Forum zaměřené na vše o letadlech, sceneriích, addonech a ostatním z Microsoft Flight Simulatoru.
#78010
Ahoj,
právě jsem se pokoušel dle manuálu, kterej sem sehnal naučit nastavovat FMC pro kompletní let a zjistil jsem že u FMC od Wilka Pilot in Command jsou špatně SIDi a STARi pro odlet z LKPR. Pokoušel jsm se stahnou i aktual z http://www2.navigraph.com/www/fmsdata.asp, ale je to pořád stajný. Vůbec neodpovídaj body okolo letiště z mapou a trasy dep jsou ztmatený. Nevíte nikdo so stím? Díky.
#78016
[quote="Čondra87"]Ahoj. AIRACy (Databáze tratí, letišť, SIDů, STARů) jsou placené od navigarphu. Čili koupit. Aktuální je A1101 (2011 - 01 měsíc.)

EDIT:

Mimochodem. Wilco není PMDG. - Tj. Zvolil jsi špatné téma :)[/quote]
Jo koupil jsem Wilco FT1101, doufam že je to to pravé, nic podobnějšího jsem tam nenašel. Jinak to ale neřeší muj problém. Je tam v mapě FMC příšernej guláš okolo LKPR, nesedí příletovky, ani odletovky. Třeba na LKMT v pohodě.

Téma jsme našel nepodobnější tohle a v závorce se píše "obecné dotazy FMC"
pokud někdo máte 737-300,400,500 Wilco Pilot in Command prosím o radu. :)
Díky
#78023
[quote="Albert"] Třeba na LKMT v pohodě.
[/quote]
Na LKMT se nic neměnilo, co se mamuti přestali lovit kamenama. Ta LKPR je dobrý příklad. Jdi do download centra, stahni si nejaktuálnější mapy a bude Ti to sedět. (Jak by řekl Lůďa: \'\'Teda snad\'\')

Pěkný den, Ondra
#78025
[quote="Čondra87"][quote="Albert"] Třeba na LKMT v pohodě.
[/quote]
Na LKMT se nic neměnilo, co se mamuti přestali lovit kamenama. Ta LKPR je dobrý příklad. Jdi do download centra, stahni si nejaktuálnější mapy a bude Ti to sedět. (Jak by řekl Lůďa: \'\'Teda snad\'\')

Pěkný den, Ondra[/quote]


Velice se omlouvám, sypu si popel na hlavu a kaju se až se stydim.
I´m idiot :)
Kouknul jsem na nový mapy a vypadá to že je vše OK. Chvilku jsem byl mimo a mapy mě nenapadli.

Díky všem za ochotu a trpělivost.
#78028
Ahoj, nevím co s tím, je. Je to problém dosti závažný :( takže k věci: Když zapnu u PMDG 737-700 FMC a zadám LKPR, napíše mi to:\"error at gatelines 517\" , pak když zadám SID, no vlastně ho nezadám, protože tam u LKPR nic není :/ a jiný body v LKAA to taky nezná, přitom mám úžasný AIRAC 1011, který mě stál 2eura :p :D Nevím, co s tím je, wilco neblbne. Pokud Vás něco napadne, budu vděčný.
#78040
[quote="Filipos"]Stačí smazat na konci texťáku LKPR.txt ve složce SIDSTARS "ENDGATES" (je to tam dvakrát). Neručím za funkčnost, nezkoušel jsem, zdroj: flightsim.cz.[/quote]

Jo, tak nějak to tam bylo - bije to do očí. Akorát nevím, jestli si s tímto AIRACem tazatel pomůže. Budou tam už všechny změny platné od 10.01.2011?
#118882
Nechci zakládat nové téma, snad se můj dotaz bude hodit sem. Konfigurace: FSX PMDG 737 NG FMC na tabletu pomocí aplikace od VA, ale stejně se to chová i v PC.

Potřebuji poradit jak přenášet kompletní konfigurace z jednoho FMC do druhého. Zadám data do  FMC u capt., ale do FMC FO se to nepromítne. Let samozřejmě běží normálně i z jednoho. Pokud zadám data do  FMC u FO, zůstane prázdný ten u capt. Nevím zdali jde někde nastavit aby se chovali synchronně, ale to mne celkem nezajímá, jelikož u reálného éra to tak podle mne také není.

Je tedy v FMC nějaká funkce, kterou se přenáší aktuální, nebo počáteční, nebo aktualizovaná konfigurace před letem, nebo právě za letu do toho druhého ? Nebo v reálu se všechno zadává opravdu dvakrát, tedy i případné změny a zadání za letu.

Děkuji všem za radu.
#118884
[quote="Vladimír Poudera"]
Nechci zakládat nové téma, snad se můj dotaz bude hodit sem. Konfigurace: FSX PMDG 737 NG FMC na tabletu pomocí aplikace od VA, ale stejně se to chová i v PC.

Potřebuji poradit jak přenášet kompletní konfigurace z jednoho FMC do druhého. Zadám data do  FMC u capt., ale do FMC FO se to nepromítne. Let samozřejmě běží normálně i z jednoho. Pokud zadám data do  FMC u FO, zůstane prázdný ten u capt. Nevím zdali jde někde nastavit aby se chovali synchronně, ale to mne celkem nezajímá, jelikož u reálného éra to tak podle mne také není.

Je tedy v FMC nějaká funkce, kterou se přenáší aktuální, nebo počáteční, nebo aktualizovaná konfigurace před letem, nebo právě za letu do toho druhého ? Nebo v reálu se všechno zadává opravdu dvakrát, tedy i případné změny a zadání za letu.

Děkuji všem za radu.
[/quote]

U realneho letadla, jakmile neco udelas u CPT, potvrdis EXEC, tim padem je i u F/O, to same obracene.... Musis mit stejne informace jako ten druhy v cocpitu. Letam v 2D cocpitu a pouzivam pouze CPT FMC...