkem nezajímá, jelikož u reálného éra to tak podle mne také není.

Je tedy v FMC nějaká funkce, kterou se přenáší aktuální, nebo počáteční, nebo aktualizovaná konfigurace před letem, nebo právě za letu do toho druhého ? Nebo v reálu se všechno zadává opravdu dvakrát, tedy i případné změny a zadání za letu.

Děkuji všem za radu.

Re:PMDG NG 737/600 700...nástavbu 800/900 - obecné dotazy (FMC).

PříspěvekNapsal:21 pro 2014, 13:13
od CSA075
[quote="Vladimír Poudera"]
Nechci zakládat nové téma, snad se můj dotaz bude hodit sem. Konfigurace: FSX PMDG 737 NG FMC na tabletu pomocí aplikace od VA, ale stejně se to chová i v PC.

Potřebuji poradit jak přenášet kompletní konfigurace z jednoho FMC do druhého. Zadám data do  FMC u capt., ale do FMC FO se to nepromítne. Let samozřejmě běží normálně i z jednoho. Pokud zadám data do  FMC u FO, zůstane prázdný ten u capt. Nevím zdali jde někde nastavit aby se chovali synchronně, ale to mne celkem nezajímá, jelikož u reálného éra to tak podle mne také není.

Je tedy v FMC nějaká funkce, kterou se přenáší aktuální, nebo počáteční, nebo aktualizovaná konfigurace před letem, nebo právě za letu do toho druhého ? Nebo v reálu se všechno zadává opravdu dvakrát, tedy i případné změny a zadání za letu.

Děkuji všem za radu.
[/quote]

U realneho letadla, jakmile neco udelas u CPT, potvrdis EXEC, tim padem je i u F/O, to same obracene.... Musis mit stejne informace jako ten druhy v cocpitu. Letam v 2D cocpitu a pouzivam pouze CPT FMC...